Olen 26-vuotias nainen ja minulla on parin kk ajan ollut epämääräistä alavatsan kipuilua. Kipu säteilee välillä reisiin ja nivusiin ja on koko alavatsan alueella, kipu on vihlovaa ja kihelmöivää. Välillä kipu katoaa kokonaan, välillä palaa lievempänä ja välillä kovempana. Tuntuu että kävelylenkit helpottavat ja samoin jos yrittää rentouttaa lantion aluetta. Olen käynyt lääkärissä, virtsa- ja verinäytteissä ei mitään poikkeavaa, eikä gynekologin tekemässä sisätutkimuksessa. En ole synnyttänyt eikä ole käytössä hormonaalista ehkäisyä.
Asiaa itse selvitettyäni mietin voisiko kyseessä olla jonkinlainen lantionpohjan lihasten jännitystila. Liikunta on jäänyt koronatilanteen vuoksi vähiin ja kotitoimistolla huono ergonomia, mietin voisiko nämä johtaa johonkin lihasten jännitystilaan.
Olisiko jollain kokemusta tällaisesta? Millaista helpotusta olette saaneet?
Lantionpohjan lihasten kipuilu, kokemuksia?
7
1420
Vastaukset
- Anonyymi
Hei onko alavatsasi ultrattu? kannattaa vaatia myös ultraus että nähdään että kaikki kunnossa vatsassasi, hyvää jatkoa sulle.
- Anonyymi
ei ole ultrattu kun en uskaltanut lähteä. Pelottaa, että jos ne löytää jotain
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei ole ultrattu kun en uskaltanut lähteä. Pelottaa, että jos ne löytää jotain
Mitä ne vois löytää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ne vois löytää?
No vaik ruuvimeisselin!
Mistä mä tiedän? Vaikka jonkun taudin! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ne vois löytää?
Endometrioosin, myooman, kystan...
- Anonyymi
Ei ole. Ihan normaalisti tuntuvat toimivan.
- Anonyymi
Pidä kirjanpitoa, miten oireet menevät suhteessa kuukautiskiertoon. Voisi hyvinkin olla endometrioosia. Jos ultra on määrätty, niin kannattaa mennä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?883717- 252086
- 1962001
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell871534PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w3431464Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale901171- 931090
Varoitus kyläläisille Suomussalmella
Paikkakunnalla on ilmennyt huolestuttavaa toimintaa jossa kaksi aikuista miestä ( Dimitri ja Teemu ) on syyllistynyt nuo131074Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.30970Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha72906