Laitetaanko viä piirun verran "paremmaksi" ja kerrotaan ihastuksen etunimen lisäksi myös maakunta missä ihastuksen kohde asustaa. Jos oot sitä mieltä, jotta laitetaan, niin vastausta saapi laittaa ☺️
Ihastukseni kohde
76
1456
Vastaukset
- Anonyymi
Laitapa sinä EoEt 😉
- Anonyymi
En_osaaEn_tunne kirjoitti:
Mie olen jo "kohteelleni" kertonut 😉
Niinkö? Kerrotko uudelleen?
Anonyymi kirjoitti:
Niinkö? Kerrotko uudelleen?
Tuo mun eilinen kommentti oli hieman epäselvästi kirjotettu (mikä on aika yleistä mulle 😅) Ihastukseni tietää kyllä etunimensä ja asuinpaikkansa eli niitä en ole hänelle kertonut, koska ei ole tarpeellista ollut 😀 Olen kertonut tunteistani hänelle, live-elämässä.
Näyttääpi siltä, että kukkaan ei ollu ennää tähän aikaan sitä mieltä, jotta laitetaan vaan pikkusen paremmaks tai sitten ovat kaikki jo kahtomassa unia ihastuksestaan 😉 No miepä lähen kanssa, öitä ☺️
- Anonyymi
Minä olin iltauninen tänään jostain syystä ja torkkunut yllätyksekseni vähän väliä 😴😂
- Anonyymi
Sara, nykyisin löytyy Uusimaalta. :)
Wau (erästä lainaten) yks rohkea sitten vuorokauden aikana löyty 😅 No saipa pittää loppupäivän puuman päässä.
- Anonyymi
E-kirjaimella alkava idästä 😍
- Anonyymi
Tuolle mie nostan puolittain 😅
Miten niin vain puolittain? 😳☺😘
Anonyymi kirjoitti:
Miten niin vain puolittain? 😳☺😘
No sie laitoit kans vähän silleen puolittain, mutta parempi tuokin kuin syvä hiljasuus 😉 Tehhään niin jotta nostan kokonaan.
- Anonyymi
No sie laitoit kans vähän silleen puolittain, mutta parempi tuokin kuin syvä hiljasuus 😉 Tehhään niin jotta nostan kokonaan.
Elina Pohjois-Karjalasta on minun ihastukseni. Sydän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elina Pohjois-Karjalasta on minun ihastukseni. Sydän.
Mistä päin tarkemmin? ☺️☺️☺️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä päin tarkemmin? ☺️☺️☺️
Joensuussa on mun rakkaani 😍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joensuussa on mun rakkaani 😍
No tämä meni sitten toiselle Elinalle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tämä meni sitten toiselle Elinalle
Missäs päin sinun Elinasi on? Minun rakkauteni menee vain Elinalle Joensuuhun, ei muualle. T: Johanna
No niin, pari Ellua on sitten saatu ketjuun 👍
- Anonyymi
Minä satakuntalaisena ajattelin pysyä ässissä ☺
- Anonyymi
Eli?
- Anonyymi
Pitäiskö tämä tajuta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäiskö tämä tajuta?
Joku ässällä alkava porista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa, kyse olikin etunimen ensimmäisen kirjaimen paljastamisesta! 😅👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No voihan olla montakin ässällä alkavaa. Ja vielä porin ässät. Ässiä on niin monenlaisia ☺. Ja heiii on viel pipariässät, nekin on hyvii ☺
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa, kyse olikin etunimen ensimmäisen kirjaimen paljastamisesta! 😅👍
Eihän ollut, kyllähän aloittaja pyysi nimeä ja p.kuntaa.Mutta kyllähän tämänkin voi sekoittaa, kun täällä kaikki muukin sekotetaan 😘
- Anonyymi
Edelleen Marja, Helsingissä työpaikalla. Aikaisemmassa nimiketjussa jo tuli esille.
- Anonyymi
K...
Etelä-Savo... - Anonyymi
M Pohjois-Savo
- Anonyymi
P Etelä-Savo
- Anonyymi
Tyyne Perähikiältä
- Anonyymi
Voi sinun kanssasi, rakas. Täällähän minä olen, tule.
- Anonyymi
M jossain pohjoisessa
- Anonyymi
Poistakaa tää aloitus!! Pleez!
- Anonyymi
Minkä vuoksi?
- Anonyymi
Millon asiaa sulle eoet..
- Anonyymi
Tänään vai huomenna?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tänään vai huomenna?
Huomenna illasta käy jos sulle käy :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomenna illasta käy jos sulle käy :)
Kyllä käy hyvin.
- Anonyymi
Vais nii 😁
Nähdään s-marketin pihalla illalla.
- Anonyymi
Jep. Eskortilla parkkiin.
Jep ja chattaillaan..
- Anonyymi
Promottori iski jälleen leirityksen eväät pöytään.
- Anonyymi
Hunaja-ansalla saadaan houkuteltua paskaduuniin ilmaiseksi töitä tekemään?
Anonyymi kirjoitti:
Hunaja-ansalla saadaan houkuteltua paskaduuniin ilmaiseksi töitä tekemään?
Nyt alkaa taas joku päästä vähän vauhtiin.
Ei oisi hyödyttänyt laittaa nimeä eikä asuinseutua.
- Anonyymi
Ihastuksilla voidaan kiristää.
- Anonyymi
Ei kannata varmaan koskaan ihastua kehenkään, koska sillä tiedolla voidaan kiristää?
Ei kannata koskaan mennä töihin, koska työpaikalla voidaan kiristää.
Ei kannata koskaan hankkia asuntoa, koska asunnolla voidaan kiristää.
Ei kannata koskaan tehdään mitään muuta kuin istua ja maata kotona neljän seinän sisällä tai muuten voidaan kiristää. Ai niin ja silläkin voidaan kiristää. Anonyymi kirjoitti:
Ei kannata varmaan koskaan ihastua kehenkään, koska sillä tiedolla voidaan kiristää?
Ei kannata koskaan mennä töihin, koska työpaikalla voidaan kiristää.
Ei kannata koskaan hankkia asuntoa, koska asunnolla voidaan kiristää.
Ei kannata koskaan tehdään mitään muuta kuin istua ja maata kotona neljän seinän sisällä tai muuten voidaan kiristää. Ai niin ja silläkin voidaan kiristää.Vainiin.
Anonyymi kirjoitti:
Ihastuksilla voidaan kiristää.
No minun ihastukseni tuskin lukee lesbo palstaa, kun ei ole lesbokaan. Siksi turhaa, ei tuu vastakaikua, ei.
- Anonyymi
G-LoveR kirjoitti:
No minun ihastukseni tuskin lukee lesbo palstaa, kun ei ole lesbokaan. Siksi turhaa, ei tuu vastakaikua, ei.
Täällä yksi hetero (tai "hetero"), joka lukee lesbo palstaa oikein ahkeraan. Aina ei kannata tehdä oletuksia muiden tavoista olla ja elää.
Anonyymi kirjoitti:
Täällä yksi hetero (tai "hetero"), joka lukee lesbo palstaa oikein ahkeraan. Aina ei kannata tehdä oletuksia muiden tavoista olla ja elää.
Ok. En siltikään usko, että hän lukee.
- Anonyymi
G-LoveR kirjoitti:
Ei pitäisi kuulua kenellekään miten joku elää. Jos mielestäsi se kuuluu sinulle niin sinulla on ongelma.
Anonyymi kirjoitti:
Ei pitäisi kuulua kenellekään miten joku elää. Jos mielestäsi se kuuluu sinulle niin sinulla on ongelma.
Mitä mutiset?
Anonyymi kirjoitti:
100% naisheteroita, jos semmosia nyt on, en usko täällä paljonkaan käyvän. Hetero-ukkoja sen sijaan täällä liikkuu varmasti samalla tavalla kuin pukkeja on liikenteessä jouluaattona.
- Anonyymi
G-LoveR kirjoitti:
käsitin ettei sulla ihastusta tällä hetkellä olisi?
onko taas uus ihastus? Anonyymi kirjoitti:
käsitin ettei sulla ihastusta tällä hetkellä olisi?
onko taas uus ihastus?Ei ole. Mutta vuosiluku tuolla ylhäällä, silloin vielä oli. Jos kurkkaat, lukee 2020 vuosi.
G-LoveR kirjoitti:
Ei ole. Mutta vuosiluku tuolla ylhäällä, silloin vielä oli. Jos kurkkaat, lukee 2020 vuosi.
Tämä aloitus on jo pari vuotta vanha ja viittasin tuohon aikaan, ettei olisi hyödyttänyt mitään kertoa nimeä eikä paikkakuntaa tms. Siksi käytin mennyttä muotoa. Ja siksi etten nyt enää vello niissä tunteissa. Vaikken mä osaa olla hänestä tykkäämättäkään. Mutta nyt se on jo järkevää laatua, eikä romanttista ja haaveilevaa.
Sen se kuitenkin aiheutti etten halua ihastua enää. Pelkään sitä kipua mikä siitä seuraa.G-LoveR kirjoitti:
Tämä aloitus on jo pari vuotta vanha ja viittasin tuohon aikaan, ettei olisi hyödyttänyt mitään kertoa nimeä eikä paikkakuntaa tms. Siksi käytin mennyttä muotoa. Ja siksi etten nyt enää vello niissä tunteissa. Vaikken mä osaa olla hänestä tykkäämättäkään. Mutta nyt se on jo järkevää laatua, eikä romanttista ja haaveilevaa.
Sen se kuitenkin aiheutti etten halua ihastua enää. Pelkään sitä kipua mikä siitä seuraa.Pidän käytökselläni huolen ettei ihastumisia pääse syntymään puolin eikä toisin. Niin ei pääse kukaan niin lähellekkään, että taas sattuisi.
- Anonyymi
G-LoveR kirjoitti:
Pidän käytökselläni huolen ettei ihastumisia pääse syntymään puolin eikä toisin. Niin ei pääse kukaan niin lähellekkään, että taas sattuisi.
Sama 💔
Anonyymi kirjoitti:
Sama 💔
Tuntuu turvallisemmalta niin. Liian tuskallista tuntea niin ja pakottaa itsensä olemaan tuntematta, huutaa tyhjyyteen, kuuroille korville, mykille ihmisille. Ei enää sitä kipua. Se vie ihan tykkänään ilon elämästä ja musertaa.
Liian suurta hallittavakseni.G-LoveR kirjoitti:
Tuntuu turvallisemmalta niin. Liian tuskallista tuntea niin ja pakottaa itsensä olemaan tuntematta, huutaa tyhjyyteen, kuuroille korville, mykille ihmisille. Ei enää sitä kipua. Se vie ihan tykkänään ilon elämästä ja musertaa.
Liian suurta hallittavakseni.Ei kai se ihastelu ihan vaan pelkkää tuskaa ole, vaikka olis varattu ja kohde kaiken päälle hetero. Tai niin, ehkä sitten joistakuista on. Ite en niin kokenut. Kyllä ne perhoset mahassa ja ylimääräiset kierrokset tuntu välillä ihan hyvältäkin. Mutta juu, oli negaakin. Ja tietysti sulla, jos on tunteita vielä kumppaniin. Itellä kun niitä ei ollut. Oli kuollut rakkaus, erotiikka ja romantiikka.
Ei kai se ihastelu ihan vaan pelkkää tuskaa ole, vaikka olis varattu ja kohde kaiken päälle hetero. Tai niin, ehkä sitten joistakuista on. Ite en niin kokenut. Kyllä ne perhoset mahassa ja ylimääräiset kierrokset tuntu välillä ihan hyvältäkin. Mutta juu, oli negaakin. Ja tietysti sulla, jos on tunteita vielä kumppaniin. Itellä kun niitä ei ollut. Oli kuollut rakkaus, erotiikka ja romantiikka.
On se tuskaa siinä kohtaa, kun ymmärtää ettei niille tunteille saa mitään konkretiaa, ne vaan kiertää kehää ja ne pitää vaientaa. Se ihminen on olemassa, muttei "sua" varten ja itse et nää kuin hänet. Se on sellainen ehkä kauhein asia mitä olen "rakkaudessa" kokenut. Toivottomuuden tunne.
Ymmärtää, että se suuri tunne joka haluaa herätä eloon ja riemuita olemassaolostaan, on epätoivottu ja epäsallittu. Se pitää ampua alas. Joo kumppanin vuoksi, mutta myös kohteen vuoksi joka ei tunne samoin. Joka voi jopa karttaa sinua, koska tunnet niin kuin tunnet. Näkee toivottomana hullaantuneena hölmönä.
Ja yhtään ei helpota, että joku toteaa ettet edes tunne naista, jonka hän on tavannut, tuntee siis paremmin sitä myöden, vaan kuvittelet asioita ja ikään kuin tunnen väärin perustein. Tuomiot tulee niin selvinä, ettei voi kuin todeta tein kamalan virheen ja se sattuu siksikin.
Ja se tunne, se on niin raivostuttava, kun se piinaa piinaamistaan. Sanokoon järki mitä vaan.G-LoveR kirjoitti:
On se tuskaa siinä kohtaa, kun ymmärtää ettei niille tunteille saa mitään konkretiaa, ne vaan kiertää kehää ja ne pitää vaientaa. Se ihminen on olemassa, muttei "sua" varten ja itse et nää kuin hänet. Se on sellainen ehkä kauhein asia mitä olen "rakkaudessa" kokenut. Toivottomuuden tunne.
Ymmärtää, että se suuri tunne joka haluaa herätä eloon ja riemuita olemassaolostaan, on epätoivottu ja epäsallittu. Se pitää ampua alas. Joo kumppanin vuoksi, mutta myös kohteen vuoksi joka ei tunne samoin. Joka voi jopa karttaa sinua, koska tunnet niin kuin tunnet. Näkee toivottomana hullaantuneena hölmönä.
Ja yhtään ei helpota, että joku toteaa ettet edes tunne naista, jonka hän on tavannut, tuntee siis paremmin sitä myöden, vaan kuvittelet asioita ja ikään kuin tunnen väärin perustein. Tuomiot tulee niin selvinä, ettei voi kuin todeta tein kamalan virheen ja se sattuu siksikin.
Ja se tunne, se on niin raivostuttava, kun se piinaa piinaamistaan. Sanokoon järki mitä vaan.Se on tunne ikään kuin surmaisi vasta syntyneen, koska sillä ei ole lupa elää ja tulla onnelliseksi. Iso ristiriita ja järkytyskin jollain tavalla.
G-LoveR kirjoitti:
Se on tunne ikään kuin surmaisi vasta syntyneen, koska sillä ei ole lupa elää ja tulla onnelliseksi. Iso ristiriita ja järkytyskin jollain tavalla.
Kylläpä oli teksti 🙄 Mä itse taisin sitten tuntea paljon lievemmin, vaikka pää sekaisin tunnekuohuista olikin. En kertonut tunteistani ja siitä podin jonkinlaisia tunnontuskia. Välillä oli erittäin vaikeaa, mutta en kokenut mitään tuommosta josta kerroit.
Kylläpä oli teksti 🙄 Mä itse taisin sitten tuntea paljon lievemmin, vaikka pää sekaisin tunnekuohuista olikin. En kertonut tunteistani ja siitä podin jonkinlaisia tunnontuskia. Välillä oli erittäin vaikeaa, mutta en kokenut mitään tuommosta josta kerroit.
No ehkä minä vaan reagoin voimakkaammin. Tunnen nämä tunteet niin suurina verraten moni muu asia onkin sitten mulle eipä juuri hetkauta.
Tähän varmaan liittyy myös itselläni se itseni myöntäminen, kaapista ulostulo tunnetasolla voi voimistaa tunnekuohua?
Se ikään kuin lisää bensaa liekkiin?
En toki tiedä olisiko joku muu nainen aikaan saanut yhtä suuria tunteita minussa liikkeelle vai oliko se hän vaan jonka koin niin erilailla "omakseni", kun yleensä muut, että en ehtinyt painaa edes jarrua kun jo tunsin olevani aivan lumoutunut hänestä.
Mutta kuitenkin opin, että sen verran raisut roihut on, ettei passaa leikkiä tulella yhtään.- Anonyymi
Olet tyypillinen tuuliviirimäinen bisse jonka kevytihastukset vaihtuu tiuhaan. Ei ihme että tuntuu vain "vähän pahalta" hetkittäin etkä saa miehestä erottua vaan haihattelet mieluummin palstalla jaarittelemassa samoja juttuja vuodesta toiseen.
Anonyymi kirjoitti:
Olet tyypillinen tuuliviirimäinen bisse jonka kevytihastukset vaihtuu tiuhaan. Ei ihme että tuntuu vain "vähän pahalta" hetkittäin etkä saa miehestä erottua vaan haihattelet mieluummin palstalla jaarittelemassa samoja juttuja vuodesta toiseen.
Sie oot sitten vissiin jaksanut lukea niitä mun jaaritteluja vuodesta toiseen, kun noin tiijät 😁
Kyllä mä ehkä vähän tuuliviirikin olen. Ainakin semmonen, jotta voi vetää hetkessä tunteesta toiseen. Ihastukset on tosiaan vuosien (11 ) aikana vaihtuneet (tosin naisia kaikki), kun edelliset on "tapettu". Muuten oisin varmasti lätkässä edelleen tähän ensimmäiseen heteroon.G-LoveR kirjoitti:
No ehkä minä vaan reagoin voimakkaammin. Tunnen nämä tunteet niin suurina verraten moni muu asia onkin sitten mulle eipä juuri hetkauta.
Tähän varmaan liittyy myös itselläni se itseni myöntäminen, kaapista ulostulo tunnetasolla voi voimistaa tunnekuohua?
Se ikään kuin lisää bensaa liekkiin?
En toki tiedä olisiko joku muu nainen aikaan saanut yhtä suuria tunteita minussa liikkeelle vai oliko se hän vaan jonka koin niin erilailla "omakseni", kun yleensä muut, että en ehtinyt painaa edes jarrua kun jo tunsin olevani aivan lumoutunut hänestä.
Mutta kuitenkin opin, että sen verran raisut roihut on, ettei passaa leikkiä tulella yhtään.No tiiä näistä. Mulla on kyllä ollu tapana tuntea aika voimakkaasti ilot ja surut. Itken helposti ja nauran kans. Tuo heteroon ihastuminen oli se eka, kun tuli yhtäkkiä aivan puskista se että naiseen. Vaikka oon tiennyt kyllä nämä asiat jo nuorempana.
No tiiä näistä. Mulla on kyllä ollu tapana tuntea aika voimakkaasti ilot ja surut. Itken helposti ja nauran kans. Tuo heteroon ihastuminen oli se eka, kun tuli yhtäkkiä aivan puskista se että naiseen. Vaikka oon tiennyt kyllä nämä asiat jo nuorempana.
No mä oon aika varma siitä, että koin kohtaavani ihmisen joka jollain maagisella tasolla kohtasi mut ja meillä oli joku yhteys.
Tunsin voivani olla hänelle omaitseni, mutta en ole enää ihan varma, kun olen miettinyt yhtälöä missä oli kolmaskin ihminen osaltaan vaikuttamassa. Että mikä hänen roolinsa siinä oli. Ja mitä minusta puhuttiin, kun en itse ollut kuulemassa. Ehkäpä loin tosiaan illuusion ihmisestä, koska kaipasin ihmistä jolle voisin olla itseni ja jonka kanssa olisi yhteys?
Minua rohkaistiin kertomaan tunteistani ja kerroinkin, mutta se saattoi olla pahin virhe. Minusta tuli pässi sen myötä. Tai sille musta tuntui, että syyt ihastua oli tuomittu vääriksi ja kuvittelin naisesta enemmän kun pitäisi jne.
Kolmannen korvapuusti. En enää tiedä mihin uskoa ja mitä ajatella. Teki vaan kipeää, enkä halua enää ikinä kokea samaa kurimusta.
- Anonyymi
Etunimi: Satuolento
Maakunta: Tuntematon - Anonyymi
A Pohjois-Savo 😌
- Anonyymi
I-kirjaimelta ❤️ K-kirjaimelle!
- Anonyymi
💖Mari 💖
Tunne vain yksipuolinen mutta ikuinen 💔
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1739933Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523275Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja483041- 632764
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2012135- 1142093
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251963Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä641576Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121326Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221286