Niin paljon mä

Anonyymi

Haluan sut. Että mun käytös on ihan järjenvastaista. Se miten suuri osa sulla on aina ollut mun ajatuksissa. Se miten suuresti sua arvostan. Se miten suuresti haluan sua. Se miten suuri ikävä mulla on. Se kaikki saa mut sekoamaan. Se kaikki tunne. Jota yrittänyt juosta pakoon. Kun olen käyttäytynyt päin vastoin mitä tunnen. Se, kun ei pääse toteuttamaan luontoaan vaan joutuu suojelemaan itseään, kieltämään tunteensa. Se kaikki tunne patoutuu. Sitä sekoaa. Millään ei ole enää merkitystä. Elämällä ei ole suuntaa eikä siinä ole järkeä. Ei ole enää. Mul oli jotain minkä menetin kun pelkäsin. Kadun sitä. Ehkä ikuisesti.

35

694

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ootko nainen?

      • Anonyymi

        Veikkaan miestä.


      • Anonyymi

        Luuletko edelleen että joku nainen kirjoittaa näitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luuletko edelleen että joku nainen kirjoittaa näitä?

        Et kai tosissasi ajattele, että mies kirjoittaisi noin. Miten yksinkertaista ja typerää ajattelua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et kai tosissasi ajattele, että mies kirjoittaisi noin. Miten yksinkertaista ja typerää ajattelua.

        Mies voi esittää naista. Kun on tarpeeksi kiero. Usko huviksesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies voi esittää naista. Kun on tarpeeksi kiero. Usko huviksesi.

        Mitä se hyödyttää... täällä. Anonyymipalstalla.


    • Anonyymi

      Kuulostaa tutulta. Uskallankohan kirjoittaa kaikkein mustimman tänne: Olen ajatellut välillä, että ehkä olisi helpompaa, jos ajaisi kolarin. En minä aja, mutta sitä olen miettinyt.

    • Anonyymi

      Jos oikeasti ajattelet noin olisit häneen yhteydessä etkä huutelisi täällä. Sekosin minäkin (totaalisesti) miehen takia.. mutta hän sitten ihastui ilmeisesti toiseen kun uskalsin tunteeni ilmaista. Näin asian ainakin tulkitsin. Sinulla vielä on tunnetta ja ilmeisen paljon oli tilanteesi mikä tahanansa.

      Eniten kadut josset vielä yritä.

    • Anonyymi

      Olen elänyt tuota samaa läpi. Olen tullut siihen tulokseen että en jaksa enää suojella itseäni tai kieltää tunteita. Tuli mitä tuli, elämää tämä vain on. Tuskin tulee hyvin päättymään mutta onpahan ainakin tehnyt itse jotain asian eikä sitä ainakaan tarvitse katua.

    • Anonyymi

      Jos oikeasti arvostat, et juokse itseäsi ja minua pakoon. Jos oikeasti haluat ja ikävöit toimit sen mukaisesti. Asian kieltäminen ei ole itsensä suojelua. Ratkaisemattomat asiat on pahinta.

    • Anonyymi

      Vai arvostus, eipä näkynyt, päinvastoin.

    • Anonyymi

      Kaipaatko miestä vai naista?
      Kauanko olette tunteneet?
      Kauanko olet tuntenut näin?

      Kaikki perus kysymykset yhdessä kommentissa.

      • Anonyymi

        Nooh kirjoitettuani tämän tajusin miten sekaisin olenkaan. Nainenhan minä olen. Ollaan tunnettu, no, kauan aikaa. Näin olen tuntenut tavallaan aina mutta ajatukset ovat vaihtuneet ja ollut vihan tunteesta kaikkiin muihin, nyt tasaantunut ärsyttävästi tähän.


    • Anonyymi

      Tiedän tunteesi oikein hyvin....
      Jos olisit hän, toivoisin, että ottaisit muhun oikeasti yhteyttä.
      Ihan sama miten, kunhan saataisiin yhteys puhua nämä meidän välit selviksi.
      Mulla on rakkautta sulle♥️
      Tule ja ota mut......

    • Anonyymi

      Hänelle vastaisin:

      Minäkin olen yrittänyt peittää tunteeni, mutta samalla yritin kyllä parhaani mukaan lähestyä häntä. En oikein onnistunut. Hän ei ole vielä menettänyt minua, mutta olen luovuttamassa. Olen lähdössä, ennemmin tai myöhemmin. Siihen tää varmaan loppuu.

      • Anonyymi

        😢😢eikäää...


      • Anonyymi

        Tässä manipuloijan mestarinäyte.
        Hänelle vastaisin: painu vit*uun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä manipuloijan mestarinäyte.
        Hänelle vastaisin: painu vit*uun.

        Ei ollut tarkuitus manipuloida, yritin vain kertoa suoraan oman tilanteeni. Tilanne on vaikeaa, eikä se ole kenenkään syy. En syytä ketään, enkä hetkeäkään antaisi pois. Rakastan häntä.


      • Anonyymi

        Yhtäaikaa ei voi peittää ja koittaa lähestyä, jompikumpi on valhetta ja veikkaanpa että se on lähestyminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yhtäaikaa ei voi peittää ja koittaa lähestyä, jompikumpi on valhetta ja veikkaanpa että se on lähestyminen.

        Yritin päästä hänen lähelleen ja juttelemaan. Eihän se vielä kerro, että minulla on tunteita.


    • Anonyymi

      Nämä kommentit tässä on sairasta ja alhaista manipulointia. Hävetkää ihmiset. Joku kirjoittaa hyvin ja kauniisti tunteistaan ja te kerjäätte yhteenottoa. Säälittävät ihmiset.

    • Anonyymi

      Minun ajatukseni valtaa yksi mies.

      • Anonyymi

        Joka on ollut jovarattu ainakin reilut 40vuotta. Eikä me erota enää näillä päivin.


    • Anonyymi

      Turhien haaveiden elättelyn sijaan kannattaa etsiä ihminen, joka ihan oikeasti haluaa sut, silloin juttu etenee nopeasti ja luontevasti yhteisymmärryksessä ilman rasittavia pelejä.

    • Anonyymi

      Niin mitä sinä Minusta oikein tahdot?
      Tahdot jäädä loukkuun ikuiseen rakkauden vankilaan jossa kaikki kipu on kiellettyä?
      Mitä oikein tahdot minusta?
      Sinulla on kaikki avaimet käsissäsi.
      Mutta Olen nyt tässä ja kuuntelen.
      Puhu Minulle sydämelläsi

    • Anonyymi

      Silti et vastaa..

    • Anonyymi

      Puhu Minulle nyt ja kerro se niin että ymmärrän,
      Sillä Minun aikani jatkaa matkaa on lähellä,
      Luovuttaa tahdon taakkani jollekkin toiselle

    • Anonyymi

      Miehelle?

      • Anonyymi

        Melko varmasti mies kirjoittaa naisena. Yrittää maalittaa.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Suuresti arvostaa

    • Anonyymi

      Ihan kuin omasta kynästä..
      Pahinta tässä oikeastaan on se, että tiedän omalla kohdallani tunteen molemminpuoliseks, mut silti käyttäydyn aloituksessa kuvaillun lailla, kun tunteet menee ääripäästä toiseen. Todennäkösesti homma tulee kaatumaan juurikin oman luonteen hankaluuteen ujouteen, ikään kuin ei anna itelleen lupaa olla onnellinen.

      • Anonyymi

        No nyt se on myöhäistä, jatkoin jo elämää.


      • Anonyymi

        Puhut , jos haluat. Voidaan vielä miettiä mitä tehdään. Ymmärrän kyllä. Ei ole helppoa teki niin tai näin.


    • Anonyymi

      Täällä eräs joka tuntee myös näin. Olet ollut mukanani siitä hetkestä kun ensi kerran sinut näin. Älä juokse karkuun. Ei pelätä enää. Tehdään asiat. Et ole vielä mitään menettänyt. Olet rakas. Ei ole kaduttavaa. Rakkautemme on ikuista laatua❤

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6649
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4300
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2730
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2060
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1603
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1417
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1131
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1094
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1051
    Aihe