Haluaisin joutua luopumaan pitkistä hiuksistani sinua miellyttääkseni.
Tee minusta täysin alaston leikkaamalla ja ajelemalla hiukseni. Pitäisit minua seksikkäänä ilman hiuksia ja ehkä haluaisit viimeistellä lopputuloksen höylällä. Lopuksi harrastaisimme seksiä. Voisin esim. ottaa suihin sinun ihastellessa hiuksettomuuttani tai siilikampausta.
Olen 25-vuotias, muodokas, mutta normaalipainoinen. Rintani ovat kokoa 80D, silmäni sinivihreät ja hiukseni ovat vaaleanruskeat ja yltävät puoleen selkään.
Olen hygieniastani ja ulkonäöstäni huolta pitävä, pukeudun ja meikkaan naisellisesti.
Etsin miestä joka pitää tai jopa kiihottuu lyhythiuksisista naisista tai hiustenleikkuusta. Toivon tähän tarjoukseen tarttuvan oikeasti haluavan tätä eikä pelkkää seksiä.
Parasta olisi löytää vakituinen seksisuhde. Pitäisit minua ja hiuksettomuuttani seksikkäänä ja silloin tällöin seksin ohella ajelisit minut aina uudestaan.
Mies, ajelisitko hiukseni?
Anonyymi
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
No tämä selvä, vedetään käy saksilla vai koneella
- Anonyymi
Minä voisin, olen kylläkin aika nuori, mutta se tuskin sinua haittaa.
- Anonyymi
mennään ensin kihloihin sit maistraattiin ok
Upeeta höylätä viimeseks ihan kaljuks
- Anonyymi
Onnistuu mun kik on Alexboy laita viesti nii hoidetaan sun hiukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 991418
Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...
Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel2251377Pyydän yhteydenottoja kiusatuilta
Hei, pyydän, että laitat mulle sähköpostia, jos sua on kiusattu palstalla tai jopa tuolla oikeassa elämässä jollakin tav1661128Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?
Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori311001- 50886
Elon Musk jakoi ja julkaisi erittäin järkyttävän raiskausrikostilaston Suomesta.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010944944.html?fbclid=IwY2xjawHowCJleHRuA2FlbQIxMAABHW3j9H5mtzuitMIUEdaZ-5hPybOXgZVj_183821Kulkeeko rumuus ja tyhmyys?
Käsi kädessä?Enkä tarkoita nyt pelkästään ulkoista..jos ihminen ei osaa kuin väännellä naamaansa ja irvistellä sekä saks8815- 64806
Kristinuskon arvot käyttöön
Maailma on niin sekaisin että kristinuskon arvot on otettava köyttöön. Tämän myöntää jo uskottomatkin. Änkyräateisti Ric248766- 45750