Onko näppärä paketti, jos haluaa kaiken ostettua samalla kertaa? Vesihiontapaperin halkaisja siinä 150 mm. Useimmat koneet kuitenkin. 125 mm. Onko ongelma !
Onko vesihionta ehdoton, jos vene haluaa hyvää jälkeä ja edellisestä kösittelystä paljon aikaa. Silloin ilmeisesti hankittava sekä epäkesko - että kiillotuskone erikseen. Tuollaiset koneet saa toki edullisesti vaikka Bilteman tai Motonetin hyllyltä.
Mirkan veneenkiillotussarja
Anonyymi
1
106
Vastaukset 1
Paas siihen kiillotuskoneeseen 140-150 mm talla ja siihen se hiomalappu kiinni. Sitten lappujen jälkeen Polarshine 10 ja vaha
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361780- 72599
- 49590
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38589- 65575
- 30566
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522