Hei ihana ..

Anonyymi

Tuu nyt tänne mun luo mies. Mä haluun nähdä sun silmät. Ne ruskeat tai vihreät ihanat sillä sydämen sulattavalla katseella. En jaksa enää ilman niitä silmiä.

26

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vai siniset? Ei hitto.

      • Anonyymi

        Ei ole siniset. Minkä sille voi kun ei ole väristä varma. Valaistus oli aina sellainen hänellä ja mulla :( Eikä tämä kuulu sulle sika.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole siniset. Minkä sille voi kun ei ole väristä varma. Valaistus oli aina sellainen hänellä ja mulla :( Eikä tämä kuulu sulle sika.

        Pää kiinni lehmä. Kato seuraavalla kerralla tarkemmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pää kiinni lehmä. Kato seuraavalla kerralla tarkemmin.

        Nauroin sun kommentille. Luuletko, että mietin silmien väriä kun hänet taas näen. Ei oo nimittäin nähty kuukausiin. Mun pitää keskittyä siihen etten hyppää hänen kaulaan. Ei oo sopivaa luulen :)


    • Anonyymi

      Tahdot nähdä silmät jotka ovat vihreät ja ruskeat?
      Silmät joissa itse elämä virtaa?
      Miksi?

      • Anonyymi

        Koska ne sulattaa sydämen ja on parasta mitä tiedän. Siksi.
        Ei ne ole ruskeat ja vihreät vaan jommat kummat. Ne näytti ruskeilta mutta en ole varma, kun leijuin aina ne nähdessä ja silloin ei värejä tunnista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska ne sulattaa sydämen ja on parasta mitä tiedän. Siksi.
        Ei ne ole ruskeat ja vihreät vaan jommat kummat. Ne näytti ruskeilta mutta en ole varma, kun leijuin aina ne nähdessä ja silloin ei värejä tunnista.

        On tullut kuolleen sydämmen aika,
        Minulta on riistetty kaikki tärkein,
        Ei tämä maailma enää Minua tarvitse.
        Minun on aina jatkaa matkaa, sillä Minua tarvitaan jo rajan tuolla puolen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On tullut kuolleen sydämmen aika,
        Minulta on riistetty kaikki tärkein,
        Ei tämä maailma enää Minua tarvitse.
        Minun on aina jatkaa matkaa, sillä Minua tarvitaan jo rajan tuolla puolen.

        Oletpa draamaattinen. Sua tarvitaan just täällä. Joku tarvitsee.


    • Anonyymi

      Siniset silmät on kauneimmat!

      • Anonyymi

        Eikä ole kun hänellä ei ole siniset ja hänellä on ne kauneimmat.


    • Anonyymi

      Mä pistän silmät postiin.

      • Anonyymi

        Älä laita vaan tule itse. En mä tunnista niitä silmiä ilman sua.


    • Anonyymi

      Mulla on ruskea/vihreät silmät. Pupillin ympärys tumman ruskea, mutta reunaa kohti vihertävät. Välillä on niin että pelkät ruskeat.

      En ole kaivattusi koska en muista nähneeni ketään viime kuukausina joka voisi minua kaivata, en ainakaan sellaista henkilöä jolle olisin antanut syytä kaivata minua.

      • Anonyymi

        Ei me ollakaan nähty viimekuukausina hänen kanssaan. Mistä sellaista sait päähäsi. Mutta en usko, että olet hän..


      • Anonyymi

        Se on hazelbrown nimeltään, hienot silmät sulla.


    • Anonyymi

      Mistä tiedän ettei silmät muutu mustiksi käyntini jälkeen?

      • Anonyymi

        Outo kysymys. En käytä väkivaltaa missään muodossa. Mutta taidatkin luulla mua joksikin muuksi.


      • Anonyymi

        Ei kannata vitsailla tällaisilla asioilla.


    • Anonyymi

      Mulla on ap:n kuvailemat silmät. Mies olen. Olisin voinut tänään tulla käymään ja melkein laitoinkin viestiä.
      Olin paikkakunnalla käymässä akuutin terveysasian takia.

      En ottanut yhteyttä, koska olen tosi väsynyt, oikesdti siis viimeisen 50 tunnin sisään olen nukkunut ehkä 2 tuntia.
      Mun olisi tehnyt kovasti mieli nähdä sua, mutta päätin kuitenkin, että parempi nähdä myöhemmin kun ei ole niin väsy.
      Voisitko pistää mulle IRL jotain viestiä vaikka huomenna? Olisi kiva kuulla sinusta ja miten sinulla menee.

      • Anonyymi

        Ei ole sulla aloituksessa kuvattuja silmiä. Me emme viestittele irl. En kirjoittaisi tänne, jos viestittelisin hänelle. Kirjoitan tänne, koska en voi kirjoittaa hänelle irl.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole sulla aloituksessa kuvattuja silmiä. Me emme viestittele irl. En kirjoittaisi tänne, jos viestittelisin hänelle. Kirjoitan tänne, koska en voi kirjoittaa hänelle irl.

        Ruskean-vihreät. Soisin, että ottaisit yhteyttä IRL.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ruskean-vihreät. Soisin, että ottaisit yhteyttä IRL.

        Ottasinhan mä jos tietäisin miten.


    • Anonyymi

      Ketjusta poistettu 3 sääntöjenvastaista🤭 Kukakohan järjenjättiläinen tälle provolle on taas käynyt hikeentymässä🤭 On tämä aatelinen sakki

      • Anonyymi

        Kuka järjen jättiläinen käyttää aamun ensimmäiset tuntinsa nettiprovojen arpomiseen. Tajuatko sä itse miten pihalla sä ole maailmasta kommenteinesi. Tämä ei ole provo. Joka sana on totta. Pure sä vaan rystysiäsi siellä. Täällä rakastetaan ihan oikeasti miehiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka järjen jättiläinen käyttää aamun ensimmäiset tuntinsa nettiprovojen arpomiseen. Tajuatko sä itse miten pihalla sä ole maailmasta kommenteinesi. Tämä ei ole provo. Joka sana on totta. Pure sä vaan rystysiäsi siellä. Täällä rakastetaan ihan oikeasti miehiä.

        "Täällä rakastetaan oikeasti miehiä" ai sinuako ja sinäkö itse? 🤔😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Täällä rakastetaan oikeasti miehiä" ai sinuako ja sinäkö itse? 🤔😅

        Minä nainen sitä miestä. Mä just ja just jaksan kirjoittaa tunteistani nyt, niin en jaksa jauhaa kakkaa ventovieraitten kassa. Sori siittä. Mä vastaan jatkossa vaan, jos kommentoija kuulostaa häneltä. Säästän tota näppistäkin ettei kirjaimet vaan kulu :)


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      42
      2197
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      51
      1728
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      37
      1548
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      43
      1511
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1459
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1454
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1430
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      3
      1361
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1281
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      8
      1245
    Aihe