Kuinka yritit pudottaa minulta houdut tänään kun näin miehen ja olin sillä tuulella? Toinen kerta jo kun joku urheilija on lähellä ja housut tippuu. Tähän mennessä pydyneet kiltisti jalassa. Älä kiusaa vitseilläsi minua. T.Ex-Tonnikalanainen.
Mutta myönnetäån, että pääsit yllättämäån. Tänään, et aiemmim
Mies, haluaisin tietää textonnikalanainen,
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
En kestääääää suuaaaa.
- Anonyymi
Tuo ei oo kyllä kiihottavaa vähimmässäkään määrin. Vaikka kyykkäilet siinä tai jotain, urheilijat tykkäää kiinteistä persuksista.
- Anonyymi
Kommenttini ei ollut tarkoitettu kiihottavaksi. Itse repesin nauramaan . Haluaisin tietää miten joku pudottaa minulta housut olematta täällä. T.Ex-Tonnikalanainen
En kirboita kiihottqvia tai kiihotukseen tarkoitettuja viestejä paitsi jos hermomoottorisilmukkani on kemiallisrsti alistettu väkivallalla tekemään niin. T.Ex-Tonnikalanainen
- Anonyymi
Oletko usein ´sillä tuulella`, vai pelkästään rykimäaikaan? è
- Anonyymi
Kui?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kui?
porojen rykimä on just meneillään.
- Anonyymi
En useinkaan. Kysyn kans et kui? T.Ex-Tonnikalanainen
Outoja odotuksia teillä kysymystenne taustalla. Huomenna tulee lisää tonnikalarahaa. Tuu mies syömää munkaa tonnikalaa ja pastaa, immiiidieteelli
T.Ex-Tonnikalanainen
Mulla on lapa lähdössä irti - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Outoja odotuksia teillä kysymystenne taustalla. Huomenna tulee lisää tonnikalarahaa. Tuu mies syömää munkaa tonnikalaa ja pastaa, immiiidieteelli
T.Ex-Tonnikalanainen
Mulla on lapa lähdössä irtiEn tykkää makaronista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
T.Ex-Tonnikalanainen
Mulla on lapa lähdössä irtiEi tonnikalaa saa syödä ku pari kertaa viikossa, siinä on elohopeaa, siitä voi seurata psykiatrisiaki ongelmii.
- Anonyymi
Mutta susta tykkään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää372178Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten642022Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1211930HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363881670Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.1031631Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1241464Millainen on naisellinen nainen
Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n1821082Raamatullinen kaste
Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu53967- 73905
- 27899