Minua ei. Uusin Aavedatan video " Yhä löytämättä Riina Mäkinen" oli kerrassaan huippua ! Olen kaksi kertaa ollut ryhmän mukana tutkimassa ja jotakin uutta tulevaisuutta ja uusia visioita siellä kyllä avataan ! Henkimaailma haluaa olla niin lähellä ihmisiä, lohduttaa, antaa vastauksia, jos vain meidän terve uteliaisuus riittää vastaanottaa.
Estääkö pelko meitä näkemästä toisia totuuksia
8
135
Vastaukset
- Anonyymi
Olihan se kiehtovaa kun henkimaailma kehottaa etsiään Riinaa auton alta ja se ilmapallojuttuhan oli makee. Tykkään kinetiivisen kameran mahdollisuuksista. Näitä laitteitahan on vaan vaikeata hankkia Suomesta.
- Anonyymi
Aavedatan henkimaaima on välitlaan jäänneitä sieluja. He ovat eksyksissä,mikä minkin elämän takia.
He eivät ole mennyt valoon? Miksi,siellä on valo minne mennä,eli kotiin.
He rajanmailla ovat pahoja tai eksyneitä.
Pahat ei yleensä uskalla mennä valoon,- Anonyymi
Boxin kautta henget kuitenkin huutavat apua. Ja antavat toisaalta vinkkejä löytää joku. Vastaukset on olleet ihan loogisia. Ainoastaan en pidä Aavedatan tavasta rajata orbeja ja ikkunakasvoja. Ihankuin he itse olisivat omineet kaikki henget. Monelle on kuitenkin kyse saada jonkinlainen yhteys läheiseensä henkimaailmassa, lohtua ja rakkautta, ei niinkään pyydystellä henkiä huvikseen. Toisaalta jos sellainen lahjakkuus on, onnea vaan.
- Anonyymi
He eivät ole mennyt valoon? Miksi,siellä on valo minne mennä,eli kotiin.
Se valo,synnyt uudestaan tänne ja sinä et muista mitään,se ei ole koti !
Kun kuolen,sanon vain menen kotiin mistä lähdin !
- Anonyymi
Orbeja saa kuvattua milloin melkein haluaa,ainankin minä.
On kuvattuna myös muuta,jotka ei ihmis silmässä. - Anonyymi
Henkimaailma on totta mutta kun mennään liian pitkälle....
Voi käydä,että ihmismieli rikkoontuu. Kuten minulle meinasi käydä.
Älä ylitä rajaa ainakaan spiritismillä yms.
Olen saanut rauhan mutta edeleen onneksi näen edesmenneitä eläimiäni ja näe oudoltahan se kuullostaa eläinten enkelin Fheilyan.
Näen orbeja ilman apuja..hyvä niin.
Tunnen ihmisen värähtelyn,tunnen paljon..- Anonyymi
Me erityisherkät ihmiset tosiaan tunnemmekin laajemmin, henkimaailma on todella lohduttava, kaunis ja todellinen rinnakkaismaailma. Mutta ihan kuten hyvä on olemassa, myös tasapainottava paha, jota kukaan täysjärkinen ei edes halua kutsua vieraakseen. Siitä vasta harmia koituukin ! Jo tätini kielsi koskaan avaamasta Mustaa Raamattua. Hän sen tiesi, koska mm. hukutti (mielessään) juopon sulhonsa polven korkuiseen veteen ja tämä tosiaan tapahtui. Silti ja kaikesta huolimatta hyvä henkimaailma on kaikkien ulottuvilla ja todellinen. Ja ainahan hyvyys voittaa lopulta ja peittoaa pahan.
- Anonyymi
Henkimaailma haluaa olla niin lähellä ihmisiä, lohduttaa, antaa vastauksia, jos vain meidän terve uteliaisuus riittää vastaanottaa.
Kaikki ei ole sitä,kun mukavalta Jupen kanssa tuntuu.
He eivät kaikki lohduta vaan tulee kipeätä.
Katson kyllä aavedataa mutta odottakaa jos tulee henkien hyökkäys,olin pitkän aikaa sairaana ja kuvasin kaiken.
Tiedän vielä syvemmälle meneviä asioita mutta nekin on niin pahaa,että et saa nukuttua koskaan jos et Rukoile Isä meidän.
Älkää leikkikö liikaa,sillä kun oikea paha tulee..Niin se voi jäädä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .593225Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472921Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242749Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541837- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101091Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193991- 44839
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että103835Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26830