Ikävä miestä jolla reppu selässä

Anonyymi

Ihan juuri näin sut ihana❤Kävelit se ikuinen reppu selässäsi. Olitkohan menossa kauppaan, urheilemaan vai jonkun naisen luo yökylään🤔 oli niin ihana nähdä sut pitkästä aikaa, et melkein suistuin tieltä.

17

51

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Naisen luo menin varmaanki

      • Anonyymi

        Jos valita saa, eiköhän terve mies noin valitsekin 😆👍


    • Anonyymi

      Pelästyinkin jo mutta sitten minä hokasin etten ole reppu selässä tänään mennyt mihinkään.

    • Anonyymi

      Kenelle miehelle tämä? Alkukirjain?

      • Anonyymi

        Ei tiedä muuta miehestä, kuin et kävelee usein reppu selässä?


      • Anonyymi

        Alkukirjainta en halua kertoa. Reppu on sininen.


    • Anonyymi

      Minua rupesi huvittamaan tämä, kun itselläni on sellainen varmaan 10 vuotta vanha reppu, jota olen käyttänyt päivittäin kouluhommissa, töissä, oikeastaan kaikessa. Juuri tässä vähän aikaa sitten tuumailin että pitäs ostaa uus. Päätin kuitenkin etten osta uutta ennenkuin se hajoaa. Pitäs vaan pesuun laittaa välillä.

      • Anonyymi

        Vaikka tämä tuskin minulle onkaan, osui vaan aloitus lähelle ajatuksiani kun usein olen miettinyt, että miten se reppu onkaan niin pitkäikäinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka tämä tuskin minulle onkaan, osui vaan aloitus lähelle ajatuksiani kun usein olen miettinyt, että miten se reppu onkaan niin pitkäikäinen.

        Minkä vörinen se reppu on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä vörinen se reppu on?

        Niin ja jos olisit hän, sanoisin et älä luovu siitä repusta😍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä vörinen se reppu on?

        Sininen se on pääosin. Vähän likanen vaan jo rupeaa olemaan. En oo monta kertaa 10 vuoden aikana pessyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sininen se on pääosin. Vähän likanen vaan jo rupeaa olemaan. En oo monta kertaa 10 vuoden aikana pessyt.

        Hassua, mut kuulostat välillä häneltä😁 tietyt sanat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hassua, mut kuulostat välillä häneltä😁 tietyt sanat.

        Olipas tosiaan kertakaikkiaan harvinaisella kuulostava teksti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olipas tosiaan kertakaikkiaan harvinaisella kuulostava teksti

        Minä ja hän ( mies) tunnemme toisemme eräällä tavalla ja eräästä syystä, eräästä paikasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä ja hän ( mies) tunnemme toisemme eräällä tavalla ja eräästä syystä, eräästä paikasta.

        Niin tunnemme. Olet siis edelleen "stalkannut" minua..🤔
        Voit sinä suloinen minulle kommunikoida muutenkin kuin täällä palstalla..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin tunnemme. Olet siis edelleen "stalkannut" minua..🤔
        Voit sinä suloinen minulle kommunikoida muutenkin kuin täällä palstalla..

        Stalkannut...ite kuljet reitilläni. Olemmehan muutenkin kommunikoineet. Koska viimeksi🤔?


    • Anonyymi

      Voi että, repusta se muisto tuli. Näin hänet selin viinakaupassa. Katsoin, voiko se tosiaan olla hän. Kun reppu oli vähän nuhruinen ja olemus muutenkin vähän sellainen. Sydän pamppaillen nappasin ensimmäisen käteen osuvan viinipullon ja ryntäsin kassalle hänen peräänsä. Siis aivan "vahingossa" osuin siihen. Mies kääntyi ja näytti ilahtuvan huomatessaan minut. Ja anteeksi, ei hän normaalisti ole nuhruinen, mutta silloin oli jotenkin vähän reppanan oloinen.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      133
      1888
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe