Oletuksena kuuntelee mikrofonia, lukee näppäimistön, tutkii sovellukset, tutkii kirjanmerkit, sähköpostit ja paljon muuta...
Windowsiin pitäisi mystinen virus jostain asentaa, vaikka kaikki asennukset tehdään turvallisilta nettisivuilta.
Linux on virus
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Aika erikoista kyllä tämä suomi24:n moderointi. Tuollaisia täysin ilmiselvästi tahallaan kirjotettuja häiriköintiviestejä, kuten tuo ketjuna loittanut viesti kyllä moderaattorit jättää poistamatta vaikka visti on täysin valheellinen ja täysin selvästi tahallista häiriköintiä.
Mutta sitten kun vastaa siihen, niin se viesti kyllä poistetaan sitten heti. Laitan nyt ihan tahalliani uudetaan sen mitä just sanoin, ja joka poistettiin, jotta nuo moderaattorit varmasti huomaa myös muun tässä viestissä olevan.
Taitaa olla taas joltain Windows hörhöltä olla jäänyt huumeet ottamatta.- Anonyymi
Väitätkö ettei linux esimerkiksi lue näppäimistöä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väitätkö ettei linux esimerkiksi lue näppäimistöä?
HiH HiH järkevät ihmiset nukkuvat klo 5.14.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
HiH HiH järkevät ihmiset nukkuvat klo 5.14.
Älykkäät hihhuIit valvovat klo 3.57.
- Anonyymi
Linux EI ole mikään virus, Windows on se virus ja Windowsissa tapahtuu juuri noin kuten typerässä aloituksessasi kuvailit eli kuuntelee mikrofonia, tutkii sovellukset ym.
- Anonyymi
Mistä se sitten johtuu, etten minä ole saanut vielä ensimmäistä virusta, vaikka olen surffaillut Windowseilla jo pitkälti toistakymmentä vuotta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä se sitten johtuu, etten minä ole saanut vielä ensimmäistä virusta, vaikka olen surffaillut Windowseilla jo pitkälti toistakymmentä vuotta?
Viruksia oli aikoinaan, nykyisin on kaikenlaisia haittaohjelmia.
Et kuitenkaan ole "kaikki Windows käyttäjät". - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viruksia oli aikoinaan, nykyisin on kaikenlaisia haittaohjelmia.
Et kuitenkaan ole "kaikki Windows käyttäjät".Et vain tiedä saaneesi, eihän ne virukset yleensä mainosta itseään vaan niiden tarkoituskin on piiloutua voidakseen saastuttaa yhä lisää koneita.e
Yrityskäyttöön asennettu Linux vaatii käyttäjän liittämistä sopivaan ryhmään. Mikki, usb, pelaaminen, tulostaminen, musiikin kuuntelu, ... ei onnistu ilman. Windows oletusasennuksen jäljiltä tekee juuri tuota. Kuuntelee mikkiä ja liki kaikki on sallittua. Tietosuoja parentumaan päin Windows-systeemissä ja sisältäneen jo jonkinlaisen käyttäjien hallinnan. Matkii tosin kovasti Linuxia, jossa ollut alusta asti.
- Anonyymi
Vanhukset ehkä nukkuu, mutta kaikki ei ole vanhuksia eikä kaikilla ole vanhusten vuorokausirytmi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .472966Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472851Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242639Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3391703- 711084
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101061Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193917Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101772Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26770- 44739