Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Linux on virus

Anonyymi

Oletuksena kuuntelee mikrofonia, lukee näppäimistön, tutkii sovellukset, tutkii kirjanmerkit, sähköpostit ja paljon muuta...
Windowsiin pitäisi mystinen virus jostain asentaa, vaikka kaikki asennukset tehdään turvallisilta nettisivuilta.

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aika erikoista kyllä tämä suomi24:n moderointi. Tuollaisia täysin ilmiselvästi tahallaan kirjotettuja häiriköintiviestejä, kuten tuo ketjuna loittanut viesti kyllä moderaattorit jättää poistamatta vaikka visti on täysin valheellinen ja täysin selvästi tahallista häiriköintiä.

      Mutta sitten kun vastaa siihen, niin se viesti kyllä poistetaan sitten heti. Laitan nyt ihan tahalliani uudetaan sen mitä just sanoin, ja joka poistettiin, jotta nuo moderaattorit varmasti huomaa myös muun tässä viestissä olevan.

      Taitaa olla taas joltain Windows hörhöltä olla jäänyt huumeet ottamatta.

      • Anonyymi

        Väitätkö ettei linux esimerkiksi lue näppäimistöä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väitätkö ettei linux esimerkiksi lue näppäimistöä?

        HiH HiH järkevät ihmiset nukkuvat klo 5.14.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        HiH HiH järkevät ihmiset nukkuvat klo 5.14.

        Älykkäät hihhuIit valvovat klo 3.57.


    • Anonyymi

      Linux EI ole mikään virus, Windows on se virus ja Windowsissa tapahtuu juuri noin kuten typerässä aloituksessasi kuvailit eli kuuntelee mikrofonia, tutkii sovellukset ym.

      • Anonyymi

        Mistä se sitten johtuu, etten minä ole saanut vielä ensimmäistä virusta, vaikka olen surffaillut Windowseilla jo pitkälti toistakymmentä vuotta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä se sitten johtuu, etten minä ole saanut vielä ensimmäistä virusta, vaikka olen surffaillut Windowseilla jo pitkälti toistakymmentä vuotta?

        Viruksia oli aikoinaan, nykyisin on kaikenlaisia haittaohjelmia.
        Et kuitenkaan ole "kaikki Windows käyttäjät".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viruksia oli aikoinaan, nykyisin on kaikenlaisia haittaohjelmia.
        Et kuitenkaan ole "kaikki Windows käyttäjät".

        Et vain tiedä saaneesi, eihän ne virukset yleensä mainosta itseään vaan niiden tarkoituskin on piiloutua voidakseen saastuttaa yhä lisää koneita.e


    • Yrityskäyttöön asennettu Linux vaatii käyttäjän liittämistä sopivaan ryhmään. Mikki, usb, pelaaminen, tulostaminen, musiikin kuuntelu, ... ei onnistu ilman. Windows oletusasennuksen jäljiltä tekee juuri tuota. Kuuntelee mikkiä ja liki kaikki on sallittua. Tietosuoja parentumaan päin Windows-systeemissä ja sisältäneen jo jonkinlaisen käyttäjien hallinnan. Matkii tosin kovasti Linuxia, jossa ollut alusta asti.

      • Anonyymi

        Vanhukset ehkä nukkuu, mutta kaikki ei ole vanhuksia eikä kaikilla ole vanhusten vuorokausirytmi.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2184
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2013
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1632
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1460
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      75
      1420
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1347
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1324
    8. 50
      1215
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe