Olen 53v mies teen fyysistä työtä päivittäin.Kutina vaivani alkoivat n.4v sitten eli syksyn tienoilla,kun lämpöiset kuumat päivät jäi taakse.Itse mietin kuivaa ilmaa,mutt kun alkoi ilmetä myös pistelyä sormissa /puutumista.Mikäs nytt.Käytin hydrokortisooni,ei tehoa ja myös kookosta,pitempään ollut käytössä"sesam"Ruokaöljy tään vinkin sain eräältä,auttaa käsien kuivuuteen .Sietämätön kutina etenkin yöllä ajoittain Kävin sitt täss hiljan akupunktiossa,kertoi että minulla on tukossa ns heijasteet/kanavat,kun rystyset/nivelet turpoaa.Siis kysyn teiltä lukijat ,mahdollista apua ja neuvoja vaivaani tuntuu hiukan ,että onko tästäkään apua.Tv:epätoivoinen
Kutinaa käsivarsissa
Anonyymi
2
78
Vastaukset
- Anonyymi
Kuumuus ja kuivuus ja asunnon lämpötila iho-oireita ja turvotuksia tuli ja verenpaine nousussa,mutta viileämpi asunto alkoi oireet hävitä ja laski verenpaine ja ehkä lämpöuupumisesta lihakset elpyvät ns normaaliksi eikä polttele.
- Anonyymi
Vai aiheeton viesti, kyllä ihmiseenkin voi tarttua kapi ....
Siitä on nauru kaukana.
😑
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t745518- 353071
- 402684
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin272045Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402032Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291859- 951822
- 1741752
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241478Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät941240