Sä sanoit mulle kerran niin rumasti etten voi antaa sitä keskustelematta anteeksi.
Mä prosessoin tunteitani ja ajatuksiani puhumalla. Sä et halua kuunnella etkä pysty puhumaan silloin kun on sen aika, et tee aloitetta etkä edes yritä kuroa tätä railoa umpeen.
Mä muutun jääksi ja kiveksi, tulenlieskoiksi ja laavaksi, vihaksi ja halveksinnaksi.
Kello käy.
Sitä ei tule koska
12
61
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan yhtä paljon kiinni sinusta kuin minusta. Itse osasi nyt valitset.
- Anonyymi
Ei niin ollu sulle.
Muutoin ymmärtäisit että jotain uupuu.
- Anonyymi
Ei ollut mulle.
- Anonyymi
Jaa-a, jospa se olikin sitten kuitenkin?
Sillähän siis ei oo kovasti merkitystä jatkon kannalta, kuinka paljon pashaa on lapioitu ennemmin tai myöhemmin puolin ja toisin.
Yhdellä tietyllä asialla on.
- Anonyymi
Anteeksi se jotain hämärää siinä porukassa sitten oli. Miksi sekaantuivat?
- Anonyymi
Sekaantuivat eläimiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sekaantuivat eläimiin
Ei p ollut reilua nämä sekaantuivat asiaan juonittelua oli psjanilkisyyttä valehtelua jne. Ei jatkoon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei p ollut reilua nämä sekaantuivat asiaan juonittelua oli psjanilkisyyttä valehtelua jne. Ei jatkoon.
Outoa toimintaa kaiketi harhaista porukkaa mielenterveysongelmaisia juoppoja jne.... Ei muuta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Outoa toimintaa kaiketi harhaista porukkaa mielenterveysongelmaisia juoppoja jne.... Ei muuta
Lääkeharhoissa ym.
- Anonyymi
Haluaisin haukkua lisää, mutta eihän suhun saa yhteyttä, ja poliisi
- Anonyymi
Ja Suomi on pieni maa.
- Anonyymi
En edes sanonu sitä sulle vaan sille toiselle. Satuin kattomaan vaan sun suuntaan just sillon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005278128- 2342768
- 262621
- 1642019
- 1211911
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61725Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p21646- 801262
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621208IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41185