Mussa on kaikki

Anonyymi

pielessä. On parempi unohtaa nainen. Ei ikinä onnistu. Olen mahdoton, enkä edes kiva, vaan kylmä. Sattuu.

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Osaat olla kivakin ihan varmasti.
      Sun sydämeen sattuu.

    • Anonyymi

      Jos olet hän niin ole vaan kylmä, lämmitän ilmaa molempien edestä, voit olla sellainen kuin olet. Toisaalta ei suhun sattuisi, jos olisit kylmä. Onnistuupas. Et saa luovuttaa nyt.

    • Anonyymi

      Ihminen johon sattuu, ei ole kylmä, vaan syväjäässä. Anna itsellesi mahdollisuus jään sulamiseen.

    • Anonyymi

      Mä oon pelkkää sutta, paskaa ja sekundaa. Ruma ollut aina. Ilmankos en kelvannut kellekään. Yksin ollut aina ja tulen olemaan loppuun asti.

      • Anonyymi

        Ota joulumieltä vastaan niin rumuutesikin kaunistuu ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ota joulumieltä vastaan niin rumuutesikin kaunistuu ;)

        Haista sinä minkä kerkeet


    • Anonyymi

      vastaan kuin hänelle: mitä mä olen? tulta ja laavaa, niskaanhengittävä lyhyellä vieterillä varustettu pässinpää. mä väitän että meistä tulis hyvä combo, itse asiassa mahtava sillisalaatti verta ja suolenpätkiä, kukkia ja mehiläisiä, vaaleanpunaisia unelmia ja hattaraa. se vois olla maanpäällinen taivas meille, meidän oma kupla johon muut ei mahdu.

      taivasten avaimet on meillä kahdella, älä hukkaa omaasi. täältä tullaan.

      • Anonyymi

        Ok. Niskaan hengittävä -10pistettä, sillisalaatti -5pistettä (menee vappuaamuna), kukat 20 pistettä, mehiläiset -50pistettä (ne pistää), pässinpää 0pistettä (en oikein tiedä, mutta kuulemma pässinkivekset on paremmat), tuli 50 pistettä (no sitä tarvitaan esim.niiden pässinkivesten liekittämiseen), vaaleanpunaiset unelmat 50 pistettä (niitä tarvitaan ja lisäks oon tunteellinen), mutta niin antamaai tiedot on puutteelliset, tarvittais lisää tietoja. Nuo tiedot on vielä aika huonolla tolalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok. Niskaan hengittävä -10pistettä, sillisalaatti -5pistettä (menee vappuaamuna), kukat 20 pistettä, mehiläiset -50pistettä (ne pistää), pässinpää 0pistettä (en oikein tiedä, mutta kuulemma pässinkivekset on paremmat), tuli 50 pistettä (no sitä tarvitaan esim.niiden pässinkivesten liekittämiseen), vaaleanpunaiset unelmat 50 pistettä (niitä tarvitaan ja lisäks oon tunteellinen), mutta niin antamaai tiedot on puutteelliset, tarvittais lisää tietoja. Nuo tiedot on vielä aika huonolla tolalla.

        höpöhöpö. lopeta toi kuka lienet.


    • Anonyymi

      Onneksi ei ole ongelmani.

    • Anonyymi

      Saattaa olla lukutaidossa ongelmia mutta en tiedä onko tämä naiselle vai miehelle..?

    • Anonyymi

      No pienet valuviat ei haittaa, ne antaa vaan vähän särmää. Tunne ihmiset nyt onki sitäpaitsi aika rasittavia, koko ajan saa toimia ilmapuntarina aistimassa pinnan alaisia jännitteitä, ja sensuroida kaikkeen sanomaansa, ettei toinen vaan ota itteensä. Joten ei tarvi muuttua, olet ihan ok.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minua odottaa

      Joku todella ihana nainen jossain tulevaisuudessa. Siihen uskon ja luotan. 🤗❤️✨
      Sinkut
      219
      4167
    2. Miten toivoisit

      Teidän välien olevan tällä hetkellä? Tässä tilanteessa?
      Ikävä
      121
      4016
    3. Keksitkö keinon

      Miten voin nähdä ihastusta joka ei myönnä tunteitaan.
      Ikävä
      48
      3632
    4. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      65
      2983
    5. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2741
    6. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2518
    7. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2518
    8. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2406
    9. T- miehelle....

      Kuka sua rakastaa? Kertoi rakastavansa....
      Suhteet
      41
      2289
    10. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2245
    Aihe