Ihania unia mies, nuorempi

Anonyymi

Älä unohda mua vaikka on sateita, pimeää, paljon töitä ja muuta. Siitäkin huolimatta että olen " varattu" rakastan ikävöin, kaipaan, murehdin, muistelen, mietin, ajattelen, unohdan ja taas ikävöin, kaipaan...Meidän välit vaan on, kuten tiedät omituiset, erilaiset, hauskat, sähköiset, poikkeukselliset...

22

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niinhän ne on ja tulee olemaan ikuisesti.

      • Anonyymi

        Hienoa että teillä aloittajan kanssa noin niinkuin ikuisesti !
        Hienoa ikuisuutta vieraan ihmisen kanssa.
        Mutta leikkijäksi syntyneenä et tietysti muuta osaa.
        Kukin tyylillään.


    • Anonyymi

      Mitä tarkoitat tuolla " "

      • Anonyymi

        Vaikea määritellä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikea määritellä...

        Taidankin tietää..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidankin tietää..

        Eikä. En kirjoittaisi noin.


    • Anonyymi

      Hyi! Kaipaat vaikka oot varattu!

      • Anonyymi

        Rakastuminen ei ole valinta. Opit sen kun ikää tulee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakastuminen ei ole valinta. Opit sen kun ikää tulee.

        Aika törkeetä kaikkia kohtaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakastuminen ei ole valinta. Opit sen kun ikää tulee.

        Ikä ei liity siihen missään muodossa, varatut on varattuja ja varattu ei myöskään kattele muita.
        Oksettaa. Omatuntoni ei ikinä antaisi varattuna tehtailla tai ihastuilla muihin, minkälainen ihminen toimii niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika törkeetä kaikkia kohtaan.

        Ei tunteet tai kaipaaminen ole törkeää. Käytös voi olla törkeää tai sitten asiallista tilanteesta riippuen.

        Vanhasta voi myös erota ennen kuin aloittaa uutta, varsinkin jos suhde ei enää ole pelastuskelpoinen. Aina ei ole. Usein suhdetta on yritetty vuosia jo korjata ennen kuin vahinko-rakastuminen sattuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikä ei liity siihen missään muodossa, varatut on varattuja ja varattu ei myöskään kattele muita.
        Oksettaa. Omatuntoni ei ikinä antaisi varattuna tehtailla tai ihastuilla muihin, minkälainen ihminen toimii niin.

        Sellainen joka rakastuu varattuun katselee varattua ja rakastaa varattua. Sä oikeasti ymmärrät vasta kun/jos koet. Sen verran yksinkertaista on tekstisi ja ajatusmaailmasi. Ohikulkijalta tämä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellainen joka rakastuu varattuun katselee varattua ja rakastaa varattua. Sä oikeasti ymmärrät vasta kun/jos koet. Sen verran yksinkertaista on tekstisi ja ajatusmaailmasi. Ohikulkijalta tämä.

        En tule ikinä kokemaan! Ihmisiä on joka lähtöön, minä halveksun sellaisia, mutta onnea sellaisille, moraali on aika löyhä ja itsearvostus tiessään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika törkeetä kaikkia kohtaan.

        Persees on törkee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellainen joka rakastuu varattuun katselee varattua ja rakastaa varattua. Sä oikeasti ymmärrät vasta kun/jos koet. Sen verran yksinkertaista on tekstisi ja ajatusmaailmasi. Ohikulkijalta tämä.

        Olen rakastunut kerran varattuun. En suunnitellut. En iskenyt. En vikitellyt. Yritin pysyä sopivalla etäisyydellä, koska. olin itse varattu, erittäin onnettomassa ja pelastuskelvottomassa suhteessa. Silti en ajatellut rakastua, se vain kävi normaalin kanssa käymisen ohessa. Torjuin jopa aluksi tunteeni vuoden edes omassa mielessä. Rn tiennyt hänen olevan varattu, välillä kai oli ja välillä ei (on-off suhde ymmärtääkseni).

        En pettänyt. Erosin, isoista syistä. Nuo on valintoja, rakastuminen taas ei ole. Jos ei ole koskaan ollut kuin hyvässä tai tyydyttävässä suhteessa, on helppo ajatella, ettei suhteessa rakastu. Jos on lapsia tai on naimisissa (ei voi lähteä noin vaan), karmeissa suhteissa pysyy helposti vuosia. Kun elää vuosia ilman mitään oikea vuorovaikutusta eikä suhteeseen saa isosta yrityksestä huolimatta mitään muutosta tai kumppania edes kuuntelemaan hetkeä, ymmärtää miksi ihmiset rakastuu vahingossa suhteessa ollessaan. Kun on useita vuosia perustarpeita vaille, syntyy tyhjiö. Liitossa pysyy rakkaudesta, muttei puolisoon vaan lapsiin.

        Taidat olla aika rajoittuneella elämänkokemuksella, vielä, mustavalkoisuudesta päätellen. Älystä ei rakastuminen ole kiinni. Itse pyörin Mensan rajan tuntumasta, eikä se minua pelastanut 😂 Se, että nimittelee tuntemattomia yksinkertaisiksi kertoo omahyväisyydestä ja siitä että omaa älyään pitää korostaa painamalla muita alas. Menee vähän hukkaan tuo, koska se ei tehoa.


    • Anonyymi

      Entä jos ihastuu ja rakastuu varattuun tietämättä, että hän on varattu.?

      • Anonyymi

        Sitten hän ei varmaan ole varattu. Öitä sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten hän ei varmaan ole varattu. Öitä sivusta.

        Minulle ja varmaan monille on käynyt juuri noin.


    • Anonyymi

      En oo unohtanu yhtä.

      • Anonyymi

        Onko sillä yhdellä nimi? Edes alkukirjain tai muu tunniste..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sillä yhdellä nimi? Edes alkukirjain tai muu tunniste..

        Shortsit. Niukat. Erittäin.


    • Anonyymi

      Aloitukseni elää omaa elämäänsä täällä. Samoin se kaipaus siihen yhteen jolla on pieni nurkka mun sydämestä. Nytkin mietin kahvikupin ääressä❤

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      3291
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2151
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2061
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1925
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe