Uutisissa kerrottiin, että vuorotyö altistaa syövälle ja tapaturmille. Jos olet tehtailla töissä, niin tee äkkiä testamentti. Kuolema vaanii nurkan takana.
Itse olen tehnyt pitkää 5 vuoroa, lyhyttä 5 vuoroa, sekä 2 vuoroa. Lisäksi päivävuoroa, silloin kun lapsi oli pieni.
Itse tykkäsin kaikista eniten 2 vuorosta. Palkka oli hyvä ja sai välillä nukkua pitkään. Yöt olivat kuitenkin vapaata eikä minua haitannut olla töissä muinakin päivinä kuin arkena. Vapaat sattuivat yleensä arkeen, jolloin pystyi hoitamaan asioita jne. ilman ruuhkaa.
Aikoinaan tosiaan yövuoron jälkeen menimme työparini kanssa hotellin aamupalalle. Oikeat ihmiset söivät jotain puuroa. Me nälkäisenä toki mätimme lautaselle pekonia ja kaikkea.
Ihmiset vain tuumasivat: Mitähän nuo syö päivälliseksi?
Kun jäin eläkkeelle, heräilin vielä jonkin aikaa vuorotyön rytmissä. 🤣
Kaikki kuolee syöpään
Anonyymi
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Höpö höpö
- Anonyymi
Nii kö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760