Hajuttoman kainalon lauantai-iltaan. Ihan vaan että voi käpertyä sohvalla kainaloon ja tuntea itsensä hetkeksi normaaliksi ja että missään ei leiju uhkapilviä.
Tahtoisin palkata
6
97
Vastaukset
- Anonyymi
Hikinen kainalo on kotoisempi.
Hikipilvi on herkumpi.
- Anonyymi
Kävin suihkussa juuri ja pukiessa mietin, että muistinkohan laittaa dödöä. Sitten ajattelin että eipä väliä kun yksin kotona.
- Anonyymi
Voi ei miten koskettava viesti. Kyllä ihminen aina kainaloon kaipaa. Tuli vain mieleen että miten ois semmoinen poikaystävä tyyny itse harkitsin sitä silloin kun olin aikoinaan vajaa 4 vuotta sinkku. "Poikaystävätyyny ei milloinkaan valita, kun haluat nojata ja halia koko yön, vaan kutsuu ilomielin turvalliseen syliinsä! Hauska tyyny on ylävartalon muotoinen käsivarsineen ja pitää huolen siitä, ettei sinun enää koskaan tarvitse nukkua yksin." Ja kyllä miehen kainalot aina jollekin haisee jos ei muulle niin dödölle . Eli siinäkin mielessä parempi vaihtoehto. No toivottavasti löydät oman kainalosi. -Sivusta
- Anonyymi
Mä ottaisin mieluiten sen miehen hajuineen. Kun oon sitä mieltä, että hajukin hänellä pistää mun hormonit liikkeelle. Hän ei saa peittää aitoja tuoksujaan multa. Intohimoa tunnen ja haluan kohdata hänet kaikki aistit auki.
- Anonyymi
Aina pitäisi olla yksi varalla.
https://kohokohta.com/uutiset/joka-toisella-naisella-toinen-mies-varalla/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."432130Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1711893- 1161310
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711150- 96942
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73889Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78849Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki43836Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931772- 54691