Kristiinan vuoro lähteä kotiin

Anonyymi

Kristiina voisi lähteä jo kotiin.
Voittorahoillaan se varmaan laittaisi lisää kehoonsa tatuointeja, ne on tosi inhottavan näköisiä iholla.
En ykkää Krissestä.

34

51

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kristiina on ruvennut mököttämään ja on tosi tympeän näköinen.
      Mun mielestä ne sen tatuoinnit on rumia, miten joku voi pilata noin ihonsa.
      Siispä Krisse kotiin, ei minulla muuta.

    • Anonyymi

      Krissen antifani taas liikkeellä. Täyttä paskaa aina suollat.
      Siinä onkin oiva syy evätä voitto, koska on niin "rumat" tatuoinnit ja voittorahoilla tatuoi itseään.
      Mihinkähän sinun mielestä pitäisi voittorahat laittaa? ja mikäköhän on se asia millä voittorahat ansaitaan?

      Minun mielestä talossa on jäljellä vain kolme jotka ansaitsee voittorahat: Krisse, Joel ja OP. Nämä on elänyt talossa ihmismäistä reilua ja rehellistä (paitsi op) elämää.
      Tiedän kyllä että tällä tyylillä EI voiteta mutta tämä jono voisi kadota talosta nopeasti;
      Marko, Paula, Arttu, Julia. Oksettavaa seurakuntaa.

      • Anonyymi

        Ei ainakaan jooel eikä narttu ja op:kin samaa läyhääjäporukkaa. Krisse aivan yhdentekevä kuten loput muistakin.


    • Anonyymi

      Mä en näe Kristiinassa mitään sellaista, minkä vuoksi se voiton ansaitsisi.
      Krisse on paremminkin perässä hiihtäjä.
      Toivottavasti tippuu.

      • Anonyymi

        Onhan ne Krissen tatuoinnit ihan järkyttävän rumia ,miksi pitää sotkea itsensä noin suttuiseksi.Ne ei koskaan ole kauniita ja vielä vähemmän tuommoset piirustukset.


    • Anonyymi

      Joo, Krisse kotiin. Ei kun möllöttää vain puhumatta mitään. Ei todellakaan ansaitse voittoa ja jos voittaa, on historian huonoin voittaja. Pelkään pahinta, että hänellä jostain ihmeen kumman syystä on raharikkaita antamassa ääniä.

    • Anonyymi

      Krisse kotiin, on ruvennut olemaan omissa oloissaan.
      Aiemmin turvautui Joeliin, kun tiesi Joelin suosion. Krisse ajattelee vain itseään.
      Eiköhän sen kuvakirjan olisi viisainta lähteä kotikonnuilleen, vielä on piirroksille ihossa tilaa.

      • Anonyymi

        Krisse kotiin. Ei voittaja aineksia.


      • Anonyymi

        Vain tuotannon mielestä jooel suosikki, ällötys se on.


    • Anonyymi

      Nyt on Krissen vuoro kotiutua. Parempia voittajia on talossa.
      Mä en mitenkään välitä Krissestä. On liian itsekeskeinen. Siis kotiin.

      • Anonyymi

        Krissessa on sekin hyvä ominaisuus ettei mee sakkiin läyhäämään muitten kanssa jos esim.juorukellot on vauhdissa.Hyvä piirre ihmisessä.


    • Anonyymi

      Pitihän se voittamassa pizza kantaa sänkyyn ja sinne syömään muiden nähtäville, kun keittiössä ei voinut sitä syödä. Krisse on jopa Arttua ärsyttävämpi.

      • Anonyymi

        Sotapytty se seinäruusu! Niin kun kaikki venäläiset!


      • Anonyymi

        Hyvä vaan jos ärsyttää :)


    • Anonyymi

      Krisse on itsekäs ja laiska ja tylsä asukas. Tosiaan leuhkii noilla ostoksillaan kun muut nauttivat omistaa ilman sen suurempaa numeroa. Erittäin mukavuuden hakuinen harmi kun ei ole tullut sellaista viikkotehtävää jossa joutuisi koville. Tähän asti päässyt erilaisilla verukkeilla luistamaan tehtävistä jos ei meno neidille maistu.

      • Anonyymi

        Uhka muille siksi joka kerta äänestyksessä.Jos olis vain joku seinäruusu tuskin olis äänestyksessäkään.


    • Anonyymi

      Krisse kuvakirja kotiin. Sinne se on jo eritoten viime aikoina halunnut.
      Voi Krisse kun on sotkenut ihonsa noilla karseilla töherryksillään.
      Lieneekö venäjällä tatuoinnit tehtyjä, josta Krisse on lähtöisin.
      Nuori ihminen ja iho törkeän ruma tatuointien vuoksi.
      Krisse nyt ulos.

    • Anonyymi

      Mielestäni Krissessä ei ole mitään viihdyttävää, ei mitään, on vaan sellainen perässä hiihtäjä. Omahyväinen kakara. Ulos nyt.

    • Anonyymi

      Nyt Kristiina vihdoin kotiin, sinne se on jo ikävöinyt. Aika seinäruusu on ollut.
      Omahyväinen ihminen.

    • Anonyymi

      Krisse, mikäli voittaisi, vie voittorahansa venäjälle. Todennäköisesti, siellähän sen juuret on.
      Muutenkin Krisse on laiska kuin mikä. On aika tapetti. Mielellään kaikesta päätellen jo lähtisi kotimaisemiin.
      Siks toiseksi ei tuollainen mitään saamaton tapetti voittoa ansaitse.

    • Anonyymi

      Mitä pahaa vielä keksisitte Krissestä nyt on jo kaikki mahdolliset synnit keksitty.Kuinka voikin olla noin ilkeitä ihmisiä täällä Suomessa .olette vain kateellisia nuorelle älykkäille ihmiselle

      • Anonyymi

        Olet itekin visti Suomeen tullut venkä? Mitä on Kristiinassa älykästä? Suomalaiset ei ole ilkeitä ilman syytä. Ja sun mielestä kateellisia tämmoselle sotapytylle? Suomalaisilla on hyvä itsetunto.Karmeanäkoinen se"sun nuori ja älykäs"tatuointiprinsessa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet itekin visti Suomeen tullut venkä? Mitä on Kristiinassa älykästä? Suomalaiset ei ole ilkeitä ilman syytä. Ja sun mielestä kateellisia tämmoselle sotapytylle? Suomalaisilla on hyvä itsetunto.Karmeanäkoinen se"sun nuori ja älykäs"tatuointiprinsessa!

        Ähäkutti olen kyllä supi suomalainen mummo mutta tekee oikein pahaa kun jotakin syyttä parjataan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet itekin visti Suomeen tullut venkä? Mitä on Kristiinassa älykästä? Suomalaiset ei ole ilkeitä ilman syytä. Ja sun mielestä kateellisia tämmoselle sotapytylle? Suomalaisilla on hyvä itsetunto.Karmeanäkoinen se"sun nuori ja älykäs"tatuointiprinsessa!

        Äiti on russo, mutta onko itse syntynyt Suomessa, kyllähän tuo pisteitä laskee, kuten tatuoinnitkin, mutta taitaa olla muillakin. En ole edes huomannut aikaisemmin, onko sillä aina pitkähihainen paita? Ei se ihan tyhjäpää ole kun sähköasentaja ja aikoo sähköinsinööriksi.


    • Anonyymi

      Täällä on vain YKSI Krissen vainoaja. Helppo katsoa jatkuvana jonona kirjoitettuja juttuja. Tällä palstalla on hyvin verkkainen viestitys ja jos viestejä tulee jonossa on ne vain yhdestä lähteestä kotoisin. Kaikenkukkuraksi täysin paskajuttuja. Krissellä ei ole mitään yhteyttä venäjälle. Käynyt siellä vain pienenä lapsena ja Krissen tatskat on tehty suomessa ja Venetsian messuilla joten äläpäs puhu täällä paskaa.

      • Anonyymi

        Näkyy olevan yhteyksiä.
        "Kristiinan äiti on venäläinen, ja Kristiina puhuukin venäjää sujuvasti."
        https://www.bigbrother.fi/asukkaat/kristiina


    • Anonyymi

      Kristiina on tullut hyvin sairaana taloon. Kaikkeen tehtävään keksii ettei voi. Kyllä olis pitänyt pysyä alusta lähtien vaan poissa.

    • Anonyymi

      Se, että BB:stä vielä edes keskustellaan, ei tuo rahaa tuotannolle. Katsojat ovat kaikonneet epämiellyttävien henkilövalintojen vuoksi. Minä en tuota kakkaa aio enämpi kustantaa.

      Se ei ole meiltä pois, kuka voittaa tuon 30 tonnii, se on, jos suostumme näitä äänestelemään! Menköön rahat kelle idiootille tahansa. Pääseepähän Seiska-lehden etusivulle!

      Sitten saamme alkaa lukea (keitä kiinnostaa) näiden turhiksien kaikki "uudet rakkaat", vanhat rakkaat, eroamiset, rohkeat kuvat, lihomiset ja laihtumiset...

    • Anonyymi

      Selvää melankoliaa, enteilee puhkeavaa masennusta. Merkit on ilmeiset. Nyt pitäisi tuotannon puuttua tuohon. Edesvastuutonta tuotannolta edes hyväksyä tällaista persoonaa kilpailemaan jolla taipumusta masennukseen ja päästää masentuneen ihmisen tuonne tai siiä toipuvan taloon.

    • Anonyymi

      Voiko enää rumemmin ihoaan pilata, kuin noilla hirveillä tatuoinneilla.
      Se on selvää, että voittorahat ( joita ei todellakaan tule) menisi erilaisiin tatuointeihin. Kaulassa on jo, naamaan mahtuu vielä tatuointeja.

    • Anonyymi

      Kristiinan äiti on venäläinen. Olen lukenut sen BB asukkaiden esittelysivuilta.
      Isästä ei mainintaa.

    • Anonyymi

      Kristiina laiskamato kotiin. Kun Marko antoi häädetyn herjan, joka meni Kristiinalle.
      On varmaa, että tuotanto halusi nostaa Krissen pisteitä ja antaa Kristiinaa suosivan herjan. Marko ei tiennyt, mitä herja koskisi.
      Tuo on selvää Krissen suosimista tuotannossa, esim. siksi,
      kun Vehviläinen kerran koosteessa mainitsi, että tykkää Krissestä.
      Pitääkö juontajan mainita, kuka sen suosikki on. Vehviläinen sen selvästi ilmaisi.
      Särähti korvaan vaan.

    • Anonyymi

      Mieluimmin Paula jatkoon, kuin Kristiina. Paula on viihdyttävä.
      Kristiina on huomionhakuinen ja talon laiskin ihminen. Tapetti.

    • Anonyymi

      Kristiina on korttinsa paljastanut. Todella inhoittava tapaus.
      Tuollainen tyyppi ei tuo taloon mitään, haittoina vaan on. Marko kertoi Kristiinasta totuuden, millainen komenteleva vetelys on talossa. Sitä ei muuksi saa millään muutettua, kun on telkkarista Kristiinaa katsonut. Marko puhui siis totta.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      352
      3972
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1739
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1520
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      61
      1487
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      28
      1328
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      58
      1305
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      51
      1302
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      196
      1259
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1190
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1177
    Aihe