Harjavaltalaisittain mukava uutinen oli se, että tanssit pienen tauon jälkeen alkoivat paikkakunnalla.
Kunhan pidetään etäisyyttä, vältetään koskettamasta toisia ja ollaan hikoilematta, niin kaikki menee hyvin ja koronatartunnoilta vältytään.
Tanssit alkoivat
9
121
Vastaukset
- Anonyymi
Koronapesä...
- Anonyymi
Tansseista saa koronapesää, kjeh kjeh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tansseista saa koronapesää, kjeh kjeh
Kohta hypitään junan alle lääkärin määräyksestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kohta hypitään junan alle lääkärin määräyksestä.
Miten niin kohta? Siellä on hypitty jo kymmeniä vuosia junan alle, ja 'määräävät lääkärit' kilpailee keskenään kumman potilaita on enemmän kerätty ratapenkoilta, nuo kaksi, psykopaatti neitipoika ja läskikaikkonen.
- Anonyymi
Jatketaanpa rauhassa tansseja. Koronaa ei Harjavallassa ole esiintynyt kuin pari tapausta, joten kokoontumisissa ei ole riskejä. Lavalle mahtuu satoja ihmisiä, joten nyt kaikki mukaan!
- Anonyymi
Toivottavasti tanssit jatkuvat läpi talven halukkaille, sillä kotisivuilla on vain tämän kuun ohjelma.
- Anonyymi
Vaimo näkee asioita ennalta. Hän aloitti tietämättään koronan ehkäisytoimet jo 80 luvulla ja alkoi välttelemään kosketusta, meni jopa niin pitkälle että muutti vallan pois.
- Anonyymi
Sulkekaa koronapesä kokonaan ja HETI!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulkekaa koronapesä kokonaan ja HETI!!!
Jos tanssin pyörteet veisivät raiteille niin loppuisi kärsimys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k1284496- 1553769
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1033506Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia412859- 1361806
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta381602Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk251258Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi211231Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌231173Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421165