Vituttaa nuo venäläiset. Ei minkäänlaista järjen käyttöä, nyt tuovat tautejaan tänne ja tartuttavat.
Tautia rajan takaa
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Siinä vähän faktaa asiasta. Kalliiksi tulee nämä kaksoiskansalaiset meille, joka suhteessa.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000007617738.html - Anonyymi
Joo...! Näin se menee !
- Anonyymi
Olen samaa mieltä ja pelkäänpä että tänne tulee vielä
oikeen tauti rypäs niin että helisemässä ollaan-
Naapurin yksiötäkin remontoi venäläinen mies
jo monta kuukautta
Tulee milloin huvittaa poraa 7.30 katuporan äänellä yhden kerran
että saa mummon hereille ja lähtee ja tulee sit taas joku päivä-
Kyllä tuo raja pitäis laittaa vähäksi aikaa kiinni ja joulukin tulossa- Anonyymi
Jotta päästään oikein asian ytimeen niin näkyy terveydenhuollon parissa ja taudin kannalta leviämisalttiilla aloilla työskenteleviä juoksee edes takaisin venäjällä puhumattakaan heidän perheenjäsenistä ja joka päivä tavattavista tutuista. Ja sitten lisäksi vielä nämä jobbarit.
- Anonyymi
Etelä-Karjalassa parikymmentä tartuntaa viikonlopussa joista Imatralla 10.
Oliskohan aika alkaa puhumaan asioista niinkuin ne on oikeasti?
Ihmeellistä pyörittelyä , raja kiinni kokonaan ja jos ei joitain miellytä niin Suomi on vapaa maa täällä ei ole kenenkään pakko asua, pääsee helposti POIS!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1325381Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313862No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452480Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv382044- 241753
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241704- 411640
- 501608
- 291463
- 381424