Onko meillä

Anonyymi

tänään kauppapäivä?

79

67

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Huomenna on

      • Anonyymi

        Kivaa kauppapäivää. Mulla on lemmikin rokotuspäivä huomenna.


    • Anonyymi

      On .

    • Anonyymi

      ei kyllä olis kovin kiva kaupassa törmätä häneen kun joutuu olla ne helkkarin maskit naamalla ;D

      • Anonyymi

        Niii ja lisäksi rillit huurussa niin en välttis ees näkis mitää!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niii ja lisäksi rillit huurussa niin en välttis ees näkis mitää!!

        Aloittaja: mä jätän rillit kotiin kun ne huurtuu maskin kanssa niin ettei nää mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja: mä jätän rillit kotiin kun ne huurtuu maskin kanssa niin ettei nää mitään.

        En mä sittenkään oikeen mitään näkisi jos rillit kotiin jättäisin, ellen sitten laittaisi piilareita. Eikä puhettakaan että ainakaan autoa voisin ajaa ilman laseja.


    • Anonyymi

      Eilen oli ja monta kertaa ennrn sitä.

      • Anonyymi

        Minä olen vähentänyt kaupassakäynnit 1-2 kertaan viikossa kun se on nyt niin hankalaa.


    • Anonyymi

      No mutta..niin oli kauppapäivä, n.43e meni ja mooonta päivää syödään taas hyvällä ruokahalulla..

      • Anonyymi

        Mulla menee 3 kymppiä pelkkään tupakkaan päivittäin. Kohta tosin loppuu savuttelu..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla menee 3 kymppiä pelkkään tupakkaan päivittäin. Kohta tosin loppuu savuttelu..

        Hyi..🤢


      • Anonyymi

        Riittää kahdeksi päiväksi korkeintaan.


    • Anonyymi

      Ei kiinnosta

      • Anonyymi

        Aha!


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Aloittaja: maskissa ja tikkitakissa tulikin kuuma. Pakko oli huoahtaa hissin viereisellä penkillä.


    • Anonyymi

      Ei ehdi tänään

      • Anonyymi

        Aloittaja: ei häntäkään näkynyt?


    • Anonyymi

      Vessapaperia pittää.

      • Anonyymi

        Aloittaja: sama täällä. Pakko oli käydä 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja: sama täällä. Pakko oli käydä 😊

        Hainkin vain kaljaa pari, tai no muutaman. Tänään haen lidlistä vessapaperia 31,5 eurosenttiä/rulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hainkin vain kaljaa pari, tai no muutaman. Tänään haen lidlistä vessapaperia 31,5 eurosenttiä/rulla.

        Lidlin floralyst on samaa kun prisman rainbow. Vessapaperista pitää tarkistaa että se on kotimaista.


    • Anonyymi

      Huomenna on kauppa-päivä paikallisessa s-marketissa.

      • Anonyymi

        Aloittaja: Kivaa kauppapäivää. Itse kävin prismassa.


    • Anonyymi

      Se on lähdettävä kauppaan samalla saa lenkin altaasta.

      • Anonyymi

        Aloittaja: mulla on nyt uunilenkkiä jota laitan pakastimeen.


    • Anonyymi

      Joillakin ollut antoisa kauppareissu ja maha on täynnä makeaa😉

      • Anonyymi

        Moikka Joi!


      • Anonyymi

        Aloittaja: onnittelut herkusta mutta ei makeaa mahan täydeltä sanotaan. Varmaan siksi ettei tule huono olo. Itse ostin herkuksi kotimaisia omenia.


    • Anonyymi

      Huomenna vasta.

      • Anonyymi

        Aloittaja: kivaa kauppapäivää. Itse menen seuraavan kerran ehkä vasta viikonloppuna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja: kivaa kauppapäivää. Itse menen seuraavan kerran ehkä vasta viikonloppuna.

        Musta kaupassa käynnissä ei ole mitään kivaa, mutta kiitos.


    • Ei tässä tänään kauppareissua ole.

      • Anonyymi

        Eihän sitä joka päivä.


    • Anonyymi

      Kävin sattumalta törmäsin yhteen kaunottareen.

      • Anonyymi

        Minäkin, mutta harmi kyllä näin hänet vain autosta, en siis ole ihan varma oliko hän, mutta näytti kyllä kovasti samalta.. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin, mutta harmi kyllä näin hänet vain autosta, en siis ole ihan varma oliko hän, mutta näytti kyllä kovasti samalta.. :)

        Minäkin olen joskus muiden kanssa sängyssä ja sitten myöhemmin pohdin että olikohan se sittenkin hän kun niin paljon muistuttaa häntä mutta en kuitenkaan voi sitten ihan varmaksi sanoa että onko se aina hän jonka kanssa vietän niitä hetkiä. 🤣🤔🥊😜🥊🤷‍♂️👍🏿🤮


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin olen joskus muiden kanssa sängyssä ja sitten myöhemmin pohdin että olikohan se sittenkin hän kun niin paljon muistuttaa häntä mutta en kuitenkaan voi sitten ihan varmaksi sanoa että onko se aina hän jonka kanssa vietän niitä hetkiä. 🤣🤔🥊😜🥊🤷‍♂️👍🏿🤮

        Jos et taaskaan ymmärtänyt niin voin selventää, että aloitus koski kaupassakäyntiä eli shoppailua. Se ei oikein siellä sängyssä onnistu.


      • Anonyymi

        Lisäys, saattaisin ihastua helposti siihen tummatukkaan..


    • Anonyymi

      Taisi olla meillä molemmilla mutta hän oli juuri lähdössä kaupasta kun minä vasta menin sinne, joten emme kovin hyvin törmänneet ;)

      • Anonyymi

        Melkeinkin on ihan kiva. Tietää että toinen on maisemissa vielä!


      • Anonyymi

        Minä olin siellä paria minuuttia ennen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Melkeinkin on ihan kiva. Tietää että toinen on maisemissa vielä!

        No se, mutta mä luulen että hän on kyllä tietoinen mun täällä olosta muutenkin ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olin siellä paria minuuttia ennen.

        Niii, pienestä jäi kiinni että oltais nähty ihan kunnolla! :)


    • Anonyymi

      Mä kävin myös Prismassa.
      treffit kassalla?

      • Anonyymi

        Olishan se kiva häneen siellä törmätä taas uudestaan?


      • Anonyymi

        K ryhmän kaupassa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olishan se kiva häneen siellä törmätä taas uudestaan?

        Milloin viimeeksi siellä nähtiin? Taitaa olla parin viikon takaa?


    • Anonyymi

      Kaskun et kysy mennääks tänää paskalle vai pidätelläänkö loppu päivä?

      • Anonyymi

        Minua ei kiinnosta samat asiat kuin sinua. Tee tuolle oma aloitus.


      • Anonyymi

        Miten kaupassa käyminen liittyy ulostuskykyyn, onko ummetusvaivoja vai mistä närästyksesi johtuu?

        T: loppupäivä


      • Anonyymi

        Voi u uu ulla


    • Anonyymi

      Minäkin kävin jo ja siellä ihmettelin erästä takanani ollutta naista, kun sillä oli karvahattu, sellainen korvaläpykällinen päässä, vaikka juuri nyt sataa vettä. Tavaroita pakatessamme meinasin kysyä etteikö tuo ole jo liioittelua, mutta annoin olla.
      Nautitaan nyt vielä näistä lämpimistä säistä, kun siihen on mahdollisuus. Minä ainakaan en vielä kaipaa pakkasia. :)

      • Anonyymi

        Jos hän suojasi hiuksiaan koronalta sillä hatulla!


    • Anonyymi

      Minulla oli tänään ja on huomenna. Tulee samalla ulkoiltua.

    • Anonyymi

      mun ei tarvi käydä pariin päivään, kun suunnittelin ruuat vähintään kaksi päivää eteenpäin. Huomenna syödään kalaa. ;)

      • Anonyymi

        Ostin viime viikolla 1.7 kg kirjolohen meni osa fileenä pakkaseen riittää vähäksi aikaa. Ruokamenoissa en säästele senttiäkään vaan sen pitää olla laatua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ostin viime viikolla 1.7 kg kirjolohen meni osa fileenä pakkaseen riittää vähäksi aikaa. Ruokamenoissa en säästele senttiäkään vaan sen pitää olla laatua.

        Lohta minäkin huomenna aion kokata. Sitä on niin paljon, että riittää vähintään kahdeksi päiväksi. Täytyy välillä tankata Omegaa. :]


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lohta minäkin huomenna aion kokata. Sitä on niin paljon, että riittää vähintään kahdeksi päiväksi. Täytyy välillä tankata Omegaa. :]

        Mulla on 300 grammaa pippurimakrillia jääkaapissa ja tänään viimeinen käyttöpäivä, kääk!
        Pakastimessa on pari kiloa ruodotonta lohifilettä ja 400 grammaa silakkafileitä.

        Tänään pippurimakrillia kaurasydämien päälle. :slurps:


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on 300 grammaa pippurimakrillia jääkaapissa ja tänään viimeinen käyttöpäivä, kääk!
        Pakastimessa on pari kiloa ruodotonta lohifilettä ja 400 grammaa silakkafileitä.

        Tänään pippurimakrillia kaurasydämien päälle. :slurps:

        Ja en oo toi 23:36 vaan ihan sivusta m


      • Anonyymi

        Kauppareissun aikana tulee käveltyä, eikä silloin jaksa kantaa kovin painavaa kauppakassia. Siksi tulee käytyä useammin ja vaihtelu virkistää kun käy eri kaupoissa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauppareissun aikana tulee käveltyä, eikä silloin jaksa kantaa kovin painavaa kauppakassia. Siksi tulee käytyä useammin ja vaihtelu virkistää kun käy eri kaupoissa

        Tiäsiks? Kuntosali olisi sinunkin lähellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiäsiks? Kuntosali olisi sinunkin lähellä.

        Tiesin, mutten ole kuntosali-ihmisiä. Liikun mieluummin ulkona.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauppareissun aikana tulee käveltyä, eikä silloin jaksa kantaa kovin painavaa kauppakassia. Siksi tulee käytyä useammin ja vaihtelu virkistää kun käy eri kaupoissa

        Aloittajalla on pyörällinen kauppakassi. Sillä kulkee painavammatkin ostokset.


      • Anonyymi

        Käytännöllistä suunnitella etukäteen. Itsellä on myös tapana kauppareissuilla ostaa useamman päivän ruoat kerralla. Nyt kun mainitsit tuon kalan niin se jäi kyllä ostamatta, joten ihan viikkoa en näillä pärjäile.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lohta minäkin huomenna aion kokata. Sitä on niin paljon, että riittää vähintään kahdeksi päiväksi. Täytyy välillä tankata Omegaa. :]

        Minä ostin ekan kerran omega3 kapseleita, niin ei tarvi miettiä omegan saantia.


    • Anonyymi

      Ilmeisesti ihmisiä saattaa kiinnostaa toisisissa ihmisissä aivan kaikki, esimerkiksi se, kuinka usein he vierailee paikallisessa k-marketissa ja miksi? Ostaako olutta, skordareita vai hamppareita ja onko tällä ostotapapahtumalla jokin eroottinen merkitys🤔

      • Anonyymi

        Facebookissa oli 2019 live video prisman juhannuksen aikaisesta kassahihnasta. Siinä näytettiin kun ihmisten ostokset kulkivat hihnalla. Ihmisiä ei edes näytetty ja silti video oli juhannuksen suosituin.

        Itse käyn kaupoilla yhtä miestä tiirailemassa. Kassalle en ole osunut yhtä aikaa nähdäkseni hänen ostoksensa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Facebookissa oli 2019 live video prisman juhannuksen aikaisesta kassahihnasta. Siinä näytettiin kun ihmisten ostokset kulkivat hihnalla. Ihmisiä ei edes näytetty ja silti video oli juhannuksen suosituin.

        Itse käyn kaupoilla yhtä miestä tiirailemassa. Kassalle en ole osunut yhtä aikaa nähdäkseni hänen ostoksensa.

        Joo joo, no toivottavasti teillä siellä provonperällä on enemmän vaihtoehtoja missä asioida tai pitää kirjaa toisten kauppareissuista. Meillä on vain kaksi, tai täytyy tilata taksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo joo, no toivottavasti teillä siellä provonperällä on enemmän vaihtoehtoja missä asioida tai pitää kirjaa toisten kauppareissuista. Meillä on vain kaksi, tai täytyy tilata taksi.

        Espoossa on vuonna 2010 ollut 82 päivittäistavarakauppaa, joiden yhteenlaskttu pinta-ala on ollut 69 093 neliömetriä. Enkä minä pidä kirjaa toisten kauppareissuista vaan niinkuin aloituksessa lukee niin kyselin lähteekö hän kauppaan.


    • Anonyymi

      Että onko se aurinkolasien käyttö merkki pahuudesta vai epätoivoinen yritys suojautua itse pahalta silmältä?

      • Anonyymi

        Suoaitus on käyttää aurinkolaseja jotta silmiä suojatzan UV valolta. Auringonvalo pahenta harmaakaihia silmissä.


    • Anonyymi

      Riippuu kauppatavarasta.

      • Anonyymi

        Päivittäistavarakaupoissa on suurinpiirtein samat pöperöt päivittäin. Ei ne paljon vaihtele.


    • Anonyymi

      Tuli noista kauppa-asioista aloittajalle mieleen, että maalla ihmiset tulivat kauppaan aamutossuissaan. Monella näkyi reinoa tai ainoa jaloissaan. Täällä sivumainoksista olen huomannut, että nyt on saatavilla talvihattu reino tai aino kuosilla ja samaa kuosia vielä kaulaliina. Olis niinkun sävy sävyyn pukeutunut jos sellaiset hommaisi.

      • Anonyymi

        Alkoon meen


    • Anonyymi

      Huomenna menen ehkä kuuden maissa läheiseen prismaan, joka on häntäkin lähinnä oleva iso ruokakauppa.

    • Anonyymi

      Sovitaanko treffit sinne Prismaan? Siellä missä tänään nähtiin, on mahdotonta keskustella kahdestaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1535
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1321
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1257
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1255
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1228
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      3
      1225
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1214
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1190
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe