Vapautin mieheni, olenko feministi?

Anonyymi

Päästin mieheni pälkähästä ja isyyden taakasta tekemällä abortin. En halunnut pakottaa häntä isäksi. Olenko feministi koska ajattelen ensikädessä miesystäväni tunteita ja etua? Sitten vasta omaani. Minusta parisuhteessa pitää ajatella aina toisen etua enemmän kuin omaansa.

17

61

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olet ja lisäksi lapsen m.urhaaja.
      Olet tietenkin pelkkä t.rolli, mutta tuollaisella haparoivalla h.ötölläkin jotkut oikeasti oikeuttelee itselleen lapsensa silkkaaa itsekästä mukavuustappamista. Vaikka yrittävät sitä t.ökerösti vääntää muka miehen eduksi! Jotakin muka-hyvää veruketta joutuu sitten pakonomaisesti vakuuttelemaan koko surullisen loppuelämänäsä.
      Onko naurettavampaa kuultu, siis "kun mies käskee niin tapan vaikka lapseni...". Onko tuollaisen mielipuolisen ja suorastaan alistuneen mielistelyn taustalla pelkoa tulla jätetyksi, vai miten kenenkään napa voisi mennä oman lapsen hengen edelle?
      Ei ainakaan ihan terveen kallon uumenista lähde tuollaiset ajatukset.

      • Anonyymi

        Ei vaan mieheni on jo suhteen alussa ilmoittanut ettei halua perhettä. Siksi ei asiassa ollut mitään keskustelemista kun asia oli jo sovittu. Hänelle on vasektomia tehty jo aiemmassa suhteessaan. Minusta pitää kunnioittaa toisen näkemystä enkä voi sitoa toista omiin päätöksiin vaan kyse on toisesta ihmisestä, kokisin itseni hyvin itsekkääksi jos kävelisin mieheni yli tärkeissä asioissa. Mutta hei, sinä joka vastasit: kun olen tehnyt mieheni tahdon mukaan, olenkin radikaalifeministi? Ja jos teen oman pääni mukaan olen myös radikaalifeministi? Onko tässä nyt jotain outoa... Onko tässä nyt vain tärkeää saada haukuttua ihmisiä? Todellakin mieheni tuki minua abortissa ja huomioitsi minua kaikin tavoin. On ihana mies. Mitäpä en tekisi hänen eteensä ❤️ Minä en ole erityisen lapsirakas, joten päätös syntyi äänin 2-0. Te muut, mitä olisitte itse tehneet? Tai olette tehneet? Onko tullut riitaa tai keskustelua vai onko päätös ollut yhteinen alusta saakka? Kai te nyt sentään neuvottelette ettekä mene ahdistamaan toista seinää vasten? Se on julmaa miestä kohtaan. En itsekään haluaisi sellaista kokea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei vaan mieheni on jo suhteen alussa ilmoittanut ettei halua perhettä. Siksi ei asiassa ollut mitään keskustelemista kun asia oli jo sovittu. Hänelle on vasektomia tehty jo aiemmassa suhteessaan. Minusta pitää kunnioittaa toisen näkemystä enkä voi sitoa toista omiin päätöksiin vaan kyse on toisesta ihmisestä, kokisin itseni hyvin itsekkääksi jos kävelisin mieheni yli tärkeissä asioissa. Mutta hei, sinä joka vastasit: kun olen tehnyt mieheni tahdon mukaan, olenkin radikaalifeministi? Ja jos teen oman pääni mukaan olen myös radikaalifeministi? Onko tässä nyt jotain outoa... Onko tässä nyt vain tärkeää saada haukuttua ihmisiä? Todellakin mieheni tuki minua abortissa ja huomioitsi minua kaikin tavoin. On ihana mies. Mitäpä en tekisi hänen eteensä ❤️ Minä en ole erityisen lapsirakas, joten päätös syntyi äänin 2-0. Te muut, mitä olisitte itse tehneet? Tai olette tehneet? Onko tullut riitaa tai keskustelua vai onko päätös ollut yhteinen alusta saakka? Kai te nyt sentään neuvottelette ettekä mene ahdistamaan toista seinää vasten? Se on julmaa miestä kohtaan. En itsekään haluaisi sellaista kokea.

        "kun olen tehnyt mieheni tahdon mukaan, olenkin radikaalifeministi? Ja jos teen oman pääni mukaan olen myös radikaalifeministi? "

        Voi sellaisenakin tehdä hyviä tekoja. Kuten sinäkin olisit voinut, mutta teit päinvastoin, pahimman mahdollisen vääryyden lapsellesi.

        "kokisin itseni hyvin itsekkääksi jos kävelisin mieheni yli tärkeissä asioissa. "

        Joo, ja mukavuusabortti ei sitten ole "yhtään" itsekästä! Lapsi olisi voinut jatkaa elämäänsä ihan muussa perheessä, joten nuokin huterat verukkeesi kumoutuu.

        "Mitäpä en tekisi hänen eteensä"

        Niin, vaikka riistäisi lapsesi henkeä, jonkun sairaan lapsia vihaavan narsisitin mieliksi. Samalla olet aivopessyt itsesi ajattelemaan samoin.

        Kuule, totesin aikanaan aborttia vaatineelle ja erolla uhitelleelle (ex) ukolle, että siitä nyt vaan tulee jonkun biologinen isä mutta mitään muuta ei tarvi olla jos ei halua. No asia oli kuitenkin sillä selvä ja hän ryhtyi hankkimaan isompaa yhteistä asuntoa meille jne. Ero tuli sitten paljon myöhemmin muista syistä.
        Kun täällä lukee varoittavia esimerkkejä aborttöörien sekoiluista ym. k.atkerista alennustiloista, olen niin äärimmäisen kiitollinen että älysin tuolloin pitää pääni, kuunnella sydäntäni ja välttyä moiselta elämän pilaavalta k.armealta kohtalolta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "kun olen tehnyt mieheni tahdon mukaan, olenkin radikaalifeministi? Ja jos teen oman pääni mukaan olen myös radikaalifeministi? "

        Voi sellaisenakin tehdä hyviä tekoja. Kuten sinäkin olisit voinut, mutta teit päinvastoin, pahimman mahdollisen vääryyden lapsellesi.

        "kokisin itseni hyvin itsekkääksi jos kävelisin mieheni yli tärkeissä asioissa. "

        Joo, ja mukavuusabortti ei sitten ole "yhtään" itsekästä! Lapsi olisi voinut jatkaa elämäänsä ihan muussa perheessä, joten nuokin huterat verukkeesi kumoutuu.

        "Mitäpä en tekisi hänen eteensä"

        Niin, vaikka riistäisi lapsesi henkeä, jonkun sairaan lapsia vihaavan narsisitin mieliksi. Samalla olet aivopessyt itsesi ajattelemaan samoin.

        Kuule, totesin aikanaan aborttia vaatineelle ja erolla uhitelleelle (ex) ukolle, että siitä nyt vaan tulee jonkun biologinen isä mutta mitään muuta ei tarvi olla jos ei halua. No asia oli kuitenkin sillä selvä ja hän ryhtyi hankkimaan isompaa yhteistä asuntoa meille jne. Ero tuli sitten paljon myöhemmin muista syistä.
        Kun täällä lukee varoittavia esimerkkejä aborttöörien sekoiluista ym. k.atkerista alennustiloista, olen niin äärimmäisen kiitollinen että älysin tuolloin pitää pääni, kuunnella sydäntäni ja välttyä moiselta elämän pilaavalta k.armealta kohtalolta.

        "Niin, vaikka riistäisi lapsesi henkeä, jonkun sairaan lapsia vihaavan narsisitin mieliksi. Samalla olet aivopessyt itsesi ajattelemaan samoin."

        En minä nyt lakia lähtisi rikkomaan, ja tappamaan ihmisiä. Ei mieheni olisi rikollisen kanssa ja kauhistuu kaikkea väkivaltaa. Saati minä. Mieheni ei ole kyllä narsisti, ja hänellä on jo lapsia. Hän ei mitenkään uhkaile erolla. En ole itsekään lapsirakas kuten sanoin. En oikein pidä ajatuksesta ja se raskaaksi tulo oli hyvin epämiellyttävää. Tuli työstä poissaoloa, ja työpaikka on koronan takia muutenkin vaikeuksissa. Oma haave ei ole lapsi vaan pitää tämä parisuhde hyvänä toista kunnioittaen. Sinulla ei ole nähtävästi kokemusta parisuhteesta tai olet hyvin riitainen ihminen.

        Miten muuten on mahdollista aivopestä itsensä? 🙂 Meillä ainakin on täysi vapaus ja mielipiteen ilmaisuoikeus liitossamme. Mieheni tosin taistelisi suhteemme puolesta jos se olisi vaarassa.


      • Anonyymi

        "Onko tuollaisen mielipuolisen ja suorastaan alistuneen mielistelyn"

        Omituinen kuva sinulla avioliitosta. Mielipuolista ja alistunutta mielistelyä? Käsityksensä jokaisella. 🙄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "kun olen tehnyt mieheni tahdon mukaan, olenkin radikaalifeministi? Ja jos teen oman pääni mukaan olen myös radikaalifeministi? "

        Voi sellaisenakin tehdä hyviä tekoja. Kuten sinäkin olisit voinut, mutta teit päinvastoin, pahimman mahdollisen vääryyden lapsellesi.

        "kokisin itseni hyvin itsekkääksi jos kävelisin mieheni yli tärkeissä asioissa. "

        Joo, ja mukavuusabortti ei sitten ole "yhtään" itsekästä! Lapsi olisi voinut jatkaa elämäänsä ihan muussa perheessä, joten nuokin huterat verukkeesi kumoutuu.

        "Mitäpä en tekisi hänen eteensä"

        Niin, vaikka riistäisi lapsesi henkeä, jonkun sairaan lapsia vihaavan narsisitin mieliksi. Samalla olet aivopessyt itsesi ajattelemaan samoin.

        Kuule, totesin aikanaan aborttia vaatineelle ja erolla uhitelleelle (ex) ukolle, että siitä nyt vaan tulee jonkun biologinen isä mutta mitään muuta ei tarvi olla jos ei halua. No asia oli kuitenkin sillä selvä ja hän ryhtyi hankkimaan isompaa yhteistä asuntoa meille jne. Ero tuli sitten paljon myöhemmin muista syistä.
        Kun täällä lukee varoittavia esimerkkejä aborttöörien sekoiluista ym. k.atkerista alennustiloista, olen niin äärimmäisen kiitollinen että älysin tuolloin pitää pääni, kuunnella sydäntäni ja välttyä moiselta elämän pilaavalta k.armealta kohtalolta.

        "Voi sellaisenakin tehdä hyviä tekoja."

        Ihmisten tulisikin elää niin, ettei pahoita moraalinvalvojien mieltä. Niinkö? Vaikka tekisit mitä hyviä tekoja, olet silti toisten herjausten kohde.

        Ei oikeesti. Jokainen eläköön kuten haluaa puuttumatta toisten ratkaisuihin. Koska: meidän tehtävä ei ole miellyttää muita. Moraalinvalvojatkaan ei toimi niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Voi sellaisenakin tehdä hyviä tekoja."

        Ihmisten tulisikin elää niin, ettei pahoita moraalinvalvojien mieltä. Niinkö? Vaikka tekisit mitä hyviä tekoja, olet silti toisten herjausten kohde.

        Ei oikeesti. Jokainen eläköön kuten haluaa puuttumatta toisten ratkaisuihin. Koska: meidän tehtävä ei ole miellyttää muita. Moraalinvalvojatkaan ei toimi niin.

        "Jokainen eläköön kuten haluaa puuttumatta toisten ratkaisuihin."

        Ei puututakaan, paitsi niin kauan kun puututaan tappamismielessä toisten elämiin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Niin, vaikka riistäisi lapsesi henkeä, jonkun sairaan lapsia vihaavan narsisitin mieliksi. Samalla olet aivopessyt itsesi ajattelemaan samoin."

        En minä nyt lakia lähtisi rikkomaan, ja tappamaan ihmisiä. Ei mieheni olisi rikollisen kanssa ja kauhistuu kaikkea väkivaltaa. Saati minä. Mieheni ei ole kyllä narsisti, ja hänellä on jo lapsia. Hän ei mitenkään uhkaile erolla. En ole itsekään lapsirakas kuten sanoin. En oikein pidä ajatuksesta ja se raskaaksi tulo oli hyvin epämiellyttävää. Tuli työstä poissaoloa, ja työpaikka on koronan takia muutenkin vaikeuksissa. Oma haave ei ole lapsi vaan pitää tämä parisuhde hyvänä toista kunnioittaen. Sinulla ei ole nähtävästi kokemusta parisuhteesta tai olet hyvin riitainen ihminen.

        Miten muuten on mahdollista aivopestä itsensä? 🙂 Meillä ainakin on täysi vapaus ja mielipiteen ilmaisuoikeus liitossamme. Mieheni tosin taistelisi suhteemme puolesta jos se olisi vaarassa.

        On se nyt j.malauta kun sitä hätänappulaa pitää vinguttaa... mutta sellaita se on kun asia menee liian painavaksi.

        Vakuuttelet itsellesi tuollaista itsepetosta, kuinka "ihana" mies on, vaikka matelet hänen tossujensa alla talutus nuorassa, jopa lapsesi tappamiseen saakka! Et tietenkään tajua sitä kun niin tehokkaasti olet jo vääristänyt mielesi. Suhde viekkaasti alistavan narsistin kanssa ylittää siis kaiken muun, jopa toisen ihmisen elämän ja sen kunnioittamisen. Ihan s.airasta, miten kierotunut ns. suhde...
        Etkö näe mitään teko pyhää ja ristiriitaista siinä, jos väittää kammoksuvansa väkivaltaa, mutta omalle lapselle saa ja pitääkin tehdä kuolettavaa sellaista?! Lisäksi aborttöörit ovat, jos ei lepsulakien maissa rikollisia, niin ainakin ympäri maailman mitä j.ulmimpia ihmisoikeus rikollisia!
        Kuten todettu, ei maailman ihaninkaan mies ja täydellisinkään suhde menisi lapseni elämän edelle. Niinkuin ei muillakaan normaali järkisillä, lapsia suojelevilla ihmisillä.


      • Anonyymi
        murhia kirjoitti:

        On se nyt j.malauta kun sitä hätänappulaa pitää vinguttaa... mutta sellaita se on kun asia menee liian painavaksi.

        Vakuuttelet itsellesi tuollaista itsepetosta, kuinka "ihana" mies on, vaikka matelet hänen tossujensa alla talutus nuorassa, jopa lapsesi tappamiseen saakka! Et tietenkään tajua sitä kun niin tehokkaasti olet jo vääristänyt mielesi. Suhde viekkaasti alistavan narsistin kanssa ylittää siis kaiken muun, jopa toisen ihmisen elämän ja sen kunnioittamisen. Ihan s.airasta, miten kierotunut ns. suhde...
        Etkö näe mitään teko pyhää ja ristiriitaista siinä, jos väittää kammoksuvansa väkivaltaa, mutta omalle lapselle saa ja pitääkin tehdä kuolettavaa sellaista?! Lisäksi aborttöörit ovat, jos ei lepsulakien maissa rikollisia, niin ainakin ympäri maailman mitä j.ulmimpia ihmisoikeus rikollisia!
        Kuten todettu, ei maailman ihaninkaan mies ja täydellisinkään suhde menisi lapseni elämän edelle. Niinkuin ei muillakaan normaali järkisillä, lapsia suojelevilla ihmisillä.

        "Kuten todettu, ei maailman ihaninkaan mies ja täydellisinkään suhde menisi lapseni elämän edelle."

        Mutta jos vastakkain on elämäsi mies ja pari solua, niin ei voi sanoa että arvostat miestäsi jos pari tunnotonta solua on tärkeempää. Ehkä et ole koskaan tavannutkaan oikeaa...? Ymmärrän katkeruuden.


      • Anonyymi
        murhia kirjoitti:

        On se nyt j.malauta kun sitä hätänappulaa pitää vinguttaa... mutta sellaita se on kun asia menee liian painavaksi.

        Vakuuttelet itsellesi tuollaista itsepetosta, kuinka "ihana" mies on, vaikka matelet hänen tossujensa alla talutus nuorassa, jopa lapsesi tappamiseen saakka! Et tietenkään tajua sitä kun niin tehokkaasti olet jo vääristänyt mielesi. Suhde viekkaasti alistavan narsistin kanssa ylittää siis kaiken muun, jopa toisen ihmisen elämän ja sen kunnioittamisen. Ihan s.airasta, miten kierotunut ns. suhde...
        Etkö näe mitään teko pyhää ja ristiriitaista siinä, jos väittää kammoksuvansa väkivaltaa, mutta omalle lapselle saa ja pitääkin tehdä kuolettavaa sellaista?! Lisäksi aborttöörit ovat, jos ei lepsulakien maissa rikollisia, niin ainakin ympäri maailman mitä j.ulmimpia ihmisoikeus rikollisia!
        Kuten todettu, ei maailman ihaninkaan mies ja täydellisinkään suhde menisi lapseni elämän edelle. Niinkuin ei muillakaan normaali järkisillä, lapsia suojelevilla ihmisillä.

        Pari solua ei ole sama asia kuin olemassa oleva lapsi. Sittenhän siittiökin olisi arvokkaampi kuin mies kenen siittöistä kyse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kuten todettu, ei maailman ihaninkaan mies ja täydellisinkään suhde menisi lapseni elämän edelle."

        Mutta jos vastakkain on elämäsi mies ja pari solua, niin ei voi sanoa että arvostat miestäsi jos pari tunnotonta solua on tärkeempää. Ehkä et ole koskaan tavannutkaan oikeaa...? Ymmärrän katkeruuden.

        Mitkä ihmeen "pari solua"? Eihän tuossa vaiheessa mistään raskaudesta voisi tietääkään kun se ei olisi vielä edes alkanutkaan!
        Ymmärrän k.atkeruuden, kun tuli valittua joku tunnev.ammainen m.lkku oman lapsen koko ihmiselämän sijaan. Nyt ei sitten lapsenteko onnaakaan enää sen "oikean" kanssa.

        "Pari solua ei ole sama asia kuin olemassa oleva lapsi. "

        H.ouri vaan näitä "pari solua" vähättelyjäsi. Niissä "soluissa" jotka aborttivaiheessa muodostaa jo mm. sykkivän sydämen on kuitenkin lapsen koko olemus ja tulevakin elämä siinä vaiheessa. Ja 9kk päästä se on ihan sinunkin silmin nähtävä vauva, jollei tule tapetuksi tätä ennen.


    • Anonyymi

      Yhdessä asiat sovitaan parisuhteessa. Jos on joku yksittäispano niin on eri asia. Ei ketään miestä saa ahdistella isyysuutisilla pelkän panon takia ja vaatia elareita 20 vuotta. Mies voi osallistua abortti kuluihin koska selviää pahemmasta eli 20 vuoden velkavankeudelta. Ei ilmaista ole abortti. Kun nainen joutuu kestään kivut niin on säällistä jos mies kaivaa ainakin kuvetta kun pääsee ilman omien intiimipaikkojen kaivelun pälkähästä.

      • Anonyymi

        Tämä olisi vähintä mitä mies voisi tehdä.


    • Anonyymi

      Helvetin hyvin toimittu!

    • Anonyymi

      Tottakait nyt mies on tärkeempi kuin limaklönde. Jos miehet tulis raskaaksi niin abortin sais ilmaiseksi, siitä korvauksena sais kuukauden palkallisen kipuloman, matkalahjakortin, uuden 52 tuumaisen telkkarin ja päälle urheilu-maksu teeveen ja käristemakkaraa, lavan kaljaa. Ja nainen tuomittaisiin raskaaksi laittomasti tekemisestä vankilaan.

    • Anonyymi

      Aloittaja olet Todellinen Oikea Nainen kun olet tehnyt niin kuin herra miehesti määrää. Et ole feministi vaan Oikea Nainen. Jos mies määrää aborttiin niin Oikea Nainen tekee abortin eikä esitä omia eriäviä mielipiteitään. Naisten ei sovi ajatella itsenäisesti, ei Raamatussakaan ajatellut. Mies on paitsi naisen pää, myös alapää on Miehen omaisuutta.

      • Heh heh. :)) Näin kyllä oikeasti jotkut edelleen ajattelee, että nainen on vain miehen jatke ilman kykyä itsenäiseen ajatteluun. Sen takia nämä "seurakuntalaiset" on niin tuohtuneita siitä, että naiset on ihan samanvertaisia toimijoita myös oman seksuaalisuutensa suhteen kuin miehetkin.

        https://www.seurakuntalainen.fi/blogit/seksipommi/

        Tuo kirjoitus on kyllä aika noloa joskin valaisevaa luettavaa kaikessa ajattelun keskeneräisyydessään ja tekomodernismissaan. Kirjoittaja on nuorehko mies, mutta käsitykset on 1800-luvun puritaaneilta ja logiikka samoin. Mies halua seksiä, ja nainen perhettä, joopa joo.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      126
      3108
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1265
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      101
      1251
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1056
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      1010
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      956
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      52
      947
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      914
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      826
    Aihe