Mitä kyseiset startti pistoolit oikein on kun netissä myydään lupavapaita ja luvanvaraisia starttipistooleita, mikä näiden ero on?
Lupavapaat startti pistoolit?
4
348
Vastaukset
- Anonyymi
Kukaan ei oikein taida tietää vaativatkin luvan.
- Anonyymi
Kaikki uudet starttarit vaativat ostoluvan. Vanhojen starttareiden omistajat eivät tarvitse lupaa. Pitääkö hankkia ostolupa, jos ostaa tälläisen vanhan starttarin omistajaltaan?mTodennäköisesti tarvitsee.
Aseliikkeet myyvät starttareita vain lupaa vastaan. Koiraliikkeet myyvät niitä ilman lupaa koulutuskäyttöön. Ulkomailta saa ostettua starttarin ilman lupia, mutta se mahdollisesti sitten pysähtyy tulliin. Homma on vähän sekava.Tosi mitä starttarilla tekisi?- Anonyymi
No juuri koiran koulutukseen, itse käytänkin koiran koulutukseen haulikkoa ja siinä kiekkopaukkuja, parempi olisi starttari mutta ei viitsi tuon asian takia hakea poliisilta lupaa kun sekin jo maksaa ja aika vähän sitä tarvitsee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No juuri koiran koulutukseen, itse käytänkin koiran koulutukseen haulikkoa ja siinä kiekkopaukkuja, parempi olisi starttari mutta ei viitsi tuon asian takia hakea poliisilta lupaa kun sekin jo maksaa ja aika vähän sitä tarvitsee.
Jos ostat starttarin ilman lupaa ja polliisi sattuu kiinnostumaan siitä, niin todennäköisesti starttari ja haulikko päätyvät nimismiehen kaapin perälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.958816- 1743822
- 533319
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2582631- 492237
- 422055
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?302044- 481932
- 191803
- 601788