Kuvitellaan että raha polttelee taskun pohjalla niin mihin sinä Kaustisella sijoittaisit?
Vastaukset 14
- Anonyymi
Turkistarhaukseen kaikki rahat.
- Anonyymi
Minä sijoittaisin laadukkaisin vintage-vaatteisiin. Ei tarvitse uusia turkiksia tarhailla.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17681841/kunnon-vintage-vaatetta-netista!
- Anonyymi
Alkon tuotteisiin niissä on hyöty kohdillaan.
- Anonyymi
Itse olen ostellut metsiä.Tässä kuussakin on kahdet paperit tehty.
- Anonyymi
Rakennuttaisin vuokratalon, viis kerroksinen.
- Anonyymi
Muuttoon kaustiselta ja äkkiä.
- Anonyymi
Kävisin joka päivä ulkona syömässä, laskettelemassa kun rinne taas aukeaa, tarjoaisin kaikille kuntalaisille festariliput, rakentaisin kamululle uudet asuntolat. Nämä näin ihan ensimmäiseksi :)
- Anonyymi
Ostaisin erään suurmiehen talon, josta tulee 2060-luvulla miljoona vuotuista kävijää keräävä museo tai jopa mausoleumi.
- Anonyymi
Onko kaustiselta joku suurmies?
- Anonyymi
Tarkoitatko kaustislaista kansanedustajaa?
- Anonyymi
Jos tänne se kaivos saadaan, niin sitä myöden todennäköisesti tänne saattaa tulla myös kaivostyöläisten puolisoita muuttoaallon mukana. Puolisoille täällä on kuitenkin huononlaisesti varmasti töitä. Joten rakennuttaisin alueelle toimistorakennuksen, josta yksityisyrittäjät voivat vuokrata toimistoja tai työtiloja itselleen kohtuulliseen hintaan. Vähän Haitekin tyyppisen periaatteeltaan, mutta monipuolisemman ja vaikkapa sellaisen, johon myös taiteilijat ja käsityöläiset sopisivat hyvin. Tällaisessa kuihtuvassa kunnassa tarvitaan yksityisyrittäjyyttä ja olisi mahtavaa, jossa täällä olisi työtilakeskus erilaisille luovasti ajatteleville ihmisille tulla tekemään töitä yksin yhdessä/yhdessä yksin.
- Anonyymi
Hevosiin. Kaustisella on paljon raviharrastajia.
- Anonyymi
Kaivosalalle kovaa kritiikkiä professorilta: ”Suomi antaa omistamiaan mineraaleja liian halvalla ulkomaisten yhtiöiden käyttöön”
- Anonyymi
Siihen sijoittaa että pääs pois ilman vaikeuksia hyvä askel jo kuolemaan tänne tullaan jos tietentahtoen muutetaan...
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 50969
- 95953
Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i19815- 120764
Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t115735Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔36663- 45646
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45610Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke22596- 19596
- 46568
- 38559
Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.72548- 33543
Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast44506- 25502
Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok108500Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa
Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka135500- 47495
Pahkalassa tapahtuu
Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi7477