Pimeys ja yksinäisyys vaivaa täällä maalla nyt.

Anonyymi

Tulisiko joku tytön ärviskö tänne koristeeksi?

28

54

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voin olla se ruma ruskea mariskooli pöydälläsi :(

      • Anonyymi

        Minulla on jo yksi mariskooli, mutta se on kaapissa. Sopii toinen pöydälle.


    • Anonyymi

      Paljonko on hehtaareita?

      • Anonyymi

        Tarkoitit puutavaraa? Tuhansia kiintokuutioita.


    • Anonyymi

      Tytöttelitkö vai haluatko oikeasti nuoren neidon. Itselleni kyllä maalla asuminen kelpaisi.

      • Anonyymi

        Ihan aikuinen saisi olla. Sellainen hyväruppainen naisimmeiseksi, että jaksaa vetää vaikka akka-auraa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan aikuinen saisi olla. Sellainen hyväruppainen naisimmeiseksi, että jaksaa vetää vaikka akka-auraa.

        Kyntöruuna itse väsynyt?


    • Anonyymi

      Miten nyt saan unta kun laitoit avauksellasi hervottomasti nauramaan?

    • Anonyymi

      Naapurin vanhaisäntä tarvitsisi myös vähän virkeämmän emännän. Emäntä ei enää luota muistiinsa, vaan laittaa itselleen muistilappuja. Olen huomannut pöydännurkissa niitä. Muista ajaa nurmikko! Muista tehdä lumityöt! Eihän semmoiseen arvaa enää luottaa, tiedä mitä seuraavaksi keksii.

      • Anonyymi

        Jos muisti pettää voi tulla vaikka sinne pihallesi ärvistelemään koristeeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos muisti pettää voi tulla vaikka sinne pihallesi ärvistelemään koristeeksi.

        Monta kertaa on käynyt valittamassa, kun kauniissa ja rohkeissa ei parinjako mennyt mieliksi. Eilistä apulehteä kävi äsken kysymässä vaikka se eilen tuli. Ei ollut kuulemma kaksoisnumero ja hallikaisen kuva puuttui.


    • Anonyymi

      Kestääkö sun jalat jos nainen istuu sun syliin.
      Ehtona tietenkin että olet hänen kaivattunsa.

      • Anonyymi

        Varmasti kestää, minulla vantterat jallaat. Selästä en mene takuuseen. Älähän näin esialuksi ala heti ehtoja laittamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti kestää, minulla vantterat jallaat. Selästä en mene takuuseen. Älähän näin esialuksi ala heti ehtoja laittamaan.

        Kyllä täytyy olla oikea henkilö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmasti kestää, minulla vantterat jallaat. Selästä en mene takuuseen. Älähän näin esialuksi ala heti ehtoja laittamaan.

        Sattuuko kaivattusi aloittaja olemaan vanhempi sinua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sattuuko kaivattusi aloittaja olemaan vanhempi sinua?

        En ole ihan varma, kun en ole syntymätodistusta nähnyt. Sanoisin että ikäisekseen suht koht hyvin säilynyt. Pidetty varmaan hyvän katon alla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole ihan varma, kun en ole syntymätodistusta nähnyt. Sanoisin että ikäisekseen suht koht hyvin säilynyt. Pidetty varmaan hyvän katon alla.

        Vai niin🙂.


    • Anonyymi

      Mä en enää maalle...
      En osaisi enää....
      Pitkät matkat joka paikkaan...
      Kauhea pimeys.....Synkyys...
      Ei tulisi mitään....T:Elluhallo....🍂🍃🍁

      • Anonyymi

        Ei mihinkään mettän keskelle. On sitä mahdollisuus asua lähellä metsää, vaikka kaupunki olisi aika lähellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mihinkään mettän keskelle. On sitä mahdollisuus asua lähellä metsää, vaikka kaupunki olisi aika lähellä.

        Synkkää ja pimeää on, mutta onhan meillä valot.


    • Anonyymi

      Kovin mies näet vaivaa vuokseni, kiinnostan sinua sen vertaa. Miksi et sitten lähesty vaikka näkisin missä olen?

      • Anonyymi

        Minunhan sitä pitäisi silloin nähdä missä olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minunhan sitä pitäisi silloin nähdä missä olet.

        Olethan sinä nähnyt missä olen? Tullut ohitseni ja nähnyt minut. Puhunut välillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olethan sinä nähnyt missä olen? Tullut ohitseni ja nähnyt minut. Puhunut välillä.

        Puhunut vain kerran ja muuten vain ohitse mennyt.


    • Anonyymi

      ”Ärviskö”? 😡

      • Anonyymi

        Lärvi


    • Anonyymi

      Eipä sieltä kukaan tullut. Ei se mitään, näyttää tulevan kovasti lumitöitä, että en joutaisikaan kanssasi värkkäämään.

    • Anonyymi

      Perhana taisi tämä ilmoitus jo vanhentua, minulla olisi jo valohimmeli repussa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1600
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1285
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1267
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1210
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe