Sitä ei tule koska

Anonyymi

Sä sanoit mulle kerran niin rumasti etten voi antaa sitä keskustelematta anteeksi.

Mä prosessoin tunteitani ja ajatuksiani puhumalla. Sä et halua kuunnella etkä pysty puhumaan silloin kun on sen aika, et tee aloitetta etkä edes yritä kuroa tätä railoa umpeen.

Mä muutun jääksi ja kiveksi, tulenlieskoiksi ja laavaksi, vihaksi ja halveksinnaksi.

Kello käy.

12

72

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihan yhtä paljon kiinni sinusta kuin minusta. Itse osasi nyt valitset.

• Anonyymi

Ei niin ollu sulle.

Muutoin ymmärtäisit että jotain uupuu.

• Anonyymi

Ei ollut mulle.

• Anonyymi

Jaa-a, jospa se olikin sitten kuitenkin?

Sillähän siis ei oo kovasti merkitystä jatkon kannalta, kuinka paljon pashaa on lapioitu ennemmin tai myöhemmin puolin ja toisin.
        Yhdellä tietyllä asialla on.

• Anonyymi

Anteeksi se jotain hämärää siinä porukassa sitten oli. Miksi sekaantuivat?

• Anonyymi

Sekaantuivat eläimiin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sekaantuivat eläimiin

Ei p ollut reilua nämä sekaantuivat asiaan juonittelua oli psjanilkisyyttä valehtelua jne. Ei jatkoon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei p ollut reilua nämä sekaantuivat asiaan juonittelua oli psjanilkisyyttä valehtelua jne. Ei jatkoon.

Outoa toimintaa kaiketi harhaista porukkaa mielenterveysongelmaisia juoppoja jne.... Ei muuta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Outoa toimintaa kaiketi harhaista porukkaa mielenterveysongelmaisia juoppoja jne.... Ei muuta

Lääkeharhoissa ym.

• Anonyymi

Haluaisin haukkua lisää, mutta eihän suhun saa yhteyttä, ja poliisi

• Anonyymi

Ja Suomi on pieni maa.

• Anonyymi

En edes sanonu sitä sulle vaan sille toiselle. Satuin kattomaan vaan sun suuntaan just sillon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      13
      3634
    2. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1629
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      264
      1468
    4. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      73
      1445
    5. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      237
      1341
    6. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1130
    7. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1079
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      1070
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1014
    10. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      993
    Aihe