Huomasin tässä yksi päivä hauskan jutun

Anonyymi

Nimittäin sen, että taidan olla rakastunut sinuun. Ihastuin ihan täysillä jo alussa ja nyt kun olemme olleet tekemisissä ja tutustuneet vähän enemmän, luulen että se ei ole enää ihastumista vaan rakkautta. Tunnen etten saa tarpeeksi sinusta ja haluaisin koko ajan olla lähelläsi. Lisäksi se, että en koskaan ennen ole tuntenut näin, tämä on aivan ihana tunne!

21

653

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä sytyin vähän nopeammin, jos hän olet, joka on mielessä ja sydämessä. Olen ollut jo pidempään rakastunut. Huomasin, mikä aarre hän on. Lisää opin tuntemaan, ja se kaikki on viehkeätä. Koska on fyysiseen tutustumisen aika? Enemmän?

• Anonyymi

Ette siis ole vielä tutustuneet lainkaan fyysisesti mutta silti olet jo rakastunut?

-sivusta

• Anonyymi

Tämä siis kommentille 23:01.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä siis kommentille 23:01.

Oma kokemus on, että jo ennen fyysistä yhteyttä tapahtuva rakastuminen on paljon syvempi ja voimallisempi ja pysyvämpi kuin seksin kautta tapahtuva oksitosiinin tuoma rakastuminen. Sivusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oma kokemus on, että jo ennen fyysistä yhteyttä tapahtuva rakastuminen on paljon syvempi ja voimallisempi ja pysyvämpi kuin seksin kautta tapahtuva oksitosiinin tuoma rakastuminen. Sivusta.

Olen kanssasi samaa mieltä, näin minäkin ajattelen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jotkut tutustuu kunnolla vasta oltuaan seksin kautta yhdessä. Molemmat, haki vaan panoa, siinä sivussa sitten tutustuvat toisiinsa. Tiedä onko kyse rakkaudesta vai jostain muusta, uutuuden viehätyksestä, kun oma parisuhde on tylsää ja tavallista arkea täynnä.

• Anonyymi

...

• Anonyymi

Olet tuntenut hänet aiemminkin? Mutta nyt enemmän tekemisissä?

• Anonyymi

Joo no tuskin minä kuitenkaan olen hän sinun rakkaus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et myöskään ole ketjun aloittaja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

palikka sinä olla, tuolla on toinen palikka, palikat valittaa...........
        terveisin. plikka

• Anonyymi

Minäkin olen rakastunut vaikka emme ole olleet fyysisesti yhdessä ❤

• Anonyymi

LOL & Lässyn lässyn...

• Anonyymi

Nono. Tähän ei yhtään lähdetä. Pitäkää jalat maassa.

• Anonyymi

Oletteko paljonkin toistenne kanssa tekemisissä? Milloin tapasitte ensikerran?

• Anonyymi

Kyllä me jonkin verran ollaan. Ei ihan päivittäin mutta molemmat tietää että viestiä voi laittaa koska vaan. Ihan naamatusten ollaan myös tekemisissä säännöllisen epäsäännöllisesti. Muistaakseni joskus loppukesästä/alkusyksystä tämä juttu alkoi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä me jonkin verran ollaan. Ei ihan päivittäin mutta molemmat tietää että viestiä voi laittaa koska vaan. Ihan naamatusten ollaan myös tekemisissä säännöllisen epäsäännöllisesti. Muistaakseni joskus loppukesästä/alkusyksystä tämä juttu alkoi.

Jonkun kuukauden tunteneet?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jonkun kuukauden tunteneet?

Sanoisin, että vajaa 3 kuukautta. Olen kyllä niin onnellinen että hän on elämässäni, hän tuo siihen ihanaa positiivista virtaa ja iloa.

• Anonyymi

Hmmm.. Toivottavasti et tipu korkealta. Hataralta kuulostaa. Toivottavasti kaikki menee hyvin..

• Anonyymi

holotnaa kaikki hölötteet

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      92
      4706
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      113
      3892
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      202
      3758
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      88
      2169
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      75
      1951
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      79
      1318
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      130
      1202
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      159
      1173
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1075
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      30
      924
    Aihe