Vellu, onko sinulle uskon sana toisen vellun julistama synninpäästö jnjv-mantra vai tämä apostoli Paavalin antama?
Room
10:8 Mutta mitä se sanoo? "Sana on sinua lähellä, sinun suussasi ja sinun sydämessäsi"; se on se uskon sana, jota me saarnaamme.
10:9 Sillä jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on hänet kuolleista herättänyt, niin sinä pelastut;
10:10 sillä sydämen uskolla tullaan vanhurskaaksi ja suun tunnustuksella pelastutaan.
10:11 Sanoohan Raamattu: "Ei yksikään, joka häneen uskoo, joudu häpeään."
Jos vl-mantra on sinulle yhä se ainoa oikea, Paavali julistaa sinulle näin.
Galatalaiskirje:
1:8 Mutta vaikka me, tai vaikka enkeli taivaasta julistaisi teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä me olemme teille julistaneet, hän olkoon kirottu.
1:9 Niinkuin ennenkin olemme sanoneet, niin sanon nytkin taas: jos joku julistaa teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä te olette saaneet, hän olkoon kirottu.
Jumalan kirous sinussa ilmenee näin
2tess
2:8 niin silloin ilmestyy tuo laiton, jonka Herra Jeesus on surmaava suunsa henkäyksellä ja tuhoava tulemuksensa ilmestyksellä,
2:9 tuo, jonka tulemus tapahtuu saatanan vaikutuksesta valheen kaikella voimalla ja tunnusteoilla ja ihmeillä
2:10 ja kaikilla vääryyden viettelyksillä niille, jotka joutuvat kadotukseen, sentähden etteivät ottaneet vastaan rakkautta totuuteen, voidaksensa pelastua.
2:11 Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen,
2:12 että kaikki ne tuomittaisiin, jotka eivät ole uskoneet totuutta, vaan mielistyneet vääryyteen.
Vellu testaa itsesi oletko JUMALAN KIROAMA
29
60
Vastaukset
Asia näyttää olevan niin tärkeä että aloitus tuli kahteen kertaan.
TÄHTITYTÖT tämä testi on erityisesti teille!- Anonyymi
Etkö sinä saalemin höppänä ole vielä mennyt saunaan ja nukkumaan. Kohta pumppus pettää tuossa rienauksen paineessa. Eli lueppas iltarukous ja pyydä lopuksi, että Jumala antaisi sinulle parannuksen armon.
- Anonyymi
Autan laittamalla aloituksen tähän jolloin se näkyy kokonaan.
Vellu, onko sinulle uskon sana toisen vellun julistama synninpäästö jnjv-mantra vai tämä apostoli Paavalin antama?
Room
10:8 Mutta mitä se sanoo? "Sana on sinua lähellä, sinun suussasi ja sinun sydämessäsi"; se on se uskon sana, jota me saarnaamme.
10:9 Sillä jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on hänet kuolleista herättänyt, niin sinä pelastut;
10:10 sillä sydämen uskolla tullaan vanhurskaaksi ja suun tunnustuksella pelastutaan.
10:11 Sanoohan Raamattu: "Ei yksikään, joka häneen uskoo, joudu häpeään."
Jos vl-mantra on sinulle yhä se ainoa oikea, Paavali julistaa sinulle näin.
Galatalaiskirje:
1:8 Mutta vaikka me, tai vaikka enkeli taivaasta julistaisi teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä me olemme teille julistaneet, hän olkoon kirottu.
1:9 Niinkuin ennenkin olemme sanoneet, niin sanon nytkin taas: jos joku julistaa teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä te olette saaneet, hän olkoon kirottu.
Jumalan kirous sinussa ilmenee näin
2tess
2:8 niin silloin ilmestyy tuo laiton, jonka Herra Jeesus on surmaava suunsa henkäyksellä ja tuhoava tulemuksensa ilmestyksellä,
2:9 tuo, jonka tulemus tapahtuu saatanan vaikutuksesta valheen kaikella voimalla ja tunnusteoilla ja ihmeillä
2:10 ja kaikilla vääryyden viettelyksillä niille, jotka joutuvat kadotukseen, sentähden etteivät ottaneet vastaan rakkautta totuuteen, voidaksensa pelastua.
2:11 Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen,
2:12 että kaikki ne tuomittaisiin, jotka eivät ole uskoneet totuutta, vaan mielistyneet vääryyteen.- Anonyymi
"Kirottu on jokainen, joka on ripustettu paaluun."
- Anonyymi
Ei veeällä jaksa ajatella, hän menee vain seuroihin ja uskoo syntinsä anteeksi, siinä kaikki.
ja kun ei voi mennä seuroihin, hän pinnistelee ja odottaa että voisi mennä, mutta kotona ei voi uskoa mitään anteeksi sehän lie selvää. - Anonyymi
Miten sinun oman uskosi laita on, olet aina täällä arvostelemassa? Sinussa ei juuri Hengen hedelmiä näy.
- Anonyymi
Hän on ainakin sataan kertaan kertonut sen, on Jeeuksen seuraaja ja uskoo Häneen, mutta tätä ei myönnä VL.
r Anonyymi kirjoitti:
Hän on ainakin sataan kertaan kertonut sen, on Jeeuksen seuraaja ja uskoo Häneen, mutta tätä ei myönnä VL.
rNiinpä, he ovat muuttaneet armon irstaudeksi.
KR 1933/-38
Juud. 1:4 Sillä teidän keskuuteenne on pujahtanut eräitä ihmisiä, joiden jo aikoja sitten on kirjoitettu tulevan tähän tuomioon, jumalattomia, jotka kääntävät meidän Jumalamme armon irstaudeksi ja kieltävät meidän ainoan valtiaamme ja Herramme, Jeesuksen Kristuksen.
Rinnakkaisviitteet (KR 1933/-38)
Tiit. 1:16 He väittävät tuntevansa Jumalan, mutta teoillaan he hänet kieltävät, sillä he ovat inhottavia ja tottelemattomia ja kaikkiin hyviin tekoihin kelvottomia.
2Piet. 2:1 Mutta myös valheprofeettoja oli kansan seassa, niinkuin teidänkin keskuudessanne on oleva valheenopettajia, jotka salaa kuljettavat sisään turmiollisia harhaoppeja, kieltävätpä Herrankin, joka on heidät ostanut, ja tuottavat itselleen äkillisen perikadon.
2Piet. 2:3 ja ahneudessaan he valheellisilla sanoilla kiskovat teistä hyötyä; mutta jo ammoisista ajoista heidän tuomionsa valvoo, eikä heidän perikatonsa torku.
2Piet. 2:19 ja lupaavat heille vapautta, vaikka itse ovat turmeluksen orjia; sillä kenen voittama joku on, sen orja hän on.- Anonyymi
Näkyy ja kirkkaasti, koitan sitä kirkkautta sinullekkin tuoda ihan kotikoneelle asti ilmaiseksi ilman talkoita !
Arvostelen hahaoppeja joka on taatusti Raamatullinen työ, ja toivon että heräät jonain päivänä ja otat vaarin kotiisi kannetusta terveestä opista ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näkyy ja kirkkaasti, koitan sitä kirkkautta sinullekkin tuoda ihan kotikoneelle asti ilmaiseksi ilman talkoita !
Arvostelen hahaoppeja joka on taatusti Raamatullinen työ, ja toivon että heräät jonain päivänä ja otat vaarin kotiisi kannetusta terveestä opista !Ihminen on valinnut itse osansa. Joka on hylännyt totuuden ja Jeesuksen, hän joutuu kadotukseen. Sieltä ei ole paluuta.
w.
- Anonyymi
Tulipahan taas luettua toi litania ja uskossa on hyvä olla.
- Anonyymi
Uskossa mihin?
Kerran uskon ja uudesti syntymän saanut ei voi tuudittautua siihen ,että..kerran pelastettu olisi aina varmasti pelastettu ,vaikka uskon varmuus sydämmessä onkin.
Raamatun teksti varoittaa monesti monesti tuosta.
Ylpeys on se ,mistä homma helposti karkaa ja siihen tuomitseminen raskaasti sillä ,mistä voi tietää ,vaikka syntisen ihmisen tilan joskus tulevaisuudessa...ja tuollaisen ihmisen iskeminen voi tuoda tuhon.
Jumalalla saattaa olla sille pahimmallekkin tehtävä ,vaikka syntisäkki joutuisikin käymään kovan koulun.
On vaan niin ,että ne ,jotka on kovissa liemissä koeteltu on niitä tulisimpia ja parhaimpia viestin viejiä Kristuksessa.
Älkäämme siis raskaasti tuomitko ,ettemme itse joutuisi syyniin....kestääkö siinä monikaan.
Se voi johtaa liian kovaan kouluun..- Anonyymi
Olen vl ja en uskalla.
Tähtitädit, joko testasitte itsenne?
- Anonyymi
9:8 Älä nuhtele pilkkaajaa, ettei hän sinua vihaisi; nuhtele viisasta, niin hän sinua rakastaa.
- Anonyymi
hui kauhistus mitä kieltä käyttää hän.
- Anonyymi
Saa riittää jo tuo nimittely! Sinussa on selvästi tukkupäin demoneita sisällä, kun täytyy käyttää noin paljon energiaa meidän nimittelyyn! Vellu on todella törkeä nimitys meistä.
Sinussa ei liene uskoa lainkaan. Olet niin kaukana Jumalasta, kuin itä on lännestä. Haukut meitä pakanoiksi, mutta olet sitä itse päästä varpaisiin. Demoneita täynnänsä oleva umpipakana- Anonyymi
Tehän olette pakanoita, ellette kuulu Israelin heimoon ja Huoneeseen.
Lue Raamattua, älä elä ihmisuskossa RY;llä.
Esimerkkejä;1. Aik. 17:21
Ja missä on maan päällä toista kansaa sinun kansasi Israelin vertaista, jota Jumala itse on käynyt lunastamaan kansaksensa, ja niin sinä olet tehnyt itsellesi suuren ja peljättävän nimen karkoittamalla pakanat kansasi tieltä, jonka sinä Egyptistä lunastit.
Ps. 2:1
Miksi pakanat pauhaavat ja kansat turhia ajattelevat?
Ps. 9:15
(9:16) Pakanat ovat vajonneet kaivamaansa hautaan; heidän jalkansa takertui verkkoon, jonka he virittivät.
Ps. 9:17
(9:18) Jumalattomat peräytyvät tuonelaan, kaikki pakanat, jotka unhottavat Jumalan.
Ps. 9:19
(9:20) Nouse, Herra, älä salli ihmisten uhitella. Tuomittakoon pakanat sinun kasvojesi edessä.
Ps. 9:20
(9:21) Saata, Herra, heidät pelkoon. Tietäkööt pakanat olevansa vain ihmisiä. Sela.
Ps. 10:16
Herra on kuningas ainiaan ja iankaikkisesti; hävinneet ovat pakanat hänen maastansa.
Ps. 44:2
(44:3) Sinä karkoitit kädelläsi pakanat, mutta heidät sinä istutit, sinä hävitit kansat, mutta heidät sinä levitit.
Ps. 46:6
(46:7) Pakanat pauhaavat, valtakunnat horjuvat; kun hän jylisee, huojuu maa.
Ps. 78:55
Hän karkoitti pakanat pois heidän tieltänsä, jakoi ne heille arvalla perintöosaksi ja antoi Israelin sukukuntain asua niiden majoissa.
Ps. 79:1
Aasafin virsi. Jumala, pakanat ovat tunkeutuneet sinun perintöosaasi, he ovat saastuttaneet sinun pyhän temppelisi, ovat tehneet Jerusalemista kiviraunion.
Ps. 79:10
Miksi pakanat saisivat sanoa: "Missä on heidän Jumalansa?" Tulkoon tunnetuksi pakanain seassa, meidän silmäimme nähden, sinun palvelijaisi vuodatetun veren kosto.
Ps. 80:8
(80:9) Sinä siirsit viinipuun Egyptistä, sinä karkoitit pakanat ja istutit sen.
Ps. 102:15
(102:16) Silloin pakanat pelkäävät Herran nimeä ja kaikki maan kuninkaat sinun kunniaasi,
Ps. 110:6
Hän tuomitsee pakanat: ruumiita viruu kaikkialla; hän murskaa päitä laajalti maan päällä.
Ps. 115:2
Miksi pakanat saisivat sanoa: "Missä on heidän Jumalansa?"
Ps. 117:1
Kiittäkää Herraa, kaikki pakanat, ylistäkää häntä, kaikki kansat.
Ps. 118:10
Kaikki pakanat piirittivät minua-Herran nimessä minä lyön heidät maahan.
Jes. 11:10
Sinä päivänä pakanat etsivät Iisain juurta, joka on kansojen lippuna, ja hänen asumuksensa on oleva kunniata täynnä.
Jes. 55:5
Katso, sinä olet kutsuva pakanoita, joita sinä et tunne, ja pakanat, jotka eivät sinua tunne, rientävät sinun tykösi Herran, sinun Jumalasi, tähden, Israelin Pyhän tähden, sillä hän kirkastaa sinut.
Jer. 10:2
Näin sanoo Herra: "Älkää totutelko itseänne pakanain menoon älkääkä kauhistuko taivaan merkkejä, sillä pakanat niitä kauhistuvat.
Jer. 16:19
Herra, minun voimani ja varustukseni, minun pakopaikkani hädän päivänä! Sinun tykösi tulevat pakanat maan ääristä ja sanovat: "Petosta vain perivät meidän isämme, turhia jumalia, joista ei ainoakaan auttaa taida.
Valit. 1:10
Vihollinen levitti kätensä kaikkia sen kalleuksia kohti. Niin, sen täytyi nähdä, kuinka pakanat tunkeutuivat sen pyhäkköön, ne, jotka sinä olit kieltänyt tulemasta sinun seurakuntaasi.
Hes. 5:6
Mutta se on niskoitellut minun oikeuksiani vastaan jumalattomammin kuin pakanat ja minun käskyjäni vastaan jumalattomammin kuin maat, jotka ovat sen ympärillä; sillä minun oikeuteni he ovat pitäneet halpoina ja minun käskyjeni mukaan he eivät ole vaeltaneet.
Sak. 14:2
Minä kokoan kaikki pakanat sotaan Jerusalemia vastaan. Kaupunki valloitetaan, talot ryöstetään, naiset raiskataan, ja puoli kaupunkia lähtee pakkosiirtolaisuuteen, mutta jäljelle jäävää kansaa ei hävitetä kaupungista.
Mal. 3:12
Ja teidän onneanne kiittävät kaikki pakanat, sillä te tulette olemaan ihasteltu maa, sanoo Herra Sebaot.
Matt. 6:7
Ja kun rukoilette, niin älkää tyhjiä hokeko niinkuin pakanat, jotka luulevat, että heitä heidän monisanaisuutensa tähden kuullaan.
Matt. 6:32
Sillä tätä kaikkea pakanat tavoittelevat. Teidän taivaallinen Isänne kyllä tietää teidän kaikkea tätä tarvitsevan.
Matt. 12:21
Ja hänen nimeensä pakanat panevat toivonsa."
Ap. t. 4:25
Sinä, joka Pyhän Hengen kautta, isämme Daavidin, sinun palvelijasi, suun kautta, olet puhunut: 'Miksi pakanat pauhaavat ja kansat turhia ajattelevat?
Ap. t. 13:48
Sen kuullessansa pakanat iloitsivat ja ylistivät Herran sanaa ja uskoivat, kaikki, jotka olivat säädetyt iankaikkiseen elämään.
Ap. t. 14:5
Mutta kun pakanat ja juutalaiset ynnä heidän hallitusmiehensä mielivät ryhtyä pahoinpitelemään ja kivittämään heitä,
Ap. t. 15:7
Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitten teki teidän keskuudessanne sen valinnan, että pakanat minun suustani saisivat kuulla evankeliumin sanan ja tulisivat uskoon.
Ap. t. 15:17
että jäljelle jääneet ihmiset etsisivät Herraa, ynnä kaikki pakanat, jotka ovat minun nimiini otetut, sanoo Herra, joka tämän tekee,
jatkuu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tehän olette pakanoita, ellette kuulu Israelin heimoon ja Huoneeseen.
Lue Raamattua, älä elä ihmisuskossa RY;llä.
Esimerkkejä;1. Aik. 17:21
Ja missä on maan päällä toista kansaa sinun kansasi Israelin vertaista, jota Jumala itse on käynyt lunastamaan kansaksensa, ja niin sinä olet tehnyt itsellesi suuren ja peljättävän nimen karkoittamalla pakanat kansasi tieltä, jonka sinä Egyptistä lunastit.
Ps. 2:1
Miksi pakanat pauhaavat ja kansat turhia ajattelevat?
Ps. 9:15
(9:16) Pakanat ovat vajonneet kaivamaansa hautaan; heidän jalkansa takertui verkkoon, jonka he virittivät.
Ps. 9:17
(9:18) Jumalattomat peräytyvät tuonelaan, kaikki pakanat, jotka unhottavat Jumalan.
Ps. 9:19
(9:20) Nouse, Herra, älä salli ihmisten uhitella. Tuomittakoon pakanat sinun kasvojesi edessä.
Ps. 9:20
(9:21) Saata, Herra, heidät pelkoon. Tietäkööt pakanat olevansa vain ihmisiä. Sela.
Ps. 10:16
Herra on kuningas ainiaan ja iankaikkisesti; hävinneet ovat pakanat hänen maastansa.
Ps. 44:2
(44:3) Sinä karkoitit kädelläsi pakanat, mutta heidät sinä istutit, sinä hävitit kansat, mutta heidät sinä levitit.
Ps. 46:6
(46:7) Pakanat pauhaavat, valtakunnat horjuvat; kun hän jylisee, huojuu maa.
Ps. 78:55
Hän karkoitti pakanat pois heidän tieltänsä, jakoi ne heille arvalla perintöosaksi ja antoi Israelin sukukuntain asua niiden majoissa.
Ps. 79:1
Aasafin virsi. Jumala, pakanat ovat tunkeutuneet sinun perintöosaasi, he ovat saastuttaneet sinun pyhän temppelisi, ovat tehneet Jerusalemista kiviraunion.
Ps. 79:10
Miksi pakanat saisivat sanoa: "Missä on heidän Jumalansa?" Tulkoon tunnetuksi pakanain seassa, meidän silmäimme nähden, sinun palvelijaisi vuodatetun veren kosto.
Ps. 80:8
(80:9) Sinä siirsit viinipuun Egyptistä, sinä karkoitit pakanat ja istutit sen.
Ps. 102:15
(102:16) Silloin pakanat pelkäävät Herran nimeä ja kaikki maan kuninkaat sinun kunniaasi,
Ps. 110:6
Hän tuomitsee pakanat: ruumiita viruu kaikkialla; hän murskaa päitä laajalti maan päällä.
Ps. 115:2
Miksi pakanat saisivat sanoa: "Missä on heidän Jumalansa?"
Ps. 117:1
Kiittäkää Herraa, kaikki pakanat, ylistäkää häntä, kaikki kansat.
Ps. 118:10
Kaikki pakanat piirittivät minua-Herran nimessä minä lyön heidät maahan.
Jes. 11:10
Sinä päivänä pakanat etsivät Iisain juurta, joka on kansojen lippuna, ja hänen asumuksensa on oleva kunniata täynnä.
Jes. 55:5
Katso, sinä olet kutsuva pakanoita, joita sinä et tunne, ja pakanat, jotka eivät sinua tunne, rientävät sinun tykösi Herran, sinun Jumalasi, tähden, Israelin Pyhän tähden, sillä hän kirkastaa sinut.
Jer. 10:2
Näin sanoo Herra: "Älkää totutelko itseänne pakanain menoon älkääkä kauhistuko taivaan merkkejä, sillä pakanat niitä kauhistuvat.
Jer. 16:19
Herra, minun voimani ja varustukseni, minun pakopaikkani hädän päivänä! Sinun tykösi tulevat pakanat maan ääristä ja sanovat: "Petosta vain perivät meidän isämme, turhia jumalia, joista ei ainoakaan auttaa taida.
Valit. 1:10
Vihollinen levitti kätensä kaikkia sen kalleuksia kohti. Niin, sen täytyi nähdä, kuinka pakanat tunkeutuivat sen pyhäkköön, ne, jotka sinä olit kieltänyt tulemasta sinun seurakuntaasi.
Hes. 5:6
Mutta se on niskoitellut minun oikeuksiani vastaan jumalattomammin kuin pakanat ja minun käskyjäni vastaan jumalattomammin kuin maat, jotka ovat sen ympärillä; sillä minun oikeuteni he ovat pitäneet halpoina ja minun käskyjeni mukaan he eivät ole vaeltaneet.
Sak. 14:2
Minä kokoan kaikki pakanat sotaan Jerusalemia vastaan. Kaupunki valloitetaan, talot ryöstetään, naiset raiskataan, ja puoli kaupunkia lähtee pakkosiirtolaisuuteen, mutta jäljelle jäävää kansaa ei hävitetä kaupungista.
Mal. 3:12
Ja teidän onneanne kiittävät kaikki pakanat, sillä te tulette olemaan ihasteltu maa, sanoo Herra Sebaot.
Matt. 6:7
Ja kun rukoilette, niin älkää tyhjiä hokeko niinkuin pakanat, jotka luulevat, että heitä heidän monisanaisuutensa tähden kuullaan.
Matt. 6:32
Sillä tätä kaikkea pakanat tavoittelevat. Teidän taivaallinen Isänne kyllä tietää teidän kaikkea tätä tarvitsevan.
Matt. 12:21
Ja hänen nimeensä pakanat panevat toivonsa."
Ap. t. 4:25
Sinä, joka Pyhän Hengen kautta, isämme Daavidin, sinun palvelijasi, suun kautta, olet puhunut: 'Miksi pakanat pauhaavat ja kansat turhia ajattelevat?
Ap. t. 13:48
Sen kuullessansa pakanat iloitsivat ja ylistivät Herran sanaa ja uskoivat, kaikki, jotka olivat säädetyt iankaikkiseen elämään.
Ap. t. 14:5
Mutta kun pakanat ja juutalaiset ynnä heidän hallitusmiehensä mielivät ryhtyä pahoinpitelemään ja kivittämään heitä,
Ap. t. 15:7
Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitten teki teidän keskuudessanne sen valinnan, että pakanat minun suustani saisivat kuulla evankeliumin sanan ja tulisivat uskoon.
Ap. t. 15:17
että jäljelle jääneet ihmiset etsisivät Herraa, ynnä kaikki pakanat, jotka ovat minun nimiini otetut, sanoo Herra, joka tämän tekee,
jatkuuRoom. 2:14
Sillä kun pakanat, joilla ei lakia ole, luonnostansa tekevät, mitä laki vaatii, niin he, vaikka heillä ei lakia ole, ovat itse itsellensä laki
Room. 9:30
Mitä me siis sanomme? Että pakanat, jotka eivät tavoitelleet vanhurskautta, ovat saavuttaneet vanhurskauden, mutta sen vanhurskauden, joka tulee uskosta;
Room. 15:9
mutta että pakanat laupeuden tähden ovat ylistäneet Jumalaa, niinkuin kirjoitettu on: "Sentähden minä ylistän sinua pakanain seassa ja veisaan kiitosta sinun nimellesi".
Room. 15:10
Ja vielä on sanottu: "Riemuitkaa, te pakanat, hänen kansansa kanssa".
Room. 15:11
Ja taas: "Kiittäkää Herraa, kaikki pakanat, ja ylistäkööt häntä kaikki kansat".
Room. 15:12
Ja myös Esaias sanoo: "On tuleva Iisain juurivesa, hän, joka nousee hallitsemaan pakanoita; häneen pakanat panevat toivonsa".
Room. 15:18
sillä minä en rohkene puhua mistään muusta kuin siitä, mitä Kristus, saattaakseen pakanat kuuliaisiksi, on minun kauttani vaikuttanut sanalla ja teolla,
Room. 15:27
Niin he ovat halunneet, ja he ovatkin sen heille velkaa; sillä jos pakanat ovat tulleet osallisiksi heidän hengellisistä aarteistaan, niin he puolestaan ovat velvolliset auttamaan heitä maallisilla.
1. Kor. 10:20
Ei, vaan että, mitä pakanat uhraavat, sen he uhraavat riivaajille eivätkä Jumalalle; mutta minä en tahdo, että te tulette osallisiksi riivaajista.
Gal. 3:8
Ja koska Raamattu edeltäpäin näki, että Jumala vanhurskauttaa pakanat uskosta, julisti se Aabrahamille edeltäpäin tämän hyvän sanoman: "Sinussa kaikki kansat tulevat siunatuiksi".
Ef. 2:11
Muistakaa sentähden, että te ennen, te lihanne puolesta pakanat, jotka olette saaneet ympärileikkaamattomien nimen niiltä, joita, lihaan käsillä tehdyn ympärileikkauksen mukaisesti, sanotaan ympärileikatuiksi-
Ef. 4:17
Sen minä siis sanon ja varoitan Herrassa: älkää enää vaeltako, niinkuin pakanat vaeltavat mielensä turhuudessa,
1. Tess. 4:5
ei himon kiihkossa niinkuin pakanat, jotka eivät Jumalaa tunne;
2. Tim. 4:17
Mutta Herra auttoi minua ja vahvisti minua, että sanan julistaminen minun kauttani tulisi täydelleen suoritetuksi, ja kaikki pakanat sen kuulisivat; ja minä pelastuin jalopeuran kidasta.
Eli pakana on ihminen, joka ei ole Israel- juutalainen.
Minä olen Israelilainen.
r - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Room. 2:14
Sillä kun pakanat, joilla ei lakia ole, luonnostansa tekevät, mitä laki vaatii, niin he, vaikka heillä ei lakia ole, ovat itse itsellensä laki
Room. 9:30
Mitä me siis sanomme? Että pakanat, jotka eivät tavoitelleet vanhurskautta, ovat saavuttaneet vanhurskauden, mutta sen vanhurskauden, joka tulee uskosta;
Room. 15:9
mutta että pakanat laupeuden tähden ovat ylistäneet Jumalaa, niinkuin kirjoitettu on: "Sentähden minä ylistän sinua pakanain seassa ja veisaan kiitosta sinun nimellesi".
Room. 15:10
Ja vielä on sanottu: "Riemuitkaa, te pakanat, hänen kansansa kanssa".
Room. 15:11
Ja taas: "Kiittäkää Herraa, kaikki pakanat, ja ylistäkööt häntä kaikki kansat".
Room. 15:12
Ja myös Esaias sanoo: "On tuleva Iisain juurivesa, hän, joka nousee hallitsemaan pakanoita; häneen pakanat panevat toivonsa".
Room. 15:18
sillä minä en rohkene puhua mistään muusta kuin siitä, mitä Kristus, saattaakseen pakanat kuuliaisiksi, on minun kauttani vaikuttanut sanalla ja teolla,
Room. 15:27
Niin he ovat halunneet, ja he ovatkin sen heille velkaa; sillä jos pakanat ovat tulleet osallisiksi heidän hengellisistä aarteistaan, niin he puolestaan ovat velvolliset auttamaan heitä maallisilla.
1. Kor. 10:20
Ei, vaan että, mitä pakanat uhraavat, sen he uhraavat riivaajille eivätkä Jumalalle; mutta minä en tahdo, että te tulette osallisiksi riivaajista.
Gal. 3:8
Ja koska Raamattu edeltäpäin näki, että Jumala vanhurskauttaa pakanat uskosta, julisti se Aabrahamille edeltäpäin tämän hyvän sanoman: "Sinussa kaikki kansat tulevat siunatuiksi".
Ef. 2:11
Muistakaa sentähden, että te ennen, te lihanne puolesta pakanat, jotka olette saaneet ympärileikkaamattomien nimen niiltä, joita, lihaan käsillä tehdyn ympärileikkauksen mukaisesti, sanotaan ympärileikatuiksi-
Ef. 4:17
Sen minä siis sanon ja varoitan Herrassa: älkää enää vaeltako, niinkuin pakanat vaeltavat mielensä turhuudessa,
1. Tess. 4:5
ei himon kiihkossa niinkuin pakanat, jotka eivät Jumalaa tunne;
2. Tim. 4:17
Mutta Herra auttoi minua ja vahvisti minua, että sanan julistaminen minun kauttani tulisi täydelleen suoritetuksi, ja kaikki pakanat sen kuulisivat; ja minä pelastuin jalopeuran kidasta.
Eli pakana on ihminen, joka ei ole Israel- juutalainen.
Minä olen Israelilainen.
rSillähän ei ole väliä mitä kansallisuutta ihminen on pelastumisen kannalta kunhan täyttää Jumalan tahdon.
Ainoa missä israelilaisuus ratkaisee on ensimmäinen ylösnousemus. Israelin lasten sukukunnista koostuu taivaallinen hallitus ja heitä on 144 000. He hallitsevat tuhat vuotta Kristuksen kanssa.
w. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillähän ei ole väliä mitä kansallisuutta ihminen on pelastumisen kannalta kunhan täyttää Jumalan tahdon.
Ainoa missä israelilaisuus ratkaisee on ensimmäinen ylösnousemus. Israelin lasten sukukunnista koostuu taivaallinen hallitus ja heitä on 144 000. He hallitsevat tuhat vuotta Kristuksen kanssa.
w." 6. Autuas ja pyhä on se, jolla on osa ensimmäisessä ylösnousemuksessa; heihin..."
en oikein usko tuohon Israelin lasten suvuista koostuvaan joukkoon... ja syy siihen on se, että JOS se olisi niin, ei tuo teksti olisi tuollaiseen sävyyn kirjoitettu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
" 6. Autuas ja pyhä on se, jolla on osa ensimmäisessä ylösnousemuksessa; heihin..."
en oikein usko tuohon Israelin lasten suvuista koostuvaan joukkoon... ja syy siihen on se, että JOS se olisi niin, ei tuo teksti olisi tuollaiseen sävyyn kirjoitettu.Jeesus ilmoitti näyssä Johannekselle keistä taivaallinen hallitus koostuu. Ilm 7:4.
Ensimmäinen ylösnousemus ilmoitetaan Ilm 20:6.
En epäile mitä Jeesus on todistanut.
w.
- Anonyymi
Testasin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175117
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2182696- 301880
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella351847Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731707Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon301678Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641237- 1571219
Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81214Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti43994