Haavoittuneet

Anonyymi

Ollaanko me haavoittuneita?
Kysyy mies yhdeltä naiselta.
Sillä koti tuntuisi kodilta kun sinä nainen olisit sielä kanssani.

Topi Sorsakoski - Haavoittuneet

Kivat illat naiselle.
Toivoo mies

22

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä tunnen olevani haavoittunut. En tiedä kenelle sinä kirjoitat, mutta ehkä olisi mahdollista joskus perustaa koti yhdessä toisen ihmisen kanssa.

    • Anonyymi

      Kivat illat myös sinne. Yllätän itseni välillä haavelemasta siitä että viettäisin aikaa yhden miehen kanssa. Ollaan me varmaan molemmat vähän mutta luulen että osaisimme hoitaa toisiamme.

    • Anonyymi

      Koteja on ihana perustaa. Se tuo turvaa.

    • Anonyymi

      Minä M nainen voisin muuttaa T - miehen kotiin maalle joen varteen, metsän viereen, peltojen keskelle. Voitaisiin iltakävely tehdä sillä sillalla, missä suukoteltiin ekaa kertaa silloin teininä.

      • Anonyymi

        Ei ala M kirjaimella naisen nimi.


    • Anonyymi

      Mä oon henkisesti saanut niin turpiin kuin vaan voi olla taas kerran ja otan opikseni siitä. En kuvittele ett kelpaisin ystäväksi, olen liian epäkelpo ja tylsäkin ja en osaa pukeutua oikein ja ulkonäössäkin liian paljon vikoja. Eikä yksikään mies mun näköistä naista halua, kuka täyspäinen näin rumaa katselis kun maailma on täynnä nättejä ja kauniita naisia.
      En ole aloittajan tarkoittama nainen, mutt haavoja on sielu täynnä ja lisää tulee jatkuvasti. Enkä päästä ketään enää lähelleni, enkä halua tutustua uusiin ihmisiin, kasvatan kuortani paksummaksi ja kovemmaksi ympärilleni. Ainoastaan muutama lähimmäinen pääsee kuoren sisään. Otin tästäkin koetusta opikseni, en jaksa enää yrittää vaan menen sinne minne olis jo aiemmin pitänyt mennä, teen siellä sen ilmaisen työpätkän, ei mun kannata muualla sitä tehdä, kun ei näin vanha ja ruma mihinkään kelpas kuitenkaan, joten on yks hailee missä oon ja mitä teen, mutt muutkin siellä olevista on yhtä toivottomia tapauksia kuin mäkin. Toivoa ei ole, eikä mitään hyvää tullut mun kohdalle ikinä.

    • Anonyymi

      Olisko kumpikin sitte laastari, ja kodista tulis parantola. Entä sitte kun pääsisi terveen kirjoihin, mihin kotiutus tapahtuisi.

      • Anonyymi

        Höpöhöpö❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpöhöpö❤️

        Näin huumorilla ..


      • Anonyymi

        Ei me päästä ikinä, älä huoli. Mutta opitaan elämään vaivojemme kanssa (toivottavasti yhdessä) :)


    • Anonyymi

      Ollaan..

      ,,,tuntuu pahalta kun kukaan ei oikeasti minusta välitä .

      En ole se mikä sinäkin haluaisit minun olovan.

      Vaikka lämpöä riittee niin se ei ole sinulle aitoa koska ....

      En edes halua kirjoittoo mutta taidan kuin taidankin olla rouva .

      • Anonyymi

        Lämpöä riittää. Tulen hulluksi ilman sinua. En jaksa näin vaikeita pelejä. Sydämeni särkyy. Usko jo olet minulle täydellinen sellaisena kuin olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lämpöä riittää. Tulen hulluksi ilman sinua. En jaksa näin vaikeita pelejä. Sydämeni särkyy. Usko jo olet minulle täydellinen sellaisena kuin olet.

        Samat sanat sille vaalealle. Mieheltä naiselle. Ilman tunnisteita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samat sanat sille vaalealle. Mieheltä naiselle. Ilman tunnisteita.

        Kirjoita vaan tunnisteita itsestäsi ja hänestä? Miksi et kirjoittaisi tippuisi me uteliaat pois


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samat sanat sille vaalealle. Mieheltä naiselle. Ilman tunnisteita.

        Et ole ap.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole ap.

        No kylläpäs olet. Olisiko aika lopettaa höpöhöpöjutut kummankin, M ja T, täällä palstalla. Johan teidän kahden showta on kestänyt 10-15 vuotta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kylläpäs olet. Olisiko aika lopettaa höpöhöpöjutut kummankin, M ja T, täällä palstalla. Johan teidän kahden showta on kestänyt 10-15 vuotta.

        Oletko noin elämää vailla ja ilkeä mieleltäsi, että uskot tuollaisiin vedätyksiin? Olen satavarma, ettei tällä M-naisella ole ollut mitään osaa eikä arpaa tässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko noin elämää vailla ja ilkeä mieleltäsi, että uskot tuollaisiin vedätyksiin? Olen satavarma, ettei tällä M-naisella ole ollut mitään osaa eikä arpaa tässä.

        Väärin en ole M - naista huudellut vaan Hanna on minun ikävöinnin kohteeni.


    • Anonyymi

      Niin, ilman sua ne on seiniä vaan.. mutta kumman luona asuisimme? Tulisitko sinä tänne vai minä sinne? -nainen

      • Anonyymi

        Sinä oot katsonu liikaa tv : tä, käytät sellaisia sanoja. Ja englannista käännettyä sanastoa.
        Siitä huomaa yksinäisyytesi. Köyhää tekstiä. Nyt varmaan suutahdat.
        Pystyt parempaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä oot katsonu liikaa tv : tä, käytät sellaisia sanoja. Ja englannista käännettyä sanastoa.
        Siitä huomaa yksinäisyytesi. Köyhää tekstiä. Nyt varmaan suutahdat.
        Pystyt parempaan

        Kenelle täällä taas luullaan vastailevansa? On tämä hullu paikka, yksi provokommentti vetää kuin kärpäspaperi raatoja😆 - sivusta


    • Anonyymi

      Miksi onkin niin vaikea jutella oikeassa elämässä. Syitä on varmaan monia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1515
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1247
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1228
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      3
      1225
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      Hämähäkit, kotilot ja hyönteiset
      1
      1136
    Aihe