Kyllä mies

Anonyymi

niitä muitakin pyytäjiä on.... mut ihan vain koska sinä sait mut loistamaan niin💕

37

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No sehän on vain hyvä kun joku saa korjata sadon. Olethan niitä varten erityisen hehkeänä kun ne ottaa sinut useita kertoja ja muistelet sitten minua.

      • Anonyymi

        Ja muista pukea saappaat jalkaan.


    • Anonyymi

      Sinua rakastan nainen ja toivon sinusta kumppanin.

    • Anonyymi

      Oma loistaminen kuollut, kun lukee näitä tunnisteettomia

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Minun omakseni saat ainoastaan luvan suostua.

    • Anonyymi

      Sinua vain rakastan.

    • Anonyymi

      Minkälainen nainen tekee itsestään numeroa, ketä kiinnostaa onko vientiä vai ei. Fiksu nainen pitää suunsa kiinni!!

      • Anonyymi

        En voi pitää kun hän on niin höpö et suuttuu heti jos joku muu lähestyy minua niin täytyy selittää että en mene niin vain muiden miesten mukaan☺️


      • Anonyymi

        No varmaan kuule joku trolli, joka kokee olevansa välillä nainen, ota pirkko iisisti ja syö vaikka keksi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No varmaan kuule joku trolli, joka kokee olevansa välillä nainen, ota pirkko iisisti ja syö vaikka keksi

        😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En voi pitää kun hän on niin höpö et suuttuu heti jos joku muu lähestyy minua niin täytyy selittää että en mene niin vain muiden miesten mukaan☺️

        Älä kuule hei unta näe..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä kuule hei unta näe..

        Säälittävä kommentti, paari jo kiinni ja vissiin laihat jatkot, nyt palataan taas provojen pariin unelmoimaan tikkakisavoitoista tms


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä kuule hei unta näe..

        Mikään täällä ei liity sinuun tai pienenpieniin piireihisi, ei ole koskaan liittynyt.


    • Anonyymi

      Aloitus on naurettava. Kuka kertoo anonyymina, että on mulla muitakin ottajia. Itsekehua nimettömänä? Jos mies kuvittelet mun tuollaisia kirjoittavan niin oon vihainen ja puren sua.

      • Anonyymi

        Vihainen mistä, syyllistythän samaan itsekkin.
        Aivan anonyymina esiinnyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vihainen mistä, syyllistythän samaan itsekkin.
        Aivan anonyymina esiinnyt.

        Kyseessä on provo.


    • Anonyymi

      Sinä olet minun etkä ikinä kadu valintaasi.

      • Anonyymi

        Kenelle tämä?


    • Anonyymi

      Kummalla on enemmän ottajia sinulla vai hänellä. Mieti sitä.

      • Anonyymi

        Sivusta: Mä en ikinä tappele miehestä. Jos haistan yhtään, että hän on jostakin toisesta tai toisista kiinnostunut, unohdan hänet. Hän voi hyvin ottaa sen toisen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta: Mä en ikinä tappele miehestä. Jos haistan yhtään, että hän on jostakin toisesta tai toisista kiinnostunut, unohdan hänet. Hän voi hyvin ottaa sen toisen.

        No elä viittti 😖 yhen virheen takii suutuit nii pahasti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta: Mä en ikinä tappele miehestä. Jos haistan yhtään, että hän on jostakin toisesta tai toisista kiinnostunut, unohdan hänet. Hän voi hyvin ottaa sen toisen.

        Juu, ei se on hellurei siinä vaiheessa. Ja kyllä mieskin voi itsensä ns pilata jos haluaa itsensä tunkea itsensä mihin tahansa kirnusiiloon.


      • Anonyymi

        Ei helvetti, keneksi kuvittelet aloittajan? :D Häpeä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei helvetti, keneksi kuvittelet aloittajan? :D Häpeä

        Perinteinen trollin ansa, mihin aina joku vastaa. Aika noloa kieltämättä alkaa kilpavarustelemaan...


      • Anonyymi

        Kun puhutaan ihmissuhteista, mitä merkitystä kenellä eniten ottajia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, ei se on hellurei siinä vaiheessa. Ja kyllä mieskin voi itsensä ns pilata jos haluaa itsensä tunkea itsensä mihin tahansa kirnusiiloon.

        Mut jos on hyvä reikä. Voihan silti rakastaa toista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No elä viittti 😖 yhen virheen takii suutuit nii pahasti

        En usko, että olet hän, mutta aina voi miettiä, että miltä itsestä tuntuisi, jos osat käännettäisiin toisin päin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko, että olet hän, mutta aina voi miettiä, että miltä itsestä tuntuisi, jos osat käännettäisiin toisin päin.

        Ja jatkan vielä, että en minä edes suuttunut. Petyin häneen ja itseeni, kun annoin huijata itseäni.


    • Anonyymi

      Niinpä

    • Anonyymi

      Anna vain reilusti kaikille vonkaajille, niin tavarasi ei pääse ravistumaan.

      • Anonyymi

        Eihän aloittaja sitä menannut vaan, vaan hänellä tunteita sitä miestä kohtaan joka sai hänet tuntemaan..


    • Anonyymi

      Noh niinpä näyttää.
      Siitä vaan sitten valkkaamaan parhaat päältä.

      Minä jään nuolemaan haavojani.
      (n)<-(m)

    • Anonyymi

      Ottaa selvää IRL..
      Yksi mies ei ole ainakaan muista kuin siitä yhdestä kiinnostunut.
      Ja on myös vajavaisuudessaan sen yrittänyt tuoda ilmi.

      • Anonyymi

        no tunnisteita??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no tunnisteita??

        Sanoi olevansa varattu, tätä en tiennyt läheskään alusta asti.En tiedä sitten , kun kuvittelin hänenkin pitävän minusta silleen.


    • Anonyymi

      Mäkin tajusin erään toisen olevan minusta ehkä kiinnostunut. Tää menee aina vaan monimutkaisemmaksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6013
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3801
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      238
      2108
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1840
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1279
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1266
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      298
      1055
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1000
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      929
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      878
    Aihe