Olen 26-vuotias nainen ja minulla on parin kk ajan ollut epämääräistä alavatsan kipuilua. Kipu säteilee välillä reisiin ja nivusiin ja on koko alavatsan alueella, kipu on vihlovaa ja kihelmöivää. Välillä kipu katoaa kokonaan, välillä palaa lievempänä ja välillä kovempana. Tuntuu että kävelylenkit helpottavat ja samoin jos yrittää rentouttaa lantion aluetta. Olen käynyt lääkärissä, virtsa- ja verinäytteissä ei mitään poikkeavaa, eikä gynekologin tekemässä sisätutkimuksessa. En ole synnyttänyt eikä ole käytössä hormonaalista ehkäisyä.
Asiaa itse selvitettyäni mietin voisiko kyseessä olla jonkinlainen lantionpohjan lihasten jännitystila. Liikunta on jäänyt koronatilanteen vuoksi vähiin ja kotitoimistolla huono ergonomia, mietin voisiko nämä johtaa johonkin lihasten jännitystilaan.
Olisiko jollain kokemusta tällaisesta? Millaista helpotusta olette saaneet?
Lantionpohjan lihasten kipuilu, kokemuksia?
7
1126
Vastaukset
- Anonyymi
Hei onko alavatsasi ultrattu? kannattaa vaatia myös ultraus että nähdään että kaikki kunnossa vatsassasi, hyvää jatkoa sulle.
- Anonyymi
ei ole ultrattu kun en uskaltanut lähteä. Pelottaa, että jos ne löytää jotain
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei ole ultrattu kun en uskaltanut lähteä. Pelottaa, että jos ne löytää jotain
Mitä ne vois löytää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ne vois löytää?
No vaik ruuvimeisselin!
Mistä mä tiedän? Vaikka jonkun taudin! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä ne vois löytää?
Endometrioosin, myooman, kystan...
- Anonyymi
Ei ole. Ihan normaalisti tuntuvat toimivan.
- Anonyymi
Pidä kirjanpitoa, miten oireet menevät suhteessa kuukautiskiertoon. Voisi hyvinkin olla endometrioosia. Jos ultra on määrätty, niin kannattaa mennä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1616462
- 521872
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes441600- 541132
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3271059Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se49999Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13960Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79908Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384908Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14897