En koskaan halua loukata

Anonyymi

Toivon että ymmärrät oikein.

Muista tämä

Olet mulle niin rakas!

40

1462

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin...

    • Anonyymi

      Otan tän viestin nyt itselleni ja ajattelen, että näin hän mulle sanoisi. ❤

      • Anonyymi

        Minä sanoisin hänelle noin ja tarkoitan sitä oikeasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä sanoisin hänelle noin ja tarkoitan sitä oikeasti.

        Kelle huutelet tyhjää paskaa😆


    • Anonyymi

      Miksi tuo sitten kuulostaa inhottavalta? Koska ollaan niin erilaisia.

      • Anonyymi

        Erilaisia?


      • Anonyymi

        Mitä se liika erilaisuus sinun mielestäsi on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä se liika erilaisuus sinun mielestäsi on?

        Liian monimutkainen vastattavaksi tänne. Kerro sinä kun asian nostit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liian monimutkainen vastattavaksi tänne. Kerro sinä kun asian nostit.

        Moni este on vain mielen sisällä tai sitten erilaisuutta käytetään tekosyynä. Jos on tarpeeksi kiinnostusta ja tahtoa, ei ole esteitä. Ainoa todellinen este on liian suuri ero arvomaailmassa mutta siinäkin voi tapahtua muutosta, jos on tahtoa ja tarkoitus.

        Todellinen sielunkumppani ei pelkää ylittää rotkoa, joka näennäisesti erottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moni este on vain mielen sisällä tai sitten erilaisuutta käytetään tekosyynä. Jos on tarpeeksi kiinnostusta ja tahtoa, ei ole esteitä. Ainoa todellinen este on liian suuri ero arvomaailmassa mutta siinäkin voi tapahtua muutosta, jos on tahtoa ja tarkoitus.

        Todellinen sielunkumppani ei pelkää ylittää rotkoa, joka näennäisesti erottaa.

        En eroa nykyisestä että se siitä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moni este on vain mielen sisällä tai sitten erilaisuutta käytetään tekosyynä. Jos on tarpeeksi kiinnostusta ja tahtoa, ei ole esteitä. Ainoa todellinen este on liian suuri ero arvomaailmassa mutta siinäkin voi tapahtua muutosta, jos on tahtoa ja tarkoitus.

        Todellinen sielunkumppani ei pelkää ylittää rotkoa, joka näennäisesti erottaa.

        Viisaasti kirjoitit. Toivon, että hän olisi minun sielunkumppanini, ettei minun tarvitsisi tuntea itseäni pakkomielteiseksi hulluksi. Joskus tunnen vahvan ja lempeän yhteyden, mutta ajoittain tulee myös epäilyksiä. Silloin tunnen itseni maailman yksinäisimmäksi olennoksi. Ikävä on kova.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En eroa nykyisestä että se siitä

        Aloitus ei ollut kosinta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En eroa nykyisestä että se siitä

        Kuka sinua tässä pyytää eroamaan? En ainakaan itse ole varattujen perässä. Itselleni kelpaa vain vapaa ja lapseton mies, joka on hyvillä sisäisillä ja ulkoisilla ominaisuuksilla varustettu. Eronneen voisin ottaa vain siinä tapauksessa, jos on oppinut ero(i)staan, käsitellyt ne ja on edelleen lapseton. Jos on monta avioliittoa takana, se ei ole välttämättä hyvä asia ja kertoo ihmisestä paljon. Monet avoliitotkin läpikahlannut mies voi olla jo aika hälyyttävä, jos ei opi virheistään koskaan. Joillekin se virheistä oppiminen tulee päätä seinään lyömällä mutta en halua enkä jaksa lähteä opettamaan ketään vastuullisen aikuisen tavoille ja opettamaan ihmissuhdetaitoja. Pitää olla jo henkistä pääomaa sen verran, että suhteen toisen osapuolen ei tarvitse kärsiä kenenkään toilailuista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viisaasti kirjoitit. Toivon, että hän olisi minun sielunkumppanini, ettei minun tarvitsisi tuntea itseäni pakkomielteiseksi hulluksi. Joskus tunnen vahvan ja lempeän yhteyden, mutta ajoittain tulee myös epäilyksiä. Silloin tunnen itseni maailman yksinäisimmäksi olennoksi. Ikävä on kova.

        Ymmärrän tuon, mitä kirjoitat. Jos on halu löytää kumppani ja joutunut etsinnässään monta kertaa pettymään, lopulta väsyy ja käpertyy kuoreensa. Kyllä jokainen "etsintäreissu" jättää jälkensä. Helposti voi tulla se tunne, että ei tee enää koskaan mitään aloituksia itse, koska ei jaksa enää pettyä ja nähdä vaivaa. Kyllä minullakin on tuollaisia ajatuksia ollut. Siinä vain voi käydä niin, että näitä pettyneitä on naisissa ja miehissä, joita tuollaiset kokemukset yhdistää ja molemmissa on myös niitä, jotka ei tuosta syystä jaksa ja halua tehdä enää aloitteita. Ymmärrän täysin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Liian monimutkainen vastattavaksi tänne. Kerro sinä kun asian nostit.

        Miksi sä mun puolesta vastasit. Ei se mulle ole liian monimutkaista. Sekopää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän tuon, mitä kirjoitat. Jos on halu löytää kumppani ja joutunut etsinnässään monta kertaa pettymään, lopulta väsyy ja käpertyy kuoreensa. Kyllä jokainen "etsintäreissu" jättää jälkensä. Helposti voi tulla se tunne, että ei tee enää koskaan mitään aloituksia itse, koska ei jaksa enää pettyä ja nähdä vaivaa. Kyllä minullakin on tuollaisia ajatuksia ollut. Siinä vain voi käydä niin, että näitä pettyneitä on naisissa ja miehissä, joita tuollaiset kokemukset yhdistää ja molemmissa on myös niitä, jotka ei tuosta syystä jaksa ja halua tehdä enää aloitteita. Ymmärrän täysin.

        Ei minulla ole koskaan ollut mitään etsintäreissuja. Siinä olet oikeassa, että suhteissa on minua päästy satuttamaan kovaa, enkä ole osannut suojautua ja pitää puoliani. Ja aina olen joutunut joka suhteessa pitämään puoliani, mikä on jokseenkin outoa myös. Sen vuoksi ei ole itseluottamusta, enkä luota kehenkään. En vain pysty enää. Jos joku haluaa minut elämääni vielä, joutuu lähestymään. Minä en siihen pysty, enkä tuppaudu myöskään kenenkään seuraan. En ole marttyyri, mutta tietyt ihmiset ovat havainneet kiltteyteni ja sitä on käytetty hyväkseen. Pidän ja en pidä ihmisistä. Jos he eivät ole yhtä huomioonottavia ja sensitiivisiä kuin minä, niin saa olla. Yritän olla loukkaamatta toisia.


    • Anonyymi

      Olen rakas mutta et halua loukata ja siksi ei olla tekemisissä?

      • Anonyymi

        Valitettavasti en avaa tähän enempää. Olemme tekemisissä. Ylläkin on hyviä kirjoituksia mm esteistä ja arvoista, mutta aloitus ei sellaiseen suoranaisesti liity tai jos liittää niin korkeintaan yleisesti kanssakäymiseen.

        Sen verran että loukkaaminen liittyy puheisiin, jotka voi tulkita ties miten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valitettavasti en avaa tähän enempää. Olemme tekemisissä. Ylläkin on hyviä kirjoituksia mm esteistä ja arvoista, mutta aloitus ei sellaiseen suoranaisesti liity tai jos liittää niin korkeintaan yleisesti kanssakäymiseen.

        Sen verran että loukkaaminen liittyy puheisiin, jotka voi tulkita ties miten.

        Kirjoitit miehelle vai naiselle?


    • Anonyymi

      Ymmärtänyt liikaakin välillä, siks ymmärrys ei aina natsaa kaiken luetun kanssa yksiin. Toisaalta kykenen ymmärtämään oikean kaiken keskeltä oikeanlaiseksi ja taas tuntuu muistamisen arvoiselta.
      Ymmärryksen tietoisuus tekee väliin mitä erikoisemman olomuodon, vähän kuin ylös-alas, lopputuloksena parempi mieli kaiken kaikkiaan.

      • Anonyymi

        Kiitos tästä. Tärkeää onkin erottaa asioita myös asioiden lomasta.

        En vastaile enempää


    • Anonyymi

      Tänne kirjoitettuna tuo on jotenkin typerä aloitus. Vastemielinen. Anteeksi tästä. Jos et halua loukata toista niin älä sitten loukkaa.

      • Anonyymi

        Ymmärsin erittäin hyvin mitä ja kenelle aloittaja kirjoituksen tarkoitti. Kirjoitus ei ole millään lailla loukkaava tai halveeraa kohdetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärsin erittäin hyvin mitä ja kenelle aloittaja kirjoituksen tarkoitti. Kirjoitus ei ole millään lailla loukkaava tai halveeraa kohdetta.

        Ole hiljaa, tyhminkin tajuaa että olet itse aloittaja. Kohteena on pari sataa lukijaa sulla. Todellakin loukkaa kohdetta eli minua. Sairas paska olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ole hiljaa, tyhminkin tajuaa että olet itse aloittaja. Kohteena on pari sataa lukijaa sulla. Todellakin loukkaa kohdetta eli minua. Sairas paska olet.

        Sattumalta en ole ketjun aloittaja. On ihan turha anopalstalla herjata raivotyylilläsi kirjoittajia, kun ei ole tunnisteita kuin nimeksi laittaa.
        Olet kuin yleinen syyttäjä!!


    • Anonyymi

      Tällaiset viesti loukkaa minua. Onko sulla aloittaja oikeasti joku täällä netissä, joka on sulle rakas vai kirjoitteletko lämpimiksesi? Toivon, ettei ole mulle tämä.

    • Anonyymi

      Joo, onhan tässä ollu aivoille askarreltavaa.

    • Anonyymi

      Nimettömällä palstallahan tämmöset kannattaakin kertoo. !!
      Bittitaivaan horisonttiin kadottettavaksi.

      • Anonyymi

        Noh, näillä provokaatioilla lie tarkoituksensa niin jokainen voi esim poimia ikioman merkityksensä näistä😂


      • Anonyymi

        Pata kattilaa soimaa. Kaikkea voi kirjoittaa bittitaivaalle, jos sanoma on hyvä ja ei loukkaa kenenkään yksityisyyttä. Siinä on prinsiippi nro 1.


    • Anonyymi

      Kommunikoitteko te ainoastaan nettipalstan välityksellä. Voi tulla isoja sähläyksiä.
      Mennään ohi, yli, ali, limittäin ja lomittain, toisinsanoen koskaan ei kohtaa.

      • Anonyymi

        Ei täällä kukaan mitään kommunikoi, nettipalsta on idioottimaisten feikkidialogejen kyyläilyyn tehty.


      • Anonyymi

        Kommunikoinniksi en nimittäisi yhtä aloitusta vuodessa ja tämän ketjun lisäksi kahta lyhyttä kommenttia vuoden sisällä muissa aloituksissa. Nekin kommentit toteamuksia, ei vastauksia tai kysymyksiä. Tämän tyyppinen käyttäytyminen ei ole kovin vilkasta tämän alustan käyttöä.

        Aloittaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kommunikoinniksi en nimittäisi yhtä aloitusta vuodessa ja tämän ketjun lisäksi kahta lyhyttä kommenttia vuoden sisällä muissa aloituksissa. Nekin kommentit toteamuksia, ei vastauksia tai kysymyksiä. Tämän tyyppinen käyttäytyminen ei ole kovin vilkasta tämän alustan käyttöä.

        Aloittaja

        Ymmärretään, ett ammattina on trolli ja kiusaaja. Pitäis antaa lopputili tollaselle Tyhjä päälle. Sama laulu raikaa kymmeniä kertoja päivässä🙉


    • Anonyymi

      En tiedä kenelle tarkoitettu, mutta jos minut ohitetaan sanomatta sanaakaan ja monta kertaa, niin siitä tulee sellainen käsitys ettei henkilö ole tosissaan ollenkaan. Muuten vain huvikseen katselee. Kun on kokemusta parisuhteesta missä oli "näkymätön" niin valitettavasti hiljainen ohimeno muistuttaa aikaisemmin saatua kohtelua ja saa aikaan sen ettei niin toimiva ihminen ole sopiva itselle.

      • Anonyymi

        Niinhän se juuri on. Mutta kun toinen on kaunis, niin häntä mielellään katselee ja silmät "liimautuvat" silmiin.


    • Anonyymi

      Miksi tuota jankuttaa täällä niin moni eikä kuitenkaan saa sitä kakaistuksi irl.
      Jos saakin niin se niin kuin "sori löysin toisen".
      Ihmiset ovat kummallisia, vetävät teatteria loppuun asti.

    • Anonyymi

      Ja sanovat etteivät halua loukata.. ja paskanmarjat tuommoisille jutuille.

    • Anonyymi

      Aloittaja, tarkoitit hyvää. En ymmärrä herjoja. En myöskään halua loukata rakasta naista.

      • Anonyymi

        Miten kuvittelet tuon ymmärryksen laidan olevan?


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1878
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1829
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1828
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1610
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1138
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1138
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe