Sinun selkäsi takna kaupassa. Tunsin jotenkin kummallisesti että olemme samassa tilassa ja siinä sinä seisoit suoraan edessäsi. Hämmennyin ja katselin, että jatkat matkaasi. Toivottavasti se ympärille pyörivä katse oli samaa tunnetta, että olen lähistöllä.
p.s se sun takki on kamala
Mies olin minä siellä
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Älä viitsi haukkua toisen takkia tuolla tavalla. Todella lapsellista ja typerää. Pikkutytötkin saisi opetella vähän käytöstapoja. Kenellekään ei sanota niin.
- Anonyymi
Mikä paikkakunta?
- Anonyymi
Ei ainakaan mulle, kun mun takki on ihana. :)
- Anonyymi
Eikä kyllä muutenkaan, kun en ole edes käyny tänään kaupassa.
- Anonyymi
Millanen takki niin kamala on :D
- Anonyymi
Keltainen
- Anonyymi
Nättiä kun jo tässä vaiheessa nainen haluaa vaikuttaa miehen pukeutumiseen, söpöä. :)
- Anonyymi
Koittaa hämätä. Ehkä lievästi humalassa. Mies on ap
- Anonyymi
Tunsin samoin niin kuin usein ennenkin. Joo siis en siitä itekkään tykkää . Laitan huomenna päälle sen perinteisen mustan
Kirkkaista väreistä en kuitenkaan aio luopua. Ikinä. Arki sen verran ankeaa- Anonyymi
Tulin surulliseksi. Muutat pukeutumistasi tuon ajattelemattoman aloittajan takia. Usko pois, hän ei tarkoita sun takkia.. :(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulin surulliseksi. Muutat pukeutumistasi tuon ajattelemattoman aloittajan takia. Usko pois, hän ei tarkoita sun takkia.. :(
No tiedän sen toki. Mutta todennäköisyyslaskenta ei ole näillä palstoilla kuuminta hottia ;)
- Anonyymi
Lisäys: Ilma jota hengitämme samaa ilmaa on
Ja jalkojemme alla sama maa - Anonyymi
Kerroppa minä päivänä olit siellä kaupassa?
- Anonyymi
Etkä tullut jutteleen?!
- Anonyymi
Näytit siltä ettei sua voi häiritä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455080Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131604Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481289Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101209- 131143
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171027Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76989Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3925Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah59795Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27773