Rakkaudella vain

Anonyymi

Mä haluaisin jo nähdä sut. Edelliskerrasta on aikaa, liikaa. Eiköhän me pystyttäisi jo suhtautumaan neutraalisti toisiimme, sinä kiukussasi ja minä ihastuksessani. Elämä on muakin opettanut siinä, että jos et saa rakastaa, pidä edes lähelläsi. Jottei ainutlaatuinen side katkea. Pitäis siis tavata ja kokeilla onko puhdas pöytä vielä mahdollinen, vai mitä?

22

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mulla on ikävä naista.

      • Anonyymi

        Ja mulla miestä.


    • Anonyymi

      Minulla on pöytä puhdas. Olen tyhjentänyt mieleni ja kaiken. Olen vain täynnä rakkautta.

    • Anonyymi

      En ole kiukuissani.

      • Anonyymi

        Kyllä hän oli, vaikka hyvin yrittikin sen salata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä hän oli, vaikka hyvin yrittikin sen salata.

        Miksi hän olisi kiukkuinen?
        Omalta osaltani voin sanoa että en tiedä huomasitko mutta yritin hymyillä yhdessä vaiheessa ja jännitin todella paljon taisin jopa vapista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi hän olisi kiukkuinen?
        Omalta osaltani voin sanoa että en tiedä huomasitko mutta yritin hymyillä yhdessä vaiheessa ja jännitin todella paljon taisin jopa vapista.

        Se on totta että pelko tai liika jännitys näyttää joskus ulospäin kiukulta tai vihaisuudelta, se on sellainen reaktio kun ei uskalla kunnolla ilmaista niitä tunteita mitä oikeasti tuntee tai ei koe sitä turvalliseksi/suvaittavaksi. Ihmiset tekee sitä kun on huono itsetunto tai on muista ja niiden mielipiteistä riippuvainen, minä mukaan lukien, siksi tiedän.


    • Anonyymi

      Miksi olisin kiukkuinen? En ole vaan ihastunut myös.

    • Anonyymi

      Egosi oli vihainen, en minä. Mutta alat oppia että ego häviää pois. Se on positiivistä.

      • Anonyymi

        Tuossa on totuuden siemen. Olen oppinut oleman välittämättä ympäristöstä jossa elämme ja jota meidän kuuluisi noudattaa. Välitän vain kahden ihmisen hienovaraisesta symbioosista nykyään. Vain sinä ja minä. Katsotaan mitä sillä tavalla syntyy.


    • Anonyymi

      Paljonko on aikaa kun nähty viimeksi?

      • Anonyymi

        Niin kauan että olen unohtanut sinut jo.


    • Anonyymi

      Et sinä minua voi unohtaa, älä narraa!

    • Anonyymi

      No ota yhteyttä ja ehdota näkemistä.

      • Anonyymi

        Palsta pelle taas vauhdis, kirj toisten puolesta yksinään ja vastailee itse suurimpaan osaan. On ilmeisesti. Mies joka esiintyy naisena. On kiusaaja ja yrittää mustata toisia ihmisiä......


    • Anonyymi

      Mikä Minussa niin kiehtoo että kaikki tahtovat Minut nähdä?
      Kaikki se pyhä mitä ruumiiseeni on survottu, vain tuhoaa aina kaiken kauniin ja tärkeän ympäriltäni.....

      • Anonyymi

        Mitää pyhää ole, olet vain hullu.


    • Anonyymi

      Hieno ajatus. Toivottavasti toteutuu.

    • Anonyymi

      Samoin naiselle enkä ole sinulle kiukkunen ,toivottavasti et sinäkään minulle.Olis kiva nähdä.

    • Anonyymi

      Minullekkin tuo sopisi, jätetään nuo tunnesotkut jo taakse, olemme liian fiksuja niihin. Ei enää toisen varaan rakennettuja pilvilinnoja. Kaikki on mahdollista, mikään ei ole välttämätöntä.

      • Anonyymi

        Voisin omia tän. Vaatii tietenkin sen että saan arvostuksesi takaisin.


    • Anonyymi

      Mitään kiukkua ei ole. En pysty suhtautumaan neutraalisti koskaan, siksi sen on oltava joko tai.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4915
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3106
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1611
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1481
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1223
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1197
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1187
    Aihe