Että siitä ei ole minulle tai kenellekään minun perheessäni mitään haittaa, jos minä itse analysoin vanhempieni narsistisia piirteitä. Minä en tee sitä vihamielisesti. Se auttaa minua selviämään paremmin ja osaamaan toimia vanhempienikin kanssa tai suhteen paremmin niin että tilanne pysyy hallinnassa. Siinä ei ole minun tai minun vanhempieni tilanteen kannalta mitään järkeä, että kriisipuhelin on yrittäänyt kieltää minulta kaiken omatoimisen asioiden ja ilmiöiden analysoinnin.
Ainoa ongelma asiassa on kriisipuhelimen oma poliittinen ongelma, koska heidän pitää oman toimintansa kannalta pitää kiinni linjasta, etteivät ihmiset itse saa analysoida asioita, vaan analysoinnin pitää tehdä joku tietty asiantuntija. Mutta minun omassa yksilöllisessä tapauksessani minä kärsin tuosta heidän politiikastaan, koska minä olen tutkijaluonne ja tutkin aina ja teen omia analyysejani, eikä siinä ole mitään järkeä, jos kriisipuhelin yrittää pilata itseoppineen tutkijuuteni. Joka tapauksessa en ikinä luovu siitä.
"ppoiujhhghghh"
Vielä totean
215
111
Vastaukset
- Anonyymi
Mun missään tutkimuksissa ei ole muita motiiveja kuin ilmiöiden tutkimusmotiivi älylliseestä kiinnostuksesta kiinnostuksiltani älyllisesti suuntautuneena ihmisenä.
"poojuhhh"- Anonyymi
Se on minulle perustavanlaatuisen tärkeä periaatteellinen arvo, että ihmisen älyllistä kehitystä ei sovi luonnottomasti tai painostamalla rajoittaa.
"pooiujhhhh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on minulle perustavanlaatuisen tärkeä periaatteellinen arvo, että ihmisen älyllistä kehitystä ei sovi luonnottomasti tai painostamalla rajoittaa.
"pooiujhhhh"Jopa älynarsistien on kestettävä se, että jonkun äly voi pyyhältää heidän ohitseen, jos on pyyhältääkseen.
"popiiuuuuj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jopa älynarsistien on kestettävä se, että jonkun äly voi pyyhältää heidän ohitseen, jos on pyyhältääkseen.
"popiiuuuuj"En tietystikään mitenkään yllä sinun älylliselle tutkijan tasolle ja etten sanoisi vahingossa pahasti, tutkipa itse se oma narsistisuutesi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tietystikään mitenkään yllä sinun älylliselle tutkijan tasolle ja etten sanoisi vahingossa pahasti, tutkipa itse se oma narsistisuutesi!
ei älyllinen suuntautuneisuus luonteena ole sama kuin narsistisuus. Kyllä kuka vaan yltää tutkijan tasolle, jos on kauheen kiinnostunut tutkimisesta,
"ppoijjhhhh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei älyllinen suuntautuneisuus luonteena ole sama kuin narsistisuus. Kyllä kuka vaan yltää tutkijan tasolle, jos on kauheen kiinnostunut tutkimisesta,
"ppoijjhhhh"Kyllästyttää tommonen koko ajan loputtomasti asioiden väärinpäin ymmärtäminen .
"ppoiuujjj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllästyttää tommonen koko ajan loputtomasti asioiden väärinpäin ymmärtäminen .
"ppoiuujjj"Se riippuu aika pikälti siitä mitä sä teet, katsotko illat telkkua vai luet tutkimuksia.
"ppiuujujjjj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se riippuu aika pikälti siitä mitä sä teet, katsotko illat telkkua vai luet tutkimuksia.
"ppiuujujjjj"Mä en oo katsonut telkkua muutamaan kymmeneen vuoteen. Ei mulla edes ole toimintakuntoista telkkua.
"ppiiuujjjjjj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en oo katsonut telkkua muutamaan kymmeneen vuoteen. Ei mulla edes ole toimintakuntoista telkkua.
"ppiiuujjjjjj"Tarvitsen ajattelua hyvin monista näkökulmista.
Olen pystynyt tänään puhuun äidin kanssa saamatta uusia kauhukohtauksia,
Kriisipuhelimen kanssa en enää edes yritä tulla juttuun. En ota sitä riskiä enää, että sieltä tulee emotionaalista hyökkäilyä kaiken mielenrauhan viemään.
"ppoiiuiuju" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarvitsen ajattelua hyvin monista näkökulmista.
Olen pystynyt tänään puhuun äidin kanssa saamatta uusia kauhukohtauksia,
Kriisipuhelimen kanssa en enää edes yritä tulla juttuun. En ota sitä riskiä enää, että sieltä tulee emotionaalista hyökkäilyä kaiken mielenrauhan viemään.
"ppoiiuiuju"Minä haluan olla itsenäinen ajattelija koko ikäni ja se on minulle oleellista ja tärkeää.
"ppoiuiuyhyhhh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä haluan olla itsenäinen ajattelija koko ikäni ja se on minulle oleellista ja tärkeää.
"ppoiuiuyhyhhh"En halua minkään tietyn porukan manipuloimaksi.
"ppoiuuyuyuy" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En halua minkään tietyn porukan manipuloimaksi.
"ppoiuuyuyuy"Kaipaan omia hiljaisia projektejani, joita toteutan yksinäni,.
Minulla on yksi valokuvausprojektikin, joka ei kiinnosta ketään, mutta mun mielestä se on jännitävän m ielenkiintoin, Kuvaan paikkaa, jossa juuri kukaan ei vakuta näkevän mitään erityistä ja mä oon löytänyt vaikka mitä mielenkiintoista kuvattavaa ja ideaa siitä.
"ppoiujhhh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaipaan omia hiljaisia projektejani, joita toteutan yksinäni,.
Minulla on yksi valokuvausprojektikin, joka ei kiinnosta ketään, mutta mun mielestä se on jännitävän m ielenkiintoin, Kuvaan paikkaa, jossa juuri kukaan ei vakuta näkevän mitään erityistä ja mä oon löytänyt vaikka mitä mielenkiintoista kuvattavaa ja ideaa siitä.
"ppoiujhhh"Mullöa on siis ihan mielettömästi mielenkiintoista tutkittavaa,
"pooiuujjjjj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mullöa on siis ihan mielettömästi mielenkiintoista tutkittavaa,
"pooiuujjjjj"Mulle tuntuu hyvin loukkaavalle kysymys: "Miten saat aikasi kulumaan?"
Siis niin loukkaavalle, että mä en aina edes kestä vastata semmoseen kysymykseenn
"ppoiujhhhh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulle tuntuu hyvin loukkaavalle kysymys: "Miten saat aikasi kulumaan?"
Siis niin loukkaavalle, että mä en aina edes kestä vastata semmoseen kysymykseenn
"ppoiujhhhh"Kuulostaa samalle kuin:; "Kuvittelen sinut tylsämieliseksi ja koitan saada selville liikkuuko sinulla ajatuksia. "
"ppiujhhhhh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa samalle kuin:; "Kuvittelen sinut tylsämieliseksi ja koitan saada selville liikkuuko sinulla ajatuksia. "
"ppiujhhhhh"Kriisipuhelimessa mut opettiin kuuntelemaan radiota, En varsinaisesti ikinä ennen ollut kuunnellut juurikaan. Mut lopetin sen radion kuuntelun uudestaan.
"ppoiujuhhh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kriisipuhelimessa mut opettiin kuuntelemaan radiota, En varsinaisesti ikinä ennen ollut kuunnellut juurikaan. Mut lopetin sen radion kuuntelun uudestaan.
"ppoiujuhhh"Youtubesta oon alannut tykkäämään. Siellä on niin paljo vaihtoehtoajattelua.
"ppoiuujjhjj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Youtubesta oon alannut tykkäämään. Siellä on niin paljo vaihtoehtoajattelua.
"ppoiuujjhjj"mä voin paremmin henkisesti omissa maailmoissani kuin kriisipuhelimen ajatusmaailmoissa jotka oli eräitä maailman kauhistuttavimmista.,
"ppiuhhhjhjj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mä voin paremmin henkisesti omissa maailmoissani kuin kriisipuhelimen ajatusmaailmoissa jotka oli eräitä maailman kauhistuttavimmista.,
"ppiuhhhjhjj"Se oli niin kauheeta että melkeen vaikeeta uskoo todeksi että sellasta oli, mutta oli.,
"ppooiiuiuu" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se oli niin kauheeta että melkeen vaikeeta uskoo todeksi että sellasta oli, mutta oli.,
"ppooiiuiuu"Onneks mä oon ees viimeinkin erossa hankalista tahoista useammastakin.
"ppiujhhhhjjhjh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneks mä oon ees viimeinkin erossa hankalista tahoista useammastakin.
"ppiujhhhhjjhjh"Huhuh..maailma on mitä eriskummallisempia ansaloukkuja täynnä- Mö oon mennyt jo useampaan erilaiseen ansaan varmaan jotain seitsemään.
"ppokjkjjjjj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huhuh..maailma on mitä eriskummallisempia ansaloukkuja täynnä- Mö oon mennyt jo useampaan erilaiseen ansaan varmaan jotain seitsemään.
"ppokjkjjjjj"Yleensä samasta syystä: Olen täysillä uskonut teksteihin joilla ihmiset tai tahot esittelevät itsensä tai toinen syy on ollut painostus
"ppiuuhjjj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yleensä samasta syystä: Olen täysillä uskonut teksteihin joilla ihmiset tai tahot esittelevät itsensä tai toinen syy on ollut painostus
"ppiuuhjjj"Se on aina ihan karmee tunne kun joku ihminen tai taho ei olekaan mitä on esitellyt olevansa ja sitten voi vaan ihmetellä minkä kanssa on päätynyt tekemisiin
"popiuujhujjj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on aina ihan karmee tunne kun joku ihminen tai taho ei olekaan mitä on esitellyt olevansa ja sitten voi vaan ihmetellä minkä kanssa on päätynyt tekemisiin
"popiuujhujjj"Minä oon joutunut aiiiivan kohtuuttomiin juttuihin peleihin ja kun itse en ole peluri, niin ei oo ollut helppo keksiä miten selvitä. Mutta oon koittanu luovuudella.
"ppoiuhhhh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä oon joutunut aiiiivan kohtuuttomiin juttuihin peleihin ja kun itse en ole peluri, niin ei oo ollut helppo keksiä miten selvitä. Mutta oon koittanu luovuudella.
"ppoiuhhhh"Ja joittenkin muitten kummalliset pelit yhdistettynä minun luovuuteeni, niin onhan siinä ihmettelemistä mistä siinä on kyse.
"ppiuyyyhhh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja joittenkin muitten kummalliset pelit yhdistettynä minun luovuuteeni, niin onhan siinä ihmettelemistä mistä siinä on kyse.
"ppiuyyyhhh"Mutta asiassa ei auta kriisipuhelin, koska siinä vaan saa vielä niiden kriisipuhelinvaastajienkin omat ongelmat itslleen ja lisää sopankeittäjiä, jotka ei tiedä mitä tekevät ja sanovat ja miksi. .
"ppoiiuuyuyhhh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta asiassa ei auta kriisipuhelin, koska siinä vaan saa vielä niiden kriisipuhelinvaastajienkin omat ongelmat itslleen ja lisää sopankeittäjiä, jotka ei tiedä mitä tekevät ja sanovat ja miksi. .
"ppoiiuuyuyhhh"Jos jotain hyvää tästä pitää löytää, niin aivot kehittyy hyvin monimutkaisia asioita käsittelemään ainakin toivon mukaan....
Näistä vasta 10% prosenttia kuulostaa kriisipuhelinvastaajalle monimutkaselle, niin miten he vois siinä auttaa ?
Ei mitenkään, mä voin vaan todeta, ett' no mulle ei kuulosta niin monimutkaselle, ku oon joutunu tottuun monimutkaseen ajateltavaan, hyvin monimutkaseen
"pppiuyhh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos jotain hyvää tästä pitää löytää, niin aivot kehittyy hyvin monimutkaisia asioita käsittelemään ainakin toivon mukaan....
Näistä vasta 10% prosenttia kuulostaa kriisipuhelinvastaajalle monimutkaselle, niin miten he vois siinä auttaa ?
Ei mitenkään, mä voin vaan todeta, ett' no mulle ei kuulosta niin monimutkaselle, ku oon joutunu tottuun monimutkaseen ajateltavaan, hyvin monimutkaseen
"pppiuyhh"Siks mä ihmettelin koko aika että miten voi niinku joku toinen ryhtyöä ratkoon jonkun toisen asiaa. Siinähän on kauhee riski mennä pieleen koska ei toisen asioista voi mitenkään tietää kaikkea., ja siel voi olla vaikka mitä yllättäviä vaikuttavia tekijöitä.
"ppopiuuyuu" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siks mä ihmettelin koko aika että miten voi niinku joku toinen ryhtyöä ratkoon jonkun toisen asiaa. Siinähän on kauhee riski mennä pieleen koska ei toisen asioista voi mitenkään tietää kaikkea., ja siel voi olla vaikka mitä yllättäviä vaikuttavia tekijöitä.
"ppopiuuyuu"Minä en ole kuusi vuotiaanakaan hyväksynyt kenenkään toisen ohjailevan miten minä tanssin paitsi opettajani. Opettaja oli ainoa, jolla katsoin olevan oikeus siihen puuttua.
"poiuyhhhjhjh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en ole kuusi vuotiaanakaan hyväksynyt kenenkään toisen ohjailevan miten minä tanssin paitsi opettajani. Opettaja oli ainoa, jolla katsoin olevan oikeus siihen puuttua.
"poiuyhhhjhjh"Jos joku muu sanoi, että tanssi niin tai näin, niin en sietänyt sitä yhtään.
"ppiuhyhhh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos joku muu sanoi, että tanssi niin tai näin, niin en sietänyt sitä yhtään.
"ppiuhyhhh"Tänään tajusin, että olen kokenut kriisipuhelimeen puhumisen hieman kuin tuon tanssimisen. En voi tajuta miten kukaan kehtaa siihen puuttua, jos ei osaa hienosti perustella niinkuin todellinen opettaja.
"ppiuyuyhyjh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tänään tajusin, että olen kokenut kriisipuhelimeen puhumisen hieman kuin tuon tanssimisen. En voi tajuta miten kukaan kehtaa siihen puuttua, jos ei osaa hienosti perustella niinkuin todellinen opettaja.
"ppiuyuyhyjh"Mä myös nuorena jäin pois ryhmätanssiesityksistä, koska en kestänyt sitä että mun pitäisi huolehtia siitä, että teen liikkeeni samalla tavoin kuin muut tanssijat ryhmässä tai muutoin pilaan esityksensä,. Ryhdyin siksi tekemään vain yksintanssiesityksiä.
"ppoiuiuyhh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä myös nuorena jäin pois ryhmätanssiesityksistä, koska en kestänyt sitä että mun pitäisi huolehtia siitä, että teen liikkeeni samalla tavoin kuin muut tanssijat ryhmässä tai muutoin pilaan esityksensä,. Ryhdyin siksi tekemään vain yksintanssiesityksiä.
"ppoiuiuyhh"Se ryhmäpaine siinä kriisipuhelimessa oli aiiiiivan helvetillinen
"ppiiuujjjjj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se ryhmäpaine siinä kriisipuhelimessa oli aiiiiivan helvetillinen
"ppiiuujjjjj"Mun peruskoulun opettaja sanoi jo ala-asteella äidilleni, että olettaa minusta tulevan taiteilija. Hyvin tiesi.
"ppiuuujijkk" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun peruskoulun opettaja sanoi jo ala-asteella äidilleni, että olettaa minusta tulevan taiteilija. Hyvin tiesi.
"ppiuuujijkk"Mutta se oli kummallista siellä kriisipuhelimessa, että miksi piti koko aika sanoa luovuuttani eri tavoin vähätteleviä kommentteja. Minä olen silleen luova, että keksin usein kaikenlaista mitä muilla ei tule ollenkaan mieleen.
"ppoiuuhhh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en oo katsonut telkkua muutamaan kymmeneen vuoteen. Ei mulla edes ole toimintakuntoista telkkua.
"ppiiuujjjjjj"No nyt tuli paksu vale!!!! Sullahan oli sun "tyttären" kanssa tapana katsoa Super Nannya televisiosta.
Jos muistat noin vuosi taaksepäin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No nyt tuli paksu vale!!!! Sullahan oli sun "tyttären" kanssa tapana katsoa Super Nannya televisiosta.
Jos muistat noin vuosi taaksepäin.siis en mä sitä juurikaan kattonu ja mulla ei ole melkein 20 vuoteen ollut telkkua
"poiuuyyhhh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
siis en mä sitä juurikaan kattonu ja mulla ei ole melkein 20 vuoteen ollut telkkua
"poiuuyyhhh"mutta itse en ole juuri katsinut telkkua sen jälkeewn kun 15 vuotiaana lopetin
"poujggg"
- Anonyymi
Mielenkiintoista! Kirjoititko ketjusi tyttönä vai poikana?
Niin harmaa marraskuun päivä kuin vain voi olla.- Anonyymi
Olen viisikymppinen nainen joka viihtyy parhaiten yksinään omine luovine ideoineen, koska harvoin saan yhtä luovaa seuraa
"poiuhhhhhjh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen viisikymppinen nainen joka viihtyy parhaiten yksinään omine luovine ideoineen, koska harvoin saan yhtä luovaa seuraa
"poiuhhhhhjh"mun seinäni ovat riemunkirjavat, ei harmaata missään
"ppiuuuuju" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mun seinäni ovat riemunkirjavat, ei harmaata missään
"ppiuuuuju"Mutta mikä tässä vielä on älytön juttu on se, että jos soitat jonnei ja kerrot mikä sulle tuottaa huonoa oloa, niin auttajat tekevät toistuvasti juuri sitä. Tai jos kerrot mikä asia huolestuttaa, saat sellaisia neuvoja, jotka saisi sen huolen toteutumaan.
Mut motiivit olivat päinvastaisia.
"ppoiuuuu" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta mikä tässä vielä on älytön juttu on se, että jos soitat jonnei ja kerrot mikä sulle tuottaa huonoa oloa, niin auttajat tekevät toistuvasti juuri sitä. Tai jos kerrot mikä asia huolestuttaa, saat sellaisia neuvoja, jotka saisi sen huolen toteutumaan.
Mut motiivit olivat päinvastaisia.
"ppoiuuuu"Siis mun omat motiivit olivbat päinvastaisia.
En ole huolestunut mistään siksi, että huoli poistettaisiin, vaan enneltaehkäisytarkoituksissa.
"ppoiuuuuu" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis mun omat motiivit olivbat päinvastaisia.
En ole huolestunut mistään siksi, että huoli poistettaisiin, vaan enneltaehkäisytarkoituksissa.
"ppoiuuuuu"En tarvitse huoletonta elämää, vaan sitä että ollaan mahdollisimman vastuullisia ja ennaltaehkäistään ei -toivottavia asioita,.
"ppioiiuuuu" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tarvitse huoletonta elämää, vaan sitä että ollaan mahdollisimman vastuullisia ja ennaltaehkäistään ei -toivottavia asioita,.
"ppioiiuuuu"No mut se siitä nyt mulla on muuta tekemistä paljon.
"ppoiuujhuj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mut se siitä nyt mulla on muuta tekemistä paljon.
"ppoiuujhuj"Tietyssä mielessä en ole enää narsistien uhri. En ryhdy enää kenenkään narsistuiluun mukaan.
"poiuyhggg"
- Anonyymi
Ihan sairaalloinen ajattelumaailma, että pitäisi ulkoistaa jollekkin asiantuntijalle omaan psyykkeeseen liittyvä ajattelu.
Kyllä jokainen on itse vastussa omasta elämästään ja ongelmistaan ja jokaisen pitäisi tuntea itsensä paremmin kuin jokin 6kk koulutuksen käyneen psykoterapeutin.
Kaikenlaisia sairaalloisia juttuja sitä kuulee- Anonyymi
Olen juurikin kanssasi samaa mieltä. Mutta mä jouduin kamppaileen heidän kanssa tosissan itseni säilyttämisestä, koska olin vakavasti hermostovaurioitunut, Enhän mä muuten tommoseen tilanteeseen olisi joutunut. Vammaista alistetaan tolleen. Nyt en ole enää vakavasti vammautuneessa tilassa, niin eivät pysty samaan.
"ppiiuuhhhh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen juurikin kanssasi samaa mieltä. Mutta mä jouduin kamppaileen heidän kanssa tosissan itseni säilyttämisestä, koska olin vakavasti hermostovaurioitunut, Enhän mä muuten tommoseen tilanteeseen olisi joutunut. Vammaista alistetaan tolleen. Nyt en ole enää vakavasti vammautuneessa tilassa, niin eivät pysty samaan.
"ppiiuuhhhh"No tuota jankutin kanssaan monta vuotta, että heille on teknisesti mahdotonta tuntea minua paremmin kuin itse tunnen, mutta ei hje tajunneet millään rautalankamallillakaan millään sitä.
"ppiuuhjhjujkkj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tuota jankutin kanssaan monta vuotta, että heille on teknisesti mahdotonta tuntea minua paremmin kuin itse tunnen, mutta ei hje tajunneet millään rautalankamallillakaan millään sitä.
"ppiuuhjhjujkkj"Mulle oli tosio vaarallista kun jengi vaan rällästi sisimmälläni hermostoivaurioni ajan. Se oli kauhukokemus.
"ppoiuyhhhh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulle oli tosio vaarallista kun jengi vaan rällästi sisimmälläni hermostoivaurioni ajan. Se oli kauhukokemus.
"ppoiuyhhhh"He tosiaan monet luuli sellaisen lyhyen puhelinvastaajakoulutuksen tekevän jotenkin tietävämmäksi,
"ppiuuuyhhhh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
He tosiaan monet luuli sellaisen lyhyen puhelinvastaajakoulutuksen tekevän jotenkin tietävämmäksi,
"ppiuuuyhhhh"Siis ihan hulluahan se oli, mutta mä en pystynyt puolustautumaan kun yritin vaan saada itseni kuulluksi että olin hermostovaurioitunut,
"ppuuyhhhghg" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis ihan hulluahan se oli, mutta mä en pystynyt puolustautumaan kun yritin vaan saada itseni kuulluksi että olin hermostovaurioitunut,
"ppuuyhhhghg"En edes soittanut sinne mitään psyykeasiaa, mutta he vei ne keskustelut vasten tahtoani semmoseksi persoonani tonkimiseksi.
"ppiuuhhjhjh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En edes soittanut sinne mitään psyykeasiaa, mutta he vei ne keskustelut vasten tahtoani semmoseksi persoonani tonkimiseksi.
"ppiuuhhjhjh"Sitten joku vastaavampi vastaajakin siellä vain nauroi: "Nooh, ihmiset ovat uteliaita". Ku mä siis olin niin avuton, että sisintäni pystyi tonkiin miten vaan.
"ppoiuuyyhy" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten joku vastaavampi vastaajakin siellä vain nauroi: "Nooh, ihmiset ovat uteliaita". Ku mä siis olin niin avuton, että sisintäni pystyi tonkiin miten vaan.
"ppoiuuyyhy"Mut nyt ei pysty enää kun ei oo enää niin pahaa aivovauriota,
"poiuiuyhhh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut nyt ei pysty enää kun ei oo enää niin pahaa aivovauriota,
"poiuiuyhhh"Tai siis ei minusta huomaa enää minkäänlaista aivovauriota,
"ppiuuuh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai siis ei minusta huomaa enää minkäänlaista aivovauriota,
"ppiuuuh"Vaikutin oudolle siksi, että oli laaja hermostovaurio ympäri koko kehon, en vaikuta enää oudolle.
"ppoioiuuuu" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikutin oudolle siksi, että oli laaja hermostovaurio ympäri koko kehon, en vaikuta enää oudolle.
"ppoioiuuuu"Mutta en minä sinne ikinä aio soittaa, kokeakseni enää koskaan sitä hirveää tunnetilaa mikä siitä tulee. Mähän yritin vielä noin 1,5 kuukautta sitten jotain sopua hieroa kanssaan, muttei se onnistunut, päädyin vain järkkyyn tilaan, josta oon taas yrittänyt kömpiä jalkeille ja vahvistunut vähitellen. ,
"ppooiiuyuyh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta en minä sinne ikinä aio soittaa, kokeakseni enää koskaan sitä hirveää tunnetilaa mikä siitä tulee. Mähän yritin vielä noin 1,5 kuukautta sitten jotain sopua hieroa kanssaan, muttei se onnistunut, päädyin vain järkkyyn tilaan, josta oon taas yrittänyt kömpiä jalkeille ja vahvistunut vähitellen. ,
"ppooiiuyuyh"Ja mä siis arvostan omaa taidettani riippumatta muiden arvostuksista,
"ppiuhyhhghh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mä siis arvostan omaa taidettani riippumatta muiden arvostuksista,
"ppiuhyhhghh"Olen tosi innostunut projektistani jota aion tehdä lopun ikääni. Vastustajiakin on ilmennyt, niin mieluummin jatkossa vielä paremmin omiin oloihini vetäytyneenä, ku mä en kestä tota stressiä mikä ihmisista tulee tempauksineen.
"ppoiuuyyh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen tosi innostunut projektistani jota aion tehdä lopun ikääni. Vastustajiakin on ilmennyt, niin mieluummin jatkossa vielä paremmin omiin oloihini vetäytyneenä, ku mä en kestä tota stressiä mikä ihmisista tulee tempauksineen.
"ppoiuuyyh"Haluun voida rauhassa tehdä tutkimuksia, Olen innostunut tietynlaisista hieman erikoisista tutkimuksista niin, etten aio loppuikääni tehdä juuri muuta.
"ppoiiuuyuyhh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluun voida rauhassa tehdä tutkimuksia, Olen innostunut tietynlaisista hieman erikoisista tutkimuksista niin, etten aio loppuikääni tehdä juuri muuta.
"ppoiiuuyuyhh"Selitin ton tänään äidillekin, että kun kerran tänne on syntynyt tänne maailmaan niin mitenkäs paremmin tämän ajan voisi käyttää kuin tutkimalla ilmiöitä täällä niin paljon kuin aivoillaan pystyy?
No äiti vaikutti nyt ymmärtävän tuon.
"ppiuuyuhjhjh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selitin ton tänään äidillekin, että kun kerran tänne on syntynyt tänne maailmaan niin mitenkäs paremmin tämän ajan voisi käyttää kuin tutkimalla ilmiöitä täällä niin paljon kuin aivoillaan pystyy?
No äiti vaikutti nyt ymmärtävän tuon.
"ppiuuyuhjhjh"Jään ikisinkuksikin, ellen sitten löydä jotakin sellaista miestä, joka innostuu tutkimusteni kehittämisestä kanssani.
"poiuyggghgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jään ikisinkuksikin, ellen sitten löydä jotakin sellaista miestä, joka innostuu tutkimusteni kehittämisestä kanssani.
"poiuyggghgh"Siis toivoisin jotakin yhteistä luovaa tai tutkimusprojektia. Muussa mielessä en tarvi miestäkään.
"ppoiuuyuyu" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis toivoisin jotakin yhteistä luovaa tai tutkimusprojektia. Muussa mielessä en tarvi miestäkään.
"ppoiuuyuyu"Mutta siis mut pakotettiin puhumaan siihen kriisipuhelimeen ilman luovaa tai tutkijapuoltani niinkuin mua ei olis oikeesti olemassa ja sit mut manipuloitiin kaikkiin ihan ihme juttuihin.
"ppiuuyyy" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"ppiiuuhhhh"He eivät pysty parantamaan hermovaurioita ja kehon jännitystiloja.
Onneksi itse pystyy rentouttamaan etenkin niskaa mikä ennaltaehkäisee selän kiputiloja ja mielen häiriöitä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta siis mut pakotettiin puhumaan siihen kriisipuhelimeen ilman luovaa tai tutkijapuoltani niinkuin mua ei olis oikeesti olemassa ja sit mut manipuloitiin kaikkiin ihan ihme juttuihin.
"ppiuuyyy"Valitettavasti vasta nyt aivovaurio on niin parantunut, että tajuan ettei kukaan koskaan enää voi saada mua mihinkään semmosiin hämäräperäisiin keskusteluihin suostumaan mukaan,
"ppiouyghggg" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valitettavasti vasta nyt aivovaurio on niin parantunut, että tajuan ettei kukaan koskaan enää voi saada mua mihinkään semmosiin hämäräperäisiin keskusteluihin suostumaan mukaan,
"ppiouyghggg"Siellä kriisipuhelimessa kerran joku oppineempikin ihmettelin miksi mulle oli niin tärkeää yrittää saada heidät uskomaan minua. No siksi tietenkin, että hehän loukkaa mua ihan hirveesti kohtelemalla mua vakavasti vammautuneena kuin luontaisesti "aasina" monta vuotta.
"ppoiiuuuyy" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellä kriisipuhelimessa kerran joku oppineempikin ihmettelin miksi mulle oli niin tärkeää yrittää saada heidät uskomaan minua. No siksi tietenkin, että hehän loukkaa mua ihan hirveesti kohtelemalla mua vakavasti vammautuneena kuin luontaisesti "aasina" monta vuotta.
"ppoiiuuuyy"Ja siis mitä mun äitiini tulee. Siis tottakai kun hän pysyttelee asiallisena voin olla hieman kanssaan tekemisissä. Kun alkaa emotionaalinen hyökkäily, niin kaikki yhteys poikki sillon kertaheitolla kokonaan. Noin on järkevää tietenkin oikeesti.
"ppoiuuuyh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja siis mitä mun äitiini tulee. Siis tottakai kun hän pysyttelee asiallisena voin olla hieman kanssaan tekemisissä. Kun alkaa emotionaalinen hyökkäily, niin kaikki yhteys poikki sillon kertaheitolla kokonaan. Noin on järkevää tietenkin oikeesti.
"ppoiuuuyh"Mutta siis kun olin vammautunut ja puolustuskyvytön, niin mua olis pitänyt tukea katkaiseen yhteys kokonaan aina jos mua emotionaalisesti hyökkäillään. Tietenkin.
"ppoiuyhhhh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta siis kun olin vammautunut ja puolustuskyvytön, niin mua olis pitänyt tukea katkaiseen yhteys kokonaan aina jos mua emotionaalisesti hyökkäillään. Tietenkin.
"ppoiuyhhhh"Mitä on semmonen toiminta on pitää vammautuneessa tilassa olevaa ihmistä yhteydessä ihmisiin, jotka emotionaalisesti hyökkäilee ja pyörittelee kummallisia vastentahtoisia manipulatiivisia keskusteluja?. Mitä se semmonen on ?
"ppjujuhhhh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä on semmonen toiminta on pitää vammautuneessa tilassa olevaa ihmistä yhteydessä ihmisiin, jotka emotionaalisesti hyökkäilee ja pyörittelee kummallisia vastentahtoisia manipulatiivisia keskusteluja?. Mitä se semmonen on ?
"ppjujuhhhh"Joku hienokin mielenterveysidea pitää vammautunutta emotionaalisen joukkohyökkäilyn ja manipuloinnin kohteena vuosikausia kunnes hänestä saataisiin psyykepotilas ja sitä kautta hengiltä?
"poiuuhyhh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jään ikisinkuksikin, ellen sitten löydä jotakin sellaista miestä, joka innostuu tutkimusteni kehittämisestä kanssani.
"poiuyggghgh"Mutta sinähän olet mies ja isoisäkin. Kerrot olleesio onnistuneessa avioliitossa jo 50vuotta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku hienokin mielenterveysidea pitää vammautunutta emotionaalisen joukkohyökkäilyn ja manipuloinnin kohteena vuosikausia kunnes hänestä saataisiin psyykepotilas ja sitä kautta hengiltä?
"poiuuhyhh"sitten koko ajan kyselivät että miksi ihmeessä se on mulle tärkeetä tietää miksi mä olen vammautunut. No tietenkin siksi, että muumuassa muuten helposti olisin kuollut kokonaan. ..ja olisi vaikea ollut arvioida miten siitä paranee,
"poujhyhhh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sitten koko ajan kyselivät että miksi ihmeessä se on mulle tärkeetä tietää miksi mä olen vammautunut. No tietenkin siksi, että muumuassa muuten helposti olisin kuollut kokonaan. ..ja olisi vaikea ollut arvioida miten siitä paranee,
"poujhyhhh"Jos nyt kuka tahansa yhtäkkiä vammautuu päästä varpaisiin, kai nyt suunnilleen jokainen normaali ihminen haluaa tietää miksi se on tapahtunut. Jos sillä ei olisi väliä miksi ihminen vammautuu, kaikenlaiset vammauttavat rikoksetkinhan mahdollistuisivat aivan järjettömällä tavalla.
"pouyghhhjhjhj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos nyt kuka tahansa yhtäkkiä vammautuu päästä varpaisiin, kai nyt suunnilleen jokainen normaali ihminen haluaa tietää miksi se on tapahtunut. Jos sillä ei olisi väliä miksi ihminen vammautuu, kaikenlaiset vammauttavat rikoksetkinhan mahdollistuisivat aivan järjettömällä tavalla.
"pouyghhhjhjhj"Mä en ollut 40 vuoteen ikinä kuullut niin tyhmiä kysymyksiä. Olen pitänyt itsestäänselvenä, että jos ihminen vammautuu, se pitää selvittää miten ja miksi se on tapahtunut.
"ppoiuyuyhgh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en ollut 40 vuoteen ikinä kuullut niin tyhmiä kysymyksiä. Olen pitänyt itsestäänselvenä, että jos ihminen vammautuu, se pitää selvittää miten ja miksi se on tapahtunut.
"ppoiuyuyhgh"Minä olen haavoittunut ja vammautunut henkisesti. Aika vähän on kyselty että miksi ja mitä on tapahtunut. Ihan kuin se olisi oletettu sisäsyntyiseksi tai geeneistä johtuvaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen haavoittunut ja vammautunut henkisesti. Aika vähän on kyselty että miksi ja mitä on tapahtunut. Ihan kuin se olisi oletettu sisäsyntyiseksi tai geeneistä johtuvaksi.
No minäkin tämän vammaisena manipuloiduksi tulon aikana, koska jouduin niin outoihin keskusteluihin, joita on ollut vaikea pään kestää, kun sitä ennen olin koko elämäni varsin jämptisti järkevä. Mutta kriisipuhelimessa ei ollenkaan ymmärretty tarvetta jämptiin ajatteluun. ..ja päädyin noiksi vuosiksi henkisesti aivan kummalliseen maailmaan siellä kriisipuhelimessa. Hehän eivät missään tapauksessa halua keskustella tuosta kriisipuhelimessa tapahtuneesta, koska se katsotaan kriittiseksi palautteeksi joka ei kuulu kriisipuhelinkeskusteluihin. Ja koska kriittistä palautetta ei voi antaa keskustelussa, heidän pitää jatkaa loputtomasti väärin jos he on kerran väärälle tielle lähteneet. Joten kanssaan ei voi olla tekemisissä-
"poiujhhhh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No minäkin tämän vammaisena manipuloiduksi tulon aikana, koska jouduin niin outoihin keskusteluihin, joita on ollut vaikea pään kestää, kun sitä ennen olin koko elämäni varsin jämptisti järkevä. Mutta kriisipuhelimessa ei ollenkaan ymmärretty tarvetta jämptiin ajatteluun. ..ja päädyin noiksi vuosiksi henkisesti aivan kummalliseen maailmaan siellä kriisipuhelimessa. Hehän eivät missään tapauksessa halua keskustella tuosta kriisipuhelimessa tapahtuneesta, koska se katsotaan kriittiseksi palautteeksi joka ei kuulu kriisipuhelinkeskusteluihin. Ja koska kriittistä palautetta ei voi antaa keskustelussa, heidän pitää jatkaa loputtomasti väärin jos he on kerran väärälle tielle lähteneet. Joten kanssaan ei voi olla tekemisissä-
"poiujhhhh"Mutta kyllä mä kykenen tänäpäivänä taas jo n iinkin jämptiin ajatteluun, etten kykenisi, jos en olisi ollut ennen kriisipuhelinta jämptisti ajatteleva., Mutta varjopuolena on vielä elämässä sen kummallisen kriisipuhelinkeskustelun ajatusmaailma. Se on jonkin verran vielä läsnä elämässäni kuin jokin aave.
"ppoiuiuuu" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen haavoittunut ja vammautunut henkisesti. Aika vähän on kyselty että miksi ja mitä on tapahtunut. Ihan kuin se olisi oletettu sisäsyntyiseksi tai geeneistä johtuvaksi.
Hyvää vointia sinulle.
Ei niiltä tietyiltä saa mitään apua tai ymmärrystä. Se kannattaa tietää. Heidän juttujaan ei pidä uskoa.
"ppoiiuuuuujj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää vointia sinulle.
Ei niiltä tietyiltä saa mitään apua tai ymmärrystä. Se kannattaa tietää. Heidän juttujaan ei pidä uskoa.
"ppoiiuuuuujj"Mahdottomiin pulmiin voi saada Jumalalta apua.
"ppooiuyuyhy" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mahdottomiin pulmiin voi saada Jumalalta apua.
"ppooiuyuyhy"Siitä ne henkiset pulmat tulevat kun tehdään vääryyksiä henkisellä tasolla.
"ppoiiuuujhj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää vointia sinulle.
"ppoiiuuuuujj"Kiitos, ja hyviä vointeja sinullekin. En olekaan nykyään kovin helposti "uskovainen". Olen varmaan vähän kehittynyt ajan mittaan siinä suhteessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos, ja hyviä vointeja sinullekin. En olekaan nykyään kovin helposti "uskovainen". Olen varmaan vähän kehittynyt ajan mittaan siinä suhteessa.
Joo siis mä olen tässä viime päivinä ihan joutunut suggeroimaan itseäni hokemalle: "En enää laikaan usko heidän puheitaan, en enää lainkaan usko heidän puheitaa, en enää lainkaan usko heidän puheitaan..."
Minut muunmuassa harhaanjohdettiin keskittämällä huomio keskusteluissa sosiaalisesti mielikuvitustasolla jaetussa mielikuvitruksessa tapahtuviin tapahtumiin samalla kun konkreettisesti tapahtui aivan päinvastaisia tapahtumia. Niin mun on ollut vaikee noin pysyä ajatasalla, kun keskustelyújen aiheissa tapahtuu jotain mitä ei lainkaan konkreettisessa maailmassa tapahdu, niin mun oli vaikee samalla seurata mitä tapahtuu oikeesti.
"ppoiiuuuhhjjh"
"ppiuuhhhhh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo siis mä olen tässä viime päivinä ihan joutunut suggeroimaan itseäni hokemalle: "En enää laikaan usko heidän puheitaan, en enää lainkaan usko heidän puheitaa, en enää lainkaan usko heidän puheitaan..."
Minut muunmuassa harhaanjohdettiin keskittämällä huomio keskusteluissa sosiaalisesti mielikuvitustasolla jaetussa mielikuvitruksessa tapahtuviin tapahtumiin samalla kun konkreettisesti tapahtui aivan päinvastaisia tapahtumia. Niin mun on ollut vaikee noin pysyä ajatasalla, kun keskustelyújen aiheissa tapahtuu jotain mitä ei lainkaan konkreettisessa maailmassa tapahdu, niin mun oli vaikee samalla seurata mitä tapahtuu oikeesti.
"ppoiiuuuhhjjh"
"ppiuuhhhhh"Olen todella rankan kaasuvalotuksen uhri, koska se mahdolistui koska mulla ei viiteen vuoteen juurikaan toimineet aistit halvausoireiden takia ja jouduin kysymään ihmisiltä mitä tapahtuu aistitiedon sijaan. Ja tuona aikana mut harhaanjohdettiin täysin. Nyt kun aistit jo taas jossain määrin toimii, täytyy yrittää itse selvittää mitä tässä oikein on tapahtunut...
"ppoiiujjhhh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen todella rankan kaasuvalotuksen uhri, koska se mahdolistui koska mulla ei viiteen vuoteen juurikaan toimineet aistit halvausoireiden takia ja jouduin kysymään ihmisiltä mitä tapahtuu aistitiedon sijaan. Ja tuona aikana mut harhaanjohdettiin täysin. Nyt kun aistit jo taas jossain määrin toimii, täytyy yrittää itse selvittää mitä tässä oikein on tapahtunut...
"ppoiiujjhhh"Mutta arstrakti ajattelu mulla on toiminut hyvin jo pitkään, kun sitä ei niin paljoa edes halvausoireet haitanneet.
"popoiiuujjhu" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta arstrakti ajattelu mulla on toiminut hyvin jo pitkään, kun sitä ei niin paljoa edes halvausoireet haitanneet.
"popoiiuujjhu"Siis abstrakti.
"ppiiujhjj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis abstrakti.
"ppiiujhjj"Abstraktisti pystyy ajattelemaan jo ennen halvausoireita kerätyllä aistitiedolla, joka on varastoitunut aivoihin,.
"ppoiiuuujhj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Abstraktisti pystyy ajattelemaan jo ennen halvausoireita kerätyllä aistitiedolla, joka on varastoitunut aivoihin,.
"ppoiiuuujhj"Ja mulla on erityiskyky kuvitella asioita mitä en ole ikinä kuullut tai nähnyt.
Eräs minut tunteva ihminen "diagnosoi" minun psykologian opuksen perusteella erittäin luovaksi ihmiseksi . Voi liittyä tuohonkin kun Aspergereilla sanotaan olevan ikäänkuin "ylimääräisiä" yhteyksiä aivoissa. Ehkä se johtuu siitä, että tulee mieleen asioita mitä muilla ei tule mieleen. Aina mulle sanottu: "Eihän kellään tommosta edes tule mieleen."
Mutta nää on yleensä täysin järkeviä mitä mulla tulee mieleen, mutta toisen manipuloitavana tämä on hankala ominaisuus, kun toinen voi saada mut mielikuvitukseni kautta kokemaan ihan mitä vaan.
Siksi inhoon noita "psykologisia" keskusteluja.
"ppuyhhhghh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mulla on erityiskyky kuvitella asioita mitä en ole ikinä kuullut tai nähnyt.
Eräs minut tunteva ihminen "diagnosoi" minun psykologian opuksen perusteella erittäin luovaksi ihmiseksi . Voi liittyä tuohonkin kun Aspergereilla sanotaan olevan ikäänkuin "ylimääräisiä" yhteyksiä aivoissa. Ehkä se johtuu siitä, että tulee mieleen asioita mitä muilla ei tule mieleen. Aina mulle sanottu: "Eihän kellään tommosta edes tule mieleen."
Mutta nää on yleensä täysin järkeviä mitä mulla tulee mieleen, mutta toisen manipuloitavana tämä on hankala ominaisuus, kun toinen voi saada mut mielikuvitukseni kautta kokemaan ihan mitä vaan.
Siksi inhoon noita "psykologisia" keskusteluja.
"ppuyhhhghh"Heidän olis pitänyt siellä kriisipuhelimessa huolehtia siitä, että m ielikuvitukset joihin johdattelevat minut ovat järkeviä. Pidin itsestäänselvänä, että ihmiset huolehtisivat siitä, mutta eipä huolehtineet,,,
"ppiujhhhh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heidän olis pitänyt siellä kriisipuhelimessa huolehtia siitä, että m ielikuvitukset joihin johdattelevat minut ovat järkeviä. Pidin itsestäänselvänä, että ihmiset huolehtisivat siitä, mutta eipä huolehtineet,,,
"ppiujhhhh"Peräänkuulutan vastuullista mielikuvitusta
"poihyyhyhhh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Peräänkuulutan vastuullista mielikuvitusta
"poihyyhyhhh"Minulle sanottiin kriisipuhelimessa: "Ei ne meidän ajatukset niin ainutkertaisia ole."
Kyllä ne voi olla aika ainutkertaisia, jos kehittelee aivoissaan jotain mitä ei ole ikinä kuullut tai nähnyt pelkkien abstraktien assosiaatioiden kautta. Sillain taiteestakin tulee omaperäistä. Mun taiteenteko poikkeaa siitä toisentyyppisisestä taiteesta , että mun oleellisin pointti taiteessani on juuri siinä omaperäisen luomisessa. Jos mä menetän omaperäisen mä menetän kaiken.
"ppoiuyhyhhhh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulle sanottiin kriisipuhelimessa: "Ei ne meidän ajatukset niin ainutkertaisia ole."
Kyllä ne voi olla aika ainutkertaisia, jos kehittelee aivoissaan jotain mitä ei ole ikinä kuullut tai nähnyt pelkkien abstraktien assosiaatioiden kautta. Sillain taiteestakin tulee omaperäistä. Mun taiteenteko poikkeaa siitä toisentyyppisisestä taiteesta , että mun oleellisin pointti taiteessani on juuri siinä omaperäisen luomisessa. Jos mä menetän omaperäisen mä menetän kaiken.
"ppoiuyhyhhhh"Siksi mä joudun koko ajan "vastustamaan" totuttuja ajatuksia ja ajatusmalleja.
"ppiiuuuu" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksi mä joudun koko ajan "vastustamaan" totuttuja ajatuksia ja ajatusmalleja.
"ppiiuuuu"Siis omalla kohdallani. En mä niitä muiden elämässä vastusta.
"poiuuhjhjh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siksi mä joudun koko ajan "vastustamaan" totuttuja ajatuksia ja ajatusmalleja.
"ppiiuuuu"Täten kriisipuhelin olisi tehnyt taiteelleni lopun vaatimalla mua ajattelemaan kuten he, niin toki he tuntuu koko ajan hyökkääville taiteiljaminua kohtaan.
"poiujuhhhh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täten kriisipuhelin olisi tehnyt taiteelleni lopun vaatimalla mua ajattelemaan kuten he, niin toki he tuntuu koko ajan hyökkääville taiteiljaminua kohtaan.
"poiujuhhhh"Eli siis vammautunutta taiteilijaa ei autettu kriisissä pääsemään vamman yli takaisin taiteilijkaksi, vaan vammautumisestani ei välitetty mitään ja taiteilijuudelleni meinattiin tehdä loppu.
"ppiuiuuyyyh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli siis vammautunutta taiteilijaa ei autettu kriisissä pääsemään vamman yli takaisin taiteilijkaksi, vaan vammautumisestani ei välitetty mitään ja taiteilijuudelleni meinattiin tehdä loppu.
"ppiuiuuyyyh"Tuntuuhan tommonen emotionaalisesti hyökkäävälle, ..ja pitää aivot alatilassa.
"poiuyhhhh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuntuuhan tommonen emotionaalisesti hyökkäävälle, ..ja pitää aivot alatilassa.
"poiuyhhhh"Ja niinku he itse perusteli huonoa kohteluani, että en puolustautunut. Eli siinä hän tuodaan esiin, että aivoiltani olis edellytettykin puolustautumistilaa heille soitettaessa.
"pouyhhhhhh". - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja niinku he itse perusteli huonoa kohteluani, että en puolustautunut. Eli siinä hän tuodaan esiin, että aivoiltani olis edellytettykin puolustautumistilaa heille soitettaessa.
"pouyhhhhhh".Noh puolustaudun nyt näillä jälkipuheilla kun en niin hermostovaurioituneena pystynyt.
"ppouuuhhh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noh puolustaudun nyt näillä jälkipuheilla kun en niin hermostovaurioituneena pystynyt.
"ppouuuhhh"Mut mä olen siitä erilainen taiteilija koska mä oon ikäänkuin taiteilijafilosofi, se on erilaista taiteesta joka ei ole erityisesti filosofista
"popuiuuyuu" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut mä olen siitä erilainen taiteilija koska mä oon ikäänkuin taiteilijafilosofi, se on erilaista taiteesta joka ei ole erityisesti filosofista
"popuiuuyuu"Eli taiteeseeni kuuluu kiinteästi oman filosofian kehittäminen
"ppoiuuuuj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli taiteeseeni kuuluu kiinteästi oman filosofian kehittäminen
"ppoiuuuuj"Eli en oo mikään tunnettu taiteilija ja tuskin tuleekaan koska oon upponeena omiin filosofioideni maailmaan,.
"popojuhyhhh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli en oo mikään tunnettu taiteilija ja tuskin tuleekaan koska oon upponeena omiin filosofioideni maailmaan,.
"popojuhyhhh"Mutta kyllä minäkin kuitenkin pystyn sosiaalisesti taidettani jakamaan aika hyvin.
"ppoiuuhjhh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta kyllä minäkin kuitenkin pystyn sosiaalisesti taidettani jakamaan aika hyvin.
"ppoiuuhjhh"En kärsi yksinäisyydestä koska tiedän, ettei mun tarvii olla yksin kun vaan saan aikaiseksi jotakin mitä voin taas jakaa jossakin. Niin silleen se ei oo pakotettua yksinäisyyttä.
"pioujhyghg" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kärsi yksinäisyydestä koska tiedän, ettei mun tarvii olla yksin kun vaan saan aikaiseksi jotakin mitä voin taas jakaa jossakin. Niin silleen se ei oo pakotettua yksinäisyyttä.
"pioujhyghg"Ja ei mulle torjutuksi tulo jossakin ole ongelma, ku sitten voin mennä jonnei muualle . Taiteenikin kun on niin monikulttuurista, että voin mennä melkeen minkä kulttuuristen pariin vaan, niin aina mä jonnein kelpaan. .
"ppiuyhhhhh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja ei mulle torjutuksi tulo jossakin ole ongelma, ku sitten voin mennä jonnei muualle . Taiteenikin kun on niin monikulttuurista, että voin mennä melkeen minkä kulttuuristen pariin vaan, niin aina mä jonnein kelpaan. .
"ppiuyhhhhh"Mut jos mö sanon sinne kriisipuhelimeen ettö olen taiteilijafilosofi he kuulostaa aivan pöyristyneille ja sulkeutuneille,
"poiuuhhhh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut jos mö sanon sinne kriisipuhelimeen ettö olen taiteilijafilosofi he kuulostaa aivan pöyristyneille ja sulkeutuneille,
"poiuuhhhh"Kerran asiioihini vastattiin että ehkä jollain niinku taiteilijalla vois olla niin ku kerron, ikäänkuin olettaen että mä en oo taiteilija.
"ppoiiuuuu" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerran asiioihini vastattiin että ehkä jollain niinku taiteilijalla vois olla niin ku kerron, ikäänkuin olettaen että mä en oo taiteilija.
"ppoiiuuuu"Mä en oo tunnettu taiteilija ku oon enemmän filosifis kuin julkisuussuuntautunut,
mutta mä pidän taidettani hyvän tasoisena. Ei oo ketään taiteilijoita joille en kehtais esitellä.
"ppoiuuyhhh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä en oo tunnettu taiteilija ku oon enemmän filosifis kuin julkisuussuuntautunut,
mutta mä pidän taidettani hyvän tasoisena. Ei oo ketään taiteilijoita joille en kehtais esitellä.
"ppoiuuyhhh"Taiteiljoiden parissa on helppo olla. Mä mielenkiintoisesti en ole sosiaalisesti taiteilijoiden parissa koskaan vielä joutunut puolustusasemiin moneen vuosikymmeneen. Muiden parissa lähes aina.
"poiuyhghhhj" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taiteiljoiden parissa on helppo olla. Mä mielenkiintoisesti en ole sosiaalisesti taiteilijoiden parissa koskaan vielä joutunut puolustusasemiin moneen vuosikymmeneen. Muiden parissa lähes aina.
"poiuyhghhhj"No ei sentään. kaikenlaiset kurssit minulla yleensä menee hyvin. Myöskään nettikosijoiden kanssa ei ole tullut kiistaa.
"ppiuiuyhhh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei sentään. kaikenlaiset kurssit minulla yleensä menee hyvin. Myöskään nettikosijoiden kanssa ei ole tullut kiistaa.
"ppiuiuyhhh"Mutta kaikki muu stressaa.
Mutta harva ymmärtää kiinnostuksiani- Tykkään uskonnollisista Youtube videoista.
"poiuyyhhh" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta kaikki muu stressaa.
Mutta harva ymmärtää kiinnostuksiani- Tykkään uskonnollisista Youtube videoista.
"poiuyyhhh"Meen rauhottuun kaikessa hiljaisuudessa.
"ppoiujhh"
- Anonyymi
Inkeroislaisen lehtorin omavuodatustilejä nämä ketjut ovat netissä.
- Anonyymi
Mun kissakin on narsisti.
se haluaa koko ajan lisää ruokaa. - Anonyymi
Eräässä toimistossa taasen oli inhottavaa työpaikkakiusaamista, minua mm. neuvottiin tahallaan väärin ja sitten eukot naureskeli ivallisesti päin naamaa kun tein virheitä ja puukottivat selkään aina kun mahdollista, myös toisiaan. Se oli hyytävä paikka ja onneksi vain parin viikon sijaisuus..
Mä voin puukottaa niitä selkään. - Anonyymi
Mulla on kokemusta yhdestä jos toisestakin lafkasta kaupan alalta mutta Suomalainen veti kyllä pohjat! Paljon kertonee jo se, että mm. r-kioskin myyjänäkin oli minusta parempi olla. Ilmapiiri kirjakaupassa kuin hiekkapaperia, akat kyttää toisiaan ja pomo huohottamassa ja nykimässä käsivarresta kokoajan. Todella painostava työpaikka. Jokaista asiakast piti käydä ahdistelemassa vaikka se ei olisi ollut tilanteessa luontevaa. Monesti asiakas kääntyi kannoillaan kun heti ahdisteltiin. Mutta pakko kun pomo tyrkkii selästä että menepäs nyt. Myymälässä noudatimme tuntiaikataulua, lukujärjestystä joka jokaisella piti olla taskussa, että tiesi missä kunkin paikka on mikäkin tunti, kassan takana, vai "kentällä" vai varastossa. Paikat vaihtui siis tunneittain. Mitään emme saaneet keskenämme sopia, kuka tekee mitä vaan kaikki oli ennalta määrätty. Myös kaikki lyyjykynän myymiset piti merkata omaan pieneen lappuseen joka sekin piti ottaa joka työpäivän alussa taskuun ja palauttaa pomolle lähtiessä. Sellaiset kaikki myynnit piti tuohon kirjata, mitä oli itse ollut tekemässä, olkoon vaikka pyyhekumi. Jos myyntilaput ei pomoa viikon ajan miellyttäneet niin sai tuiman hymiön ilmoitustaulun listaan, jos taas oli myynyt hyvin näitä lyyjäreitä sun muita höpöjä niin sai iloisen hymiön. Pahempaa kyttäystä ja alentavampaa työnantajaa saa etsiä.
varmaan pieni muna sillä äijällä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124180MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822121Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5511677Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin991415Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671137Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331058Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216957Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60893- 171864
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3848