Kuvitellaan että raha polttelee taskun pohjalla niin mihin sinä Kaustisella sijoittaisit?
Mihin sinä sijoittaisit Kaustisella?
14
896
Vastaukset
- Anonyymi
Turkistarhaukseen kaikki rahat.
- Anonyymi
Minä sijoittaisin laadukkaisin vintage-vaatteisiin. Ei tarvitse uusia turkiksia tarhailla.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17681841/kunnon-vintage-vaatetta-netista!
- Anonyymi
Alkon tuotteisiin niissä on hyöty kohdillaan.
- Anonyymi
Itse olen ostellut metsiä.Tässä kuussakin on kahdet paperit tehty.
- Anonyymi
Rakennuttaisin vuokratalon, viis kerroksinen.
- Anonyymi
Muuttoon kaustiselta ja äkkiä.
- Anonyymi
Kävisin joka päivä ulkona syömässä, laskettelemassa kun rinne taas aukeaa, tarjoaisin kaikille kuntalaisille festariliput, rakentaisin kamululle uudet asuntolat. Nämä näin ihan ensimmäiseksi :)
- Anonyymi
Ostaisin erään suurmiehen talon, josta tulee 2060-luvulla miljoona vuotuista kävijää keräävä museo tai jopa mausoleumi.
- Anonyymi
Onko kaustiselta joku suurmies?
- Anonyymi
Tarkoitatko kaustislaista kansanedustajaa?
- Anonyymi
Jos tänne se kaivos saadaan, niin sitä myöden todennäköisesti tänne saattaa tulla myös kaivostyöläisten puolisoita muuttoaallon mukana. Puolisoille täällä on kuitenkin huononlaisesti varmasti töitä. Joten rakennuttaisin alueelle toimistorakennuksen, josta yksityisyrittäjät voivat vuokrata toimistoja tai työtiloja itselleen kohtuulliseen hintaan. Vähän Haitekin tyyppisen periaatteeltaan, mutta monipuolisemman ja vaikkapa sellaisen, johon myös taiteilijat ja käsityöläiset sopisivat hyvin. Tällaisessa kuihtuvassa kunnassa tarvitaan yksityisyrittäjyyttä ja olisi mahtavaa, jossa täällä olisi työtilakeskus erilaisille luovasti ajatteleville ihmisille tulla tekemään töitä yksin yhdessä/yhdessä yksin.
- Anonyymi
Hevosiin. Kaustisella on paljon raviharrastajia.
- Anonyymi
Kaivosalalle kovaa kritiikkiä professorilta: ”Suomi antaa omistamiaan mineraaleja liian halvalla ulkomaisten yhtiöiden käyttöön”
- Anonyymi
Siihen sijoittaa että pääs pois ilman vaikeuksia hyvä askel jo kuolemaan tänne tullaan jos tietentahtoen muutetaan...
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1396631Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/745832386Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk461660Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141371Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna891222Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481055- 661048
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631042Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.271029- 63956