Täällä se toteutuu päivästä päivään Samaa persujen .virttä aamusta iltaan Yhtään positiivista keskustelua ei ole 12 vuoteen näkynyt.
Petteri Positiivinen
Positiivisten tarinoiden pitäjä
4
62
Vastaukset
- Anonyymi
niin, johtunee varmaan siitä, kun olin 13 v Kmäellä työssäni, kuulin työkollegoiltani, että olen;
Hullu
Homo
Rosvo
Tappaja
niimpä Kmäen srk antoi ja sain 3 - 4 hoito-kokousta, viimeiseen oli kutsuttu Kokkolasta esimieheni, joka kouksessa kysyi srk edustajalta/työkollega, että miksi tänne on kokoonnuttu, kyseinen hlö ei saanut sanottua sanaakaan, että miksi, siksipä tulen ja kysyn häneltä Tuomarin suulla, että olikohan kyse Kmäen "Vastaamon "kiristyksestä, kuten noissa 4 muussakin detaljeissa, ainakaan työsopimuksessa ei ole moisista syytöksistä jo aiemmilta työnantajilta mainintaa.
Sikäli em merkillistä, että se alkoi ensimmäisestä työpäivästä, vaikka en ollut aiemmin ko vastaamon henkilöitä tavannut, Kmäessä oli vain #yksi koneurakoitsija joka tunsi minut jo aiemmilta 15 vuoden ajalta ?, onko yhteys hänellä kollegojeni negatiiviseen valistamieen hlöäni kohtaan, kyllä on,todistein. - Anonyymi
Pitäähän niitä hullujakin olla että eruttuu näistä teräväpäistä. Tällä sivustolla näitä kallonkutistaja asiantuntijoita vierailee joka päivä Erilainen ei saa olla,saatikka jos on varallisuutta .Se on pirun paha asia.(kateus)Liikkumisia tarkkaillaan ja tehdään tilannearvioita tb-parlamentissa ja juustoportilla..Kylä elää pienessä piirissään.Vahingonilo on niitä ainoita ilonaiheita .
- Anonyymi
niimppä,siksi minä haastankin Vastaaja-syylliset perättömistä Merikosken Työ-ja Terveyslaitokseen hullun-tutkimukseen, koska minut hulluksi huusivat, olin pakotettu menemään ko tutkintaan..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
niimppä,siksi minä haastankin Vastaaja-syylliset perättömistä Merikosken Työ-ja Terveyslaitokseen hullun-tutkimukseen, koska minut hulluksi huusivat, olin pakotettu menemään ko tutkintaan..
voitte mennä vapaa ehtoisesti´kin, menette Tk ja pyydätte lähetettä Hullun tutkintaanne, kai teissä huutajissa on miestä siihen?....tai sitten Tuomarin määräyksellä, sidottuna mulli-autoon.. lähtö Tb-vastaamolta..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770