tänään kauppapäivä?
Onko meillä
Anonyymi
79199
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Onko valtionvelka pelkkä vitsi vai maksetaanko se joskus?!Miksi elämme yli varojen vuodesta 2008 alkaen ja maksaako sitä valtionvelkaa koskaan enää kukaan kokonaan pois? https://www.valtionvelka.fi/tilastot/tilastoja_valtionvelasta/ Yksityishenkilöhän menisi vain ulosottoon ja…
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Moikka!!!!!!!!!Miten sun päivä on mennyt? Mä olen miettinyt sua paljon❤️
- Suomi24:n uudistuksia 2026Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…
- Vasemmistoliiton kannatus kertoo kuinka osa naisista on tyhmiäeli heikkoälyisiä. Vasliittohan on nykyään naisten puolue, suurin osa kannattajista on naisia. Vuoden 2023 eduskuntavaalien tuloksena naisten osuus oli kaikista puolueista suhteellisesti korkein juuri Vasemmistoliitolla…
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Mies, sulla on paljon ihailijoitaTuntuu, että täälläkin iso liuta sinua kaipaamassa.
- Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiinNico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Mitähän sitä...Tsuumailin vähän muuallekin välillä ja törmäsin ajatuksiin, että miehen tulee suojella naista kaikelta pahalta. Mutta yhtään ei oltu eritelty mitä se kaikki paha on, jolta suojella. Jotenpas kysynkin kyselyikäni kyselyn…
- Hävettävä käytösHävettääkö sinua jokin?
- Hyvää yötä MIkävä on vaikkei kai saisi olla😔❤️ -joku-
- Kaipaisin sinua lähelleni nyt niin paljonEnemmän kuin koskaan. 😞
- Muutoksen tuuletKoetko, että sinun olisi pitänyt/pitäisi muuttaa itseäsi/elämäntyyliäsi jotenkin, "kelvataksesi" kaivatullesi? Koetko itse, että haluaisit olla "parempi" ihminen kaivattuasi varten? Oletko mahdollisesti muuttunut/muutta…
- KORPIGYMI KONKURSIIN!Miten tämä kaikentietävä jumppatyttö saa kaikki puulaakinsa konkurssiin? Kovaa meteliä piti ja Kuusamoa myöten kävi hämmentämässä, mutta lähtöpassit antoi Kuusamolaiset. Tyhjät tynnyrit kolisoo..sanottiin ennen vanhaan.…
- Do diih.. palsta saanut roimasti uudistuksia .. mielipiteitä..?Eilen näin väläyksen tästä uudesta ulkoasusta ja nyt kummastelenkin toimintaa. Jotakin hyvää ja jotakin huonoa. Pistäkää tähän huomioita uudistuksesta. Sen huomasin että aloituksen otsikon kirjainmäärä on kasvanut huoma…
- Kuvittelin että oltiin läheisempiäYstäviä, tavallaan. Mutta ei sitten oltukaan sun näkökulmasta. Pettymys, mutta totun kyllä asiaan vähitellen.
- Halisin ja pusisinSinut puhki mies. Kaikki tiedostamattomat surut, vihat ja katkeruudet halisin pois. 🫂
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
Vastaukset 79
Vanhimmat
Huomenna on
Kivaa kauppapäivää. Mulla on lemmikin rokotuspäivä huomenna.
On .
ei kyllä olis kovin kiva kaupassa törmätä häneen kun joutuu olla ne helkkarin maskit naamalla ;D
Niii ja lisäksi rillit huurussa niin en välttis ees näkis mitää!!
Aloittaja: mä jätän rillit kotiin kun ne huurtuu maskin kanssa niin ettei nää mitään.
En mä sittenkään oikeen mitään näkisi jos rillit kotiin jättäisin, ellen sitten laittaisi piilareita. Eikä puhettakaan että ainakaan autoa voisin ajaa ilman laseja.
Eilen oli ja monta kertaa ennrn sitä.
Minä olen vähentänyt kaupassakäynnit 1-2 kertaan viikossa kun se on nyt niin hankalaa.
No mutta..niin oli kauppapäivä, n.43e meni ja mooonta päivää syödään taas hyvällä ruokahalulla..
Mulla menee 3 kymppiä pelkkään tupakkaan päivittäin. Kohta tosin loppuu savuttelu..
Hyi..🤢
Riittää kahdeksi päiväksi korkeintaan.
Ei kiinnosta
Aha!
*Pyyhkii hikeä otsaltaan* https://www.youtube.com/watch?v=GeZZr_p6vB8
Aloittaja: maskissa ja tikkitakissa tulikin kuuma. Pakko oli huoahtaa hissin viereisellä penkillä.
Ei ehdi tänään
Aloittaja: ei häntäkään näkynyt?
Vessapaperia pittää.
Aloittaja: sama täällä. Pakko oli käydä 😊
Hainkin vain kaljaa pari, tai no muutaman. Tänään haen lidlistä vessapaperia 31,5 eurosenttiä/rulla.
Lidlin floralyst on samaa kun prisman rainbow. Vessapaperista pitää tarkistaa että se on kotimaista.
Huomenna on kauppa-päivä paikallisessa s-marketissa.
Aloittaja: Kivaa kauppapäivää. Itse kävin prismassa.
Se on lähdettävä kauppaan samalla saa lenkin altaasta.
Aloittaja: mulla on nyt uunilenkkiä jota laitan pakastimeen.
Joillakin ollut antoisa kauppareissu ja maha on täynnä makeaa😉
Moikka Joi!
Aloittaja: onnittelut herkusta mutta ei makeaa mahan täydeltä sanotaan. Varmaan siksi ettei tule huono olo. Itse ostin herkuksi kotimaisia omenia.
Huomenna vasta.
Aloittaja: kivaa kauppapäivää. Itse menen seuraavan kerran ehkä vasta viikonloppuna.
Musta kaupassa käynnissä ei ole mitään kivaa, mutta kiitos.
Ei tässä tänään kauppareissua ole.
Eihän sitä joka päivä.
Kävin sattumalta törmäsin yhteen kaunottareen.
Minäkin, mutta harmi kyllä näin hänet vain autosta, en siis ole ihan varma oliko hän, mutta näytti kyllä kovasti samalta.. :)
Minäkin olen joskus muiden kanssa sängyssä ja sitten myöhemmin pohdin että olikohan se sittenkin hän kun niin paljon muistuttaa häntä mutta en kuitenkaan voi sitten ihan varmaksi sanoa että onko se aina hän jonka kanssa vietän niitä hetkiä. 🤣🤔🥊😜🥊🤷♂️👍🏿🤮
Jos et taaskaan ymmärtänyt niin voin selventää, että aloitus koski kaupassakäyntiä eli shoppailua. Se ei oikein siellä sängyssä onnistu.
Lisäys, saattaisin ihastua helposti siihen tummatukkaan..
Taisi olla meillä molemmilla mutta hän oli juuri lähdössä kaupasta kun minä vasta menin sinne, joten emme kovin hyvin törmänneet ;)
Melkeinkin on ihan kiva. Tietää että toinen on maisemissa vielä!
Minä olin siellä paria minuuttia ennen.
No se, mutta mä luulen että hän on kyllä tietoinen mun täällä olosta muutenkin ;)
Niii, pienestä jäi kiinni että oltais nähty ihan kunnolla! :)
Mä kävin myös Prismassa.
treffit kassalla?
Olishan se kiva häneen siellä törmätä taas uudestaan?
K ryhmän kaupassa
Milloin viimeeksi siellä nähtiin? Taitaa olla parin viikon takaa?
Kaskun et kysy mennääks tänää paskalle vai pidätelläänkö loppu päivä?
Minua ei kiinnosta samat asiat kuin sinua. Tee tuolle oma aloitus.
Miten kaupassa käyminen liittyy ulostuskykyyn, onko ummetusvaivoja vai mistä närästyksesi johtuu?
T: loppupäivä
Voi u uu ulla
Minäkin kävin jo ja siellä ihmettelin erästä takanani ollutta naista, kun sillä oli karvahattu, sellainen korvaläpykällinen päässä, vaikka juuri nyt sataa vettä. Tavaroita pakatessamme meinasin kysyä etteikö tuo ole jo liioittelua, mutta annoin olla.
Nautitaan nyt vielä näistä lämpimistä säistä, kun siihen on mahdollisuus. Minä ainakaan en vielä kaipaa pakkasia. :)
Jos hän suojasi hiuksiaan koronalta sillä hatulla!
Minulla oli tänään ja on huomenna. Tulee samalla ulkoiltua.
mun ei tarvi käydä pariin päivään, kun suunnittelin ruuat vähintään kaksi päivää eteenpäin. Huomenna syödään kalaa. ;)
Ostin viime viikolla 1.7 kg kirjolohen meni osa fileenä pakkaseen riittää vähäksi aikaa. Ruokamenoissa en säästele senttiäkään vaan sen pitää olla laatua.
Lohta minäkin huomenna aion kokata. Sitä on niin paljon, että riittää vähintään kahdeksi päiväksi. Täytyy välillä tankata Omegaa. :]
Mulla on 300 grammaa pippurimakrillia jääkaapissa ja tänään viimeinen käyttöpäivä, kääk!
Pakastimessa on pari kiloa ruodotonta lohifilettä ja 400 grammaa silakkafileitä.
Tänään pippurimakrillia kaurasydämien päälle. :slurps:
Ja en oo toi 23:36 vaan ihan sivusta m
Kauppareissun aikana tulee käveltyä, eikä silloin jaksa kantaa kovin painavaa kauppakassia. Siksi tulee käytyä useammin ja vaihtelu virkistää kun käy eri kaupoissa
Tiäsiks? Kuntosali olisi sinunkin lähellä.
Tiesin, mutten ole kuntosali-ihmisiä. Liikun mieluummin ulkona.
Aloittajalla on pyörällinen kauppakassi. Sillä kulkee painavammatkin ostokset.
Käytännöllistä suunnitella etukäteen. Itsellä on myös tapana kauppareissuilla ostaa useamman päivän ruoat kerralla. Nyt kun mainitsit tuon kalan niin se jäi kyllä ostamatta, joten ihan viikkoa en näillä pärjäile.
Minä ostin ekan kerran omega3 kapseleita, niin ei tarvi miettiä omegan saantia.
Ilmeisesti ihmisiä saattaa kiinnostaa toisisissa ihmisissä aivan kaikki, esimerkiksi se, kuinka usein he vierailee paikallisessa k-marketissa ja miksi? Ostaako olutta, skordareita vai hamppareita ja onko tällä ostotapapahtumalla jokin eroottinen merkitys🤔
Facebookissa oli 2019 live video prisman juhannuksen aikaisesta kassahihnasta. Siinä näytettiin kun ihmisten ostokset kulkivat hihnalla. Ihmisiä ei edes näytetty ja silti video oli juhannuksen suosituin.
Itse käyn kaupoilla yhtä miestä tiirailemassa. Kassalle en ole osunut yhtä aikaa nähdäkseni hänen ostoksensa.
Joo joo, no toivottavasti teillä siellä provonperällä on enemmän vaihtoehtoja missä asioida tai pitää kirjaa toisten kauppareissuista. Meillä on vain kaksi, tai täytyy tilata taksi.
Espoossa on vuonna 2010 ollut 82 päivittäistavarakauppaa, joiden yhteenlaskttu pinta-ala on ollut 69 093 neliömetriä. Enkä minä pidä kirjaa toisten kauppareissuista vaan niinkuin aloituksessa lukee niin kyselin lähteekö hän kauppaan.
Että onko se aurinkolasien käyttö merkki pahuudesta vai epätoivoinen yritys suojautua itse pahalta silmältä?
Suoaitus on käyttää aurinkolaseja jotta silmiä suojatzan UV valolta. Auringonvalo pahenta harmaakaihia silmissä.
Riippuu kauppatavarasta.
Päivittäistavarakaupoissa on suurinpiirtein samat pöperöt päivittäin. Ei ne paljon vaihtele.
Tuli noista kauppa-asioista aloittajalle mieleen, että maalla ihmiset tulivat kauppaan aamutossuissaan. Monella näkyi reinoa tai ainoa jaloissaan. Täällä sivumainoksista olen huomannut, että nyt on saatavilla talvihattu reino tai aino kuosilla ja samaa kuosia vielä kaulaliina. Olis niinkun sävy sävyyn pukeutunut jos sellaiset hommaisi.
Alkoon meen
Huomenna menen ehkä kuuden maissa läheiseen prismaan, joka on häntäkin lähinnä oleva iso ruokakauppa.
Sovitaanko treffit sinne Prismaan? Siellä missä tänään nähtiin, on mahdotonta keskustella kahdestaan.