Hurmurille

Anonyymi

Soita mulle illalla, sillä ilta on rakkauden aikaa.

Yllätä minut. Jutellaan niitä näitä, ei mulla kummempia olekaan.

Kunhan höpötän.

Vietä kiva ilta.

12

62

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kuinkahan moni narsistinen ukko tähän vastaa kuvitellen olevansa hurmuri

• Anonyymi

Kuinka monta narsistia olet psykiatrin tuntkinnollasi diagnosoinut? Ymmärrätkö, ettei ko. Persoonallisuushäirön diagnosoiminen ole aina asiantuntijallekaan ihan helppoa.

Tähän voi vastata, ihan normaali, hyvän itsetunnon omaava ihminen, joka on siis terveellä tavalla narsistinen. Narsismi=hyvä/terve itsetunto ilman patologiaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuinka monta narsistia olet psykiatrin tuntkinnollasi diagnosoinut? Ymmärrätkö, ettei ko. Persoonallisuushäirön diagnosoiminen ole aina asiantuntijallekaan ihan helppoa.

Tähän voi vastata, ihan normaali, hyvän itsetunnon omaava ihminen, joka on siis terveellä tavalla narsistinen. Narsismi=hyvä/terve itsetunto ilman patologiaa.

Narsismi on patologista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Narsismi ei todellakaan ole ilman patologiaa
        vain hyvää itsetuntoa, eikä todellakaan tervettä - kaikkea muuta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Narsismi ei todellakaan ole ilman patologiaa
        vain hyvää itsetuntoa, eikä todellakaan tervettä - kaikkea muuta.

Kyllä on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä on.

Täällä taidetaan sekoittaa asioita. Narsismi aiheuttaa ongelmia itsensä ja muiden välille. Narsisti ei näe huonoa omassa käytöksessä ja siitä johtuen aiheuttaa monenlaisia ongelmia muille.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä taidetaan sekoittaa asioita. Narsismi aiheuttaa ongelmia itsensä ja muiden välille. Narsisti ei näe huonoa omassa käytöksessä ja siitä johtuen aiheuttaa monenlaisia ongelmia muille.

Juuri näin.

• Anonyymi

Työnumeroosi?

• Anonyymi

Illalla työnumeroon?

Ei ole henk.koht. työnumeroa eikä varsinkaan kotona kun teen arki/päivätyötä😄

-aloittaja

• Anonyymi

Mun työnro on myös mun henkkohtainen kotinro, huomaat sen siitä, että erottuu niistä kaikista muista listalla olevista nroista selvästi, varsinkin siinä ryhmässä missä erikseen olen tietyn porukan kanssa 😘 Käys kattoon sieltä sivuilta.

• Anonyymi

Jos et sä soita.

Mutta et sinä tarinoinutkaan mistään yhteisistä kohtaloista. Tarkoitan, ettet sepitellyt. Olit sellainen kuin olit. Sanoit, että me olemme mahdottomuus.

Muuta minä ajattelin toisin ja rakastin. Sinua aivan liian paljon.

Vieläkin.

-aloittaja

• Anonyymi

Rakas sinut haluan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      57
      3585
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      41
      3396
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2791
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      46
      2536
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      54
      1973
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1619
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1493
    8. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      20
      1338
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1307
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1241
    Aihe