Ikävä asia

Anonyymi

Ikävää sontaa tommonen tahallinen toiminta mutta sitä voi liukastua vaikka omaan näppäryyteensä eli sontaan kun viskoo muitten päälle sontaa ihan vaan ärsyttääkseen. Karma nyt on vaan sellasta että joku päivä se raapii jo ovea eikä enää lattiaa... Ikävempää asiasta tekee se että jotkut omistaa 2 asuntoa ja toinen on vain vaanimiskäyttöön. Kyllä kyttää mahtaa ärsyttää... kaikille muille teille tietysti hyvää huomenta! :)

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miten sulla mies on aina perässäs vähintään kaksi tietokoneinsinööriä/tietoturvakonsulttia taikka sitten kyttä, joka on oikein erityisen omistautunut asialleen? Kuulostaa lievästi sanottuna vainoharhaiselta.

    • Anonyymi

      Se on muuten hyvä, että lähipiirissä niitäkin on. Ei niistä aina apua ole eikä ne läheskään kaikkea ymmärrä mutta apu on silti, ainakin teoriassa, lähellä.

    • Anonyymi

      Sairaita ihmisiä on aina ollut olemassa. Vaino on aina sairasta. Sairaimmillaan se ilmeisesti voi mennä siihen, että vainoaja pyrkii samaan talonyhtiöön asumaan ja/tai ostaa jopa asunnon samasta talonyhtiöstä tai lähistöltä. Ei taviksilla tuollaiseen ole varaa. Pitää olla tarpeeksi sairas ja tarpeeksi rikas noin tehdäkseen ja sitten konsultoida joku muu tekemään se toimeksiantona, ettei vaan jää itse kiinni.

      Kyllähän talonyhtiöissäkin ihmeellisiä muutoksia välillä tapahtuu. Jos jossain huitsinnevadassa sijaitsevassa talonyhtiössä on vuosikausia ollut asuntoja myymättä ja yhtäkkiä ne meneekin kaupan, vaikka niillä ei ole mitään järkevää sijoutusarvoa, ei tarvitse laskea yhteen kuin 1 1, jos muutkin tapahtumat käy yksiin. Ihmeellistä tosiaan!

      • Anonyymi

        Näin on, ei muuta.


      • Anonyymi

        Megapsykopaskiainen on seurannut mua aikoinaan vaikka mihin. No nytkin se jotain yrittää räpeltää taas, mutta taitaa ikä ja terveydentila tulla vastaan.


    • Anonyymi

      Ai sulla itelläs on kyttääjän vaanimiseen kakkosasunto? Aika pitkälle menevää, onko menny jo roolit sekaisin. Niinhän se yleensä on, että seura tekee kaltaisekseen, ja pata kattilaa siimaa, musta kylki kummallakin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 112
      2324
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2177
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1981
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1432
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1364
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1363
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1282
    Aihe