Olenko bi vai homo?

Anonyymi

No niin. Yritän selittää asiani mahdollisimman tyhjentävästi ja selkeästi. Olen miettinyt, että olenko bi vai homo. Tiedän, että seksuaalisuus ei ole yksioikoista. Monesti ihminen ei ole 100 % homo tai hetero vaan jotain siltä väliltä. Olen 25 vuotias jätkä. Huomasin kiinnostukseni jätkiin noin 13 vuotiaana. Tunteelliset ihastukset ovat kohdistuneet enemmän naisiin ja lihallinen himo miehiin. Tosin on myös tuntunut, että mikäli jätkä on riittävän hyvännäköinen voi siihen myös ihastua tunteellisesti. Itsetyydyksen kohteet ovat olleet lähinnä miehiä. Tosin joskus iltaisin olen myös naisia ajatellut peiton alla. Hekin voivat olla hyvännäköisiä ja hemaisevia, mutta jätkiin liittyy jotain kivan "alentavaa" mikä saa hepin nousemaan.
Saan myös nautintoa btm roolista. Tämän vuoksi olen joskus irtoseuraa hakiessani sanonut olevani btm homo ja olen kiihottunut kun vastapuoli on bi top. Siinä ikään kuin alistuu puoliksi heterolle mikä tuntuu "kivan sovinistisen ihanalle". Olen myös monesti sanonut olevani bi. Mietin, että onko homoksi esittäytyminen vain "kielletyn hedelmän" maistamista ja siksi kiihottavaa.

3

155

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Heteroromanttinen biseksuaali🤔? Voihan tilanne vielä muuttua ja ehkä rakastut mieheenkin. Jostain luin että ihmisistä täysin heteroita ja täysin homoja on n. 7 % asteikon molemmissa päissä ja sillä välillä kaiki muut.

• Anonyymi

Minusta et ole kumpaakaan puhtaasti. Tärkeintä on, miten itse miellät itsesi, ei toisten mielipide. Ehkä olet biseksuaalisuuteen taipuvainen hetero, joka voi harrastaa seksiä miesten kanssa nauttien siitä ilman romanttisia tunteita.

• Anonyymi

Biseksuaalisuus ja heterohan sulkevat toisensa pois. En voi sanoa olevani hetero kun pidän miehistä naisten lisäksi. Romanttinen kiinnostus mulla suuntautuu naisiin mutta luulen voivani tuntea sitä sopivaa miestäkin kohtaan. Mulla on jatkuvasti vain voimistunut halu pukeutua naisten vaatteisiin ja olla naisena. Eikä tämä halu kyllä liity mulla mitenkään heteroseksuaalisuuteen. Olen vanhempi kuin ketjun aloittanut ja olen myöhäisherännyt. Mulla on ollut viime aikoina tuntemuksia että olen homo mihin kaikki oireet kovasti viittaavat. No tästä tiedän oikeasti olevani bi sillä sitähän se tarkoittaa. Oikeastaan vauvakuume on varmaan se vahvin lukko joka saa mut pysymään naisista kiinnostuneena. Tässä suhteessa bisse on homoa onnekkaampi kun voi kehittää suhteen naiseenkin. Mä ymmärrän kyllä miksi homomies jolla on vauvakuume ryhtyy johonkin niin kaistapäiseltä kuulostavaan kuin luovuttamaan siemenet lesboparille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      221
      2926
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      173
      2556
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      107
      1189
    4. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      132
      1102
    5. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      68
      1048
    6. Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.

Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k
      Kaste
      583
      1045
    7. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      279
      1002
    8. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      338
      989
    9. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      20
      929
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      788
    Aihe