Vanhempi nainen kiehtoo

Anonyymi

Olen haaveillut jo pitkään seksistä itseäni selkeästi vanhemman naisen kanssa.
Olen iältäni 46 vuotta, en siis aivan nuori itsekkään. Noin 60 vuotta voisi olla ikä, mistä lähdetään ylöspäin. Mikä olisi helpoin tapa saada kontaktia tämän ikäisiin naisiin? Olen varattu, joten ravintolat tai muut julkiset paikat eivät ole ratkaisu.
-Make

22

647

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hei.

      Minä olen 61 vuotias nainen ja minulla on aivan sama ongelma. Haluan salasuhteen nuoremman miehen kanssa, mutta yhteyden saaminen toiseen varattuun on kovin hankalaa...
      Tietääkö joku jonkun toimivan systeemin?

      • Anonyymi

        hei sinä 61v nainen, tässä olisi 52v mies ja haluisin tutustua sinuun, lähetä viestiä osoitteeseen [email protected] kirjoitellaan, tutustutaan ja tavataan


      • Anonyymi

        Hei IhaNainen 61, mistäpäin olet?
        JKL:n lähistöllä olisi 48v. 180/90 Varattu mies vailla salaista suhdetta.


      • Anonyymi

        Noita 50 vuotiaille tarkoitettuja treffipalveluita olen katsellut mutta siellä haetaan kädestä kiinni pitämis seuraa. Samoin mua ärsyttää että siellä hyötyvät vain palvelun ylläpitäjät rahastamalla ainakin miehiä. Voivat olla nykyisin myös naisille maksullisia. Joskus ennen puhelin treffit olivat miehille maksullisia ja naisille ilmaisia.
        Olen 52v vapaa mies ja etsin yhtä halukasta naista Hämeenlinna - Hyvinkää väliltä. Kirjoita [email protected]


      • Anonyymi

        Mistäspäin 61v nainen on? Tässä olis 51v satakuntalainen varattu mies vailla salaista seuraa. Voitas jutella s-postilla [email protected]


      • Anonyymi

        Onnistuu hyvin täälläkin kun viestittelet jonkun aikaa anonyymisti, vaikkakin osa pyytää heti sähkö ja muita tietoja älä anna. Opit tuntee miehen parhaiten viestein sovi sit paikka missä tapaatte. Rehti mies kyllä tulee paikalle myös yhdyntäkin mahdollinen jo eka tapaamisella😋 Terkuin varattu kokenut nainen🤗


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnistuu hyvin täälläkin kun viestittelet jonkun aikaa anonyymisti, vaikkakin osa pyytää heti sähkö ja muita tietoja älä anna. Opit tuntee miehen parhaiten viestein sovi sit paikka missä tapaatte. Rehti mies kyllä tulee paikalle myös yhdyntäkin mahdollinen jo eka tapaamisella😋 Terkuin varattu kokenut nainen🤗

        Moi Mari

        Käviskö, jos ajelisin sielläpäin joskus.
        T: Jaakko


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onnistuu hyvin täälläkin kun viestittelet jonkun aikaa anonyymisti, vaikkakin osa pyytää heti sähkö ja muita tietoja älä anna. Opit tuntee miehen parhaiten viestein sovi sit paikka missä tapaatte. Rehti mies kyllä tulee paikalle myös yhdyntäkin mahdollinen jo eka tapaamisella😋 Terkuin varattu kokenut nainen🤗

        Yhdyn edelliseen puhujaan😊


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mistä päin Suomea olet ?

      • Anonyymi

        Hyvinkää.

        Make


    • Anonyymi

      Mä olen 50 ja kusessa pikkasen alle 60v naiseen. Ja hän tietää sen. Tämä ihminen ei ole edes vapaa.

    • Anonyymi

      Löytyiskö tätä kautta pohjois-pohjanmaalta 36v varatulle miehelle varattua vanhempaa naista seuraksi
      [email protected] viestiä tulemaan

    • Anonyymi

      Täällä olisi myös 34v mies keskiseltä uudeltamaalta, jota kiehtoo Aikuiset Naiset. Näin varattuna oon huomannut saman löytämisen vaikeuden. Että jos täällä sellaisia liikkuu niin olen käytettävissä :)

    • Lahtelainen M48 etsii kanssa .....

    • Anonyymi

      Mä haluan yhtä naista vaan sen takia että se on kaikin puolin helvetin hyvä tyyppi, en sen takia että se olisi vanhempi.

      Mutta tiedän ettei hän ole asiasta asiasta samaa mieltä. On tyydyttävä siihen mitä ob

    • Anonyymi

      Löytyiskö Etelä-Pohjanmalta 35v miehelle vanhempaa naista?

    • Anonyymi

      Olen nyt 55v mutta minulla on ollut useita suhteita itseäni vanhempien naisten kanssa. Jo kaksikymppisenä etsin aina vanhempaa naista. Tällä hetkellä tapailen 74 vuotiasta aivan upeaa naista. Hän tosin naimisissa joten emme pysty olemaan ihan vapaasti yhdessä.
      Vanhin jonka kanssa olen ollut on 82. Hän oli aivan ihana mutta valitettavasti sairastui ja halusi lopettaa suhteen siihen.

    • Anonyymi

      Minullakin ollut haaveena että pääsis 60 naisen kanssa sänkyyn.

    • Anonyymi

      Ehdottomasti 60-68v. naiset ovat unelmia sängyssä. Itsellänikin ovat viimeaikoina naiset olleet yli 60v.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1795
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1679
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1494
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1184
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1183
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1172
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1126
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1121
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1099
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1094
    Aihe