Suomen kuuluisin

Anonyymi

Mistäkö mahtaa johtua että Harjavalta on ainoa paikka Suomessa missä ihmisiä "jää" junan alle läjäpäin vuosikymmenestä toiseen?
Ei tarvitse miettiä kauaa kun vastaus tulee. Vastaus on Harjavallan sairaala.
Mutta miksi? Ei käy selitykseksi että he ovat olleet mielenterveyspotilaina. Miksi he elävät siihen asti kun heidät toimitetaan Harjavaltaan, ja vasta siellä "jäävät" junan alle?
Tosiasia on että harjavallan sairaala pakottaa ihmisiin sellaiset psyykemyrkyt, että pää sekoaa, ja paetakseen sitä hirveyttä mitä nämä myrkyt tekee, ihminen tekee mitä tahansa saadakseen sen loppumaan. Näin hän päätyy ainoaan ratkaisuun mikä helpottaa nopeasti.
Turha yrittääkään esittää ettei asiassa ole perää. Miksi ihmiset vuosikymmeniä ovat odottaneet vain sitä että kun tulevat Harjavaltaan niin jäävät junan alle?
Harjavallan sairaala on laillistettu kuolemantuottaja. Jokainen Harjavallan sairaalan asiakas joka on jäänyt junan alle Merstolassa, on Harjavallan sairaalan psykiatrien murhaama. Heidän verenkiertoonsa on pakotettu myrkkyjä jotka tekevät heistä itsetuhoisia sen kauhean olotilan vuoksi, mikä heille on väkisin aiheutettu
Jokaisesta uhrista pitäisi nostaa oikeusjuttu.

7

52

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      seppälä ja renforssi kilpailivat jokin aika sitten siitä, kumman potilaita on enemmän kerätty ratapenkalta.

      • Anonyymi

        Fiksua että jossain mainitaan mikä oli viime vuosien satshpiirin kuolinsyy numero 1.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fiksua että jossain mainitaan mikä oli viime vuosien satshpiirin kuolinsyy numero 1.

        Missähän sellainen mainitaan?


    • Anonyymi

      Kyllä,samaa mieltä. Tiedän henk.koht.yhden heistä. Oli valoisa ja tulevaisuuden suunnitelmia oli,sitten sanoi saavansa sähköshokkihoitoja sairaalassa,myöhemmin kuulin hänen hakeutuneen uudelleen Sairaalaan,jossa ensimm.vapaaulkoilulla valvomattamolla jättäytyi junan alle. Nuori henkilö...

      • Anonyymi

        Tiedätkö, kumman potilaita hän oli, kumpi sai pisteet kirjanpitoonsa?
        Nämä ovat ne.


    • Anonyymi

      Levottomuuden syy, levottomuuden syy, mutta helppo korjata.

      • Anonyymi

        Ihmetystä herättää miksi täällä kaksi kuolemantuottajaa saa kulkea vapaana jakku auki ja lääkärin paperit taskussa, vaikka eivät lääkäreitä ole.
        Murhamiehillä pitäisi olla aivan erilaiset paperit.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      582
      3856
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3308
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2739
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1957
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe