Mitä mä olen oikein kuvitellut...

Anonyymi

Ethän sä edes tunnistanut mua.. ei hyvää päivää..joskus sitä vaa tulee ikävöityy jotain mitä ei ees olekaan..

15

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tunnistin sillon ekalla kerralla, ajattelin vain että sulla on kiire.

• Anonyymi

Kyllä mä sut tunnistan "naamioidenkin" takaa 😜😅🖤

• Anonyymi

Ei tähän hommaa liity mitää naamioit.. käveli vastaan ja katto ku jotain tuntematonta eli suoraa läpi..

• Anonyymi

🥊😜🥊

• Anonyymi

Ehkei katsonut sinuun vaikka vaikutti siltä? Joskus ihmiset ovat niin syventyneet ajattelemaan asioita (tai kuuntelemaan musiikkia) , ettei välttämättä tajua vaikka toinen käveleekin ohi.

Laitan tämän vain, koska itse ehkä eilen törmäsin ihmiseen, jonka tunnen/tunsin. En tajunnut asiaa ajoissa ja jäin pohtimaan, että oliko kyseessä tuttu vai ei.
      Olin täysin ajatuksissani ja kun aivoni tajusivat asian, olit jo kävellyt ohi. Näin vain selkäsi. ( sinulla oli vieressäsi tuttusi, jonka kanssa keskustelit).

• Anonyymi

Juu ei mitää tollasta... molemmat yksin ja tänää tapahtu...

• Anonyymi

Kävelen yleensä kans ajatuksissani, tai jos on luurit korvilla, niin silloin musiikin kuuntelun lisäksi samaan aikaan ajatukset on aivan muualla, enkä välttämättä edes seuraa ympäristöä muuten kuin sen verran etten kävele ketään päin tai auton alle. Ulkona kävellen liikkuessa katson lähes aina jalkoihin, kun olen aikoinaan liukastumisesta saadun polvivamman kautta oppinut katsomaan jalkoihin. Useasti saattaa olla etten edes huomaa tuttujen tulevan vastaan, ellei nämä itse moikkaa ääneen. Aina ei ole tämä tilanne, mutta todella usein olen omissa maailmoissani, enkä tahallisesti jätä ketään huomaamatta, tosin kaupassa ollessa katselen hyllyjä enkä vastaan tulevia ihmisiä. Sitä en kyllä ole näyttänyt kuinka mielissäni olen erään ihmisen nähdessäni, vaikka toinen on nähnyt huomanneeni hänet, ja siitä huolimatta että näyttää siltä etten häntä olisi ollenkaan huomannut, katson salaa ja aina kun on mahdollista. Tähän on kuitenkin yksi poikkeus. Jos olen koirani kanssa lenkillä, meni tiellä ohitseni kuka tahansa, tai vaikka juttelen kenen kanssa tahansa, mun on aina pakko seurata jatkuvasti koirani, sillä siitä ei tiedä vaikka se juoksisi yhtäkkiä auton alle. Huolimatta siitä että koirani jäi kolme vuotta sitten auton alle ja menetti häntänsä, ei Cavalierini siitäkään huolimatta osaa varoa autoja tai pyöriä painuessaan äkkinäisesti linnun tai muiden hajujen perään. -ihan sivusta

• Anonyymi

Monelta?

• Anonyymi

Jospa hän on kasvosokea?

• Anonyymi

Ihminen muiden joukossa vaikea hahmottaa.

• Anonyymi

Ehkä hän oli sellaisessa tilassa ettei nähnyt ja kuullut mitään. Syitä voi olla tuhansia. Vaikka karmee paskahätä.

• Anonyymi

Oliko pimeällä? En tunnistanut sua. Miksi et tullu sanomaan mitään? 😢
      Hali 🤗

• Anonyymi

No, olisit esittäytynyt sille, niin sitte ois seuraavalla kerralla tunnistanut.

• Anonyymi

Nimenomaan! Jos tapaamisesta on aikaa ja eri vaatteet plus pipo/lippis niin on vaikea tunnistaa. Sekä ihminen voi olla niin ajatuksissaan, että silmien ja aivojen välillä ei ole yhteyttä . Kasvosokeuskin voi olla syynä.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      94
      4263
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3233
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2350
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      949
    6. 141
      948
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      904
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      842
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      786
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      780
    Aihe