Rehellisiä mielipiteitä

Anonyymi

Olen 25v nainen ja haluaisin hakea seksiseuraa treffipalstojen kautta, sillä en koe mielekkääksi hakea seuraa esim. baareista. Toinen syy nettideittailun suosimiselle on se, että haluaisin kaiken tapahtuvan salassa, vaikka sinkku olenkin.

Minulla on pitkät vaaleanruskeat hiukset, pituutta 170 cm, solakka tiimalasivartalo ja 75G kauniin muotoiset luomutissit. Treffi-ilmoitukseni siis kuulostaisi jopa omaan korvaani aika hyvältä diililtä, MUTTA ongelmanani on sisäänpäin kääntyneet nännit (ks. inverted nipples), joiden ajattelen olevan usealle miehelle suurikin turn off. Nännit eivät siis kohoa lainkaan edes kiihottuessa. Onko tämä sellainen asia, joka minun pitäisi mainita jo ilmoituksessani, tai ilmoitukseen vastatessani? Kaipaisin myös rehellisiä mielipiteitä sekä miehiltä että naisilta, vaikuttaako tällainen piirre seksikumppanin haluttavuuteen suurestikin?

Olen toki ollut aiemmin parisuhteessa, mutta tottakai oma kumppani aina sanoo, ettei koe asian vaikuttavan mitenkään... Nyt sinkuksi jäätyäni tahtoisin ottaa elämästä kunnolla ilon irti ja toteuttaa fantasioitani.

20

714

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Moi, tykkään ulkonevista nipukoista, mutta eihän nyt nännit kuitenkaan ole kuin yksi pieni osa naista. Ole siis huoleti. Kuulostat kuvauksesi perusteella kauniilta naiselta, joten uskon, ett älä kaikki miehet, jotka pääsevät lähellesi varmastikin nauttivat. Ainakin minä keski-ikäisenä miehenä nauttisin valtavasti, jos saisin olla itseäni selvästi nuoremman naisen kanssa. Siinä ei paljon sun nännien muodot haittaisi :)
      T: ikäero on alkanut viiskymppisenä kiehtomaan

      • Anonyymi

        Kiitos vastauksesta :) Iso ikäero kiinnostaa muakin, mutta vielä en ole päässyt kokeilemaan - ehkä vielä joskus :D
        - aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos vastauksesta :) Iso ikäero kiinnostaa muakin, mutta vielä en ole päässyt kokeilemaan - ehkä vielä joskus :D
        - aloittaja

        Ei mullakaan ole isosta ikäerosta kokemusta, mutta sellainen on ajatuksena alkanut kiinnostamaan. Kuten totesit, ehkä vielä joskus :) Mistäpäin suomea sinä naputtelet, Minä eteleläisestä suomesta, Mietin, että kannattaako mun haaveilla lisää ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mullakaan ole isosta ikäerosta kokemusta, mutta sellainen on ajatuksena alkanut kiinnostamaan. Kuten totesit, ehkä vielä joskus :) Mistäpäin suomea sinä naputtelet, Minä eteleläisestä suomesta, Mietin, että kannattaako mun haaveilla lisää ;)

        Hämeestä olen, ei siis mikään mahdoton matka...😉 Kerro vähän lisää itsestäsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hämeestä olen, ei siis mikään mahdoton matka...😉 Kerro vähän lisää itsestäsi?

        Miten olis kiinnostaisko 46v ukkomies sinua?
        M46 Hämeestä.


    • Anonyymi

      Upea nainen olet, nänneistä viis.

      P.s. niitä pystyy muokkaamaan, esim eloktronisella rintapumpulla.

      • Anonyymi

        Kiitos! :) oon oikeestaan kokeillut jo kaikenlaisia "vippaskonsteja", joilla sais nännejä nostettua, mutta ei toimi. Kirurgisesti saisi ehkä korjattua, mutta tuloksen pysyvyyttä ei voida taata...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos! :) oon oikeestaan kokeillut jo kaikenlaisia "vippaskonsteja", joilla sais nännejä nostettua, mutta ei toimi. Kirurgisesti saisi ehkä korjattua, mutta tuloksen pysyvyyttä ei voida taata...

        Omani tulivat jonkin verran ulos tuolla keinoin. Toki kivutonta ei ole. Nännikorutkin oli, jotta siedin nännejäni paremmin.

        Harmi, että sitä häpeilee näin pintapuolisia asioita. Muille olisi armollisempi kujn itselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos! :) oon oikeestaan kokeillut jo kaikenlaisia "vippaskonsteja", joilla sais nännejä nostettua, mutta ei toimi. Kirurgisesti saisi ehkä korjattua, mutta tuloksen pysyvyyttä ei voida taata...

        Katsohan nyt, vapaaehtoisia alkaa ilmoittautua riesaksi saakka!


    • Anonyymi

      Hei mistäpäin olet itsekkin haluaisin salaisesti tavata ja koen sen kiihoittavana.

    • Anonyymi

      Hei!

      Täällä olisi pitkä, miellyttävä, luotettava, suomalainen mies. Olisin hyvin kiinnostunut tapaamaan sinut sorintainen 25v.nainen..missä päin asustelet? Minä olen pääkaupunkiseudulla asuva aikuinen mies.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tapailin tuossa vuosia sitten salaa erästä ujoa 26v nörtti naista, jolla oli juuri isot tissit sekä sisäänpäin kääntyneet nännit (paras seksikumppani btw). Ei haitannut tippaakaan eikä hidastanut leikkejä, vaikka ei tosin saanut nänninipistimiä kiinni ;) Isot tissit on namia, niitä oli kiva puristella imeä, rutistella ja läpsiä. Nautin, kuten nautti tämä ujo mutta mieleltään pervo nainen. Ei siis kannata keskittyä tollaisiin epäolennaisiin asioihin, vaan nauttia omasta kropasta sellaisena kuin se on. Mies nauttii seurastasi aivan varmasti, nänneillä tai ilman. Salainen pervoilu on parasta, varsinkin salaisen vakkarin kanssa !!
      # Dominoiva mies40

    • Jos joku ei halua sinua tuon asian takia niin hän siinä häviää ei se ole mikään iso juttu omasta mielestäni. Itsekkin hän seuraa netistä mieluummin kuin baareista.☺️

    • Anonyymi

      Ei tuollaisella nännien sisäänpäin käänymisellä ole mitään vaikutusta. Sitäpaitsi ne saattavat kääntyä vielä, mikäli tulet äidiksi.

    • Tässä ois sulle mies!!

    • Mua kiinnostaa seksi seura jne.

    • Anonyymi

      Kaikkeen trullauksern täällä pöntöt uskovatkin

    • Anonyymi

      Ei haittaa nännisi ollenkaan. Mä oon 46v ukkomies ja kaipaisin hyvää salaista seksiseuraa. Oon Pirkanmaalta. Missä sä vaikutat?

    • Anonyymi

      Ihan rehellinen mielipide. Miten 30v sitten ihmiset kohtasivat ihmisiä. Ihan normaalissa arjessa. Katso onko lähellä miestä joka nyt yhtään on omaan mieleen ja tee ensin ele ja mene juttelemaan. Tätä seksi juttua ei tietenkään saa aikaan sekunnissa, mutta se kyllä tulee.

      Itseäni vituttaa naiset jotka kuvittelee itsestään liikaa. Ja kuvittelevat miesten olevan selvännäkiöitä tai sielun tehdyn tuohesta tai naarmuuntomattomasta pinnasta.

      Mitä tulee salaisuuteen. Jokainen ihminen kyllä kunnioittaa salaisuuksia.

      Jotain jäi auki tässä mutta tärkein on sanottu.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1488
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1032
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      755
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      700
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      37
      666
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe