Ai että oli hyvää. Chilimajoneesi päälle ja valkosipuli tuoreena pitää pöpöt loitolla. Kulautin noiden kanssa 5 pinttiä kaljaa myös että kankkunen poistuu kun eilen hujahti 30 annosta suunilleen lauantain kunniaksi. Painoa minulla on 137kiloa ja pituutta 193cm. On vähän ylipainoa toki muttei se elämää haittaa. Töissä en käy sillä pelailen mielummin kotona fortnitea. Elän perintörahoilla mukavasti loppuelämän. Nyt täytyy lähteä hakemaan diileriltä nuuskaa ja ehkä joku mukava elokuva sitten illaksi.
Vastaukset 3
- Anonyymi
Mikäs noin turhauttaa että pitää huomiota täältä hakea?
- Anonyymi
Kotipizzat ihan parasta, oma suosikki tuplapepperoni
- Anonyymi
mutta tuplajuustolla ja majoneesilla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761530
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.98740En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48536
- 126536
- 37526
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483