Eipä kovin luotettava peli näyttäs olevan.toisaalta korjaamojen ihanne asiakas.ihmettelen miks piti tuohon tuhlata rahaa.entinen kirjastoauto olisi palvellu vielä pitkään.oon töissä linja-auto puolella ja toi 600 tuhatta kilometriä mitä oli ajettu edellisellä kirjastoautolla oli vasta"sisäänajettu"peli.tiedän monia linja autoja joilla ajettu lähes 2miljoonaa kilometriä eikä niille ole tarvinnu tehdä mitään isompia remontteja.linja-autolla ajaa helposti sen 2 miljoonaa kilometriä ennenkuin tarvii mitään moottori remppaa tai muuta isompaa tehdä.toisaalta sai Ville hyvän auton halvalla
Vastaukset 3
- Anonyymi
Riippuu onko takaloorassa kalakeittoaineksia ja voiko vääntää viturallaan pakkasessa wokkia myöski mikrowavetsu löytyä pitää ja sumakka valasin lukulasien kansa. tee jUhana ja supi
- Anonyymi
mä väänsin aikanaan bussiin pari mukeloa sillon ei mietittyä kilometrimääriä lähinnä sitä pukkaako lapsivesi etuvai taka-akselin kupeeseen, pistin kuskille viestiä takawessasta että nyt on tullu kaksoset ulos kaasuhanat auki. kuusamon synnärillä bussikuskia onnitelmtiin sankarina ja annettiin kaakkua. bussit on hyvä väline
- Anonyymi
kirjastossa oon käyny mutta entä semmosessa jossa on pyörät.. menny liian pitkälle maailman meno!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931486
Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde851182- 47891
- 95845
Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit67836Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o164793MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(
MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku84728- 20719
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j55659- 53638