Kauheata älämölöä pidetään tästä vastaamo-casesta, kun nyt on pöllitty jotain kymmeniä tuhansia henkilötietoja. Suomen hallitus pitää hätäkokouksia ja puhuvat päät punaisena, miten uhrien hetut pitää saada vaihdettua hetikohtanyt... Kaikki tuo on totta ja vakavasti otettavaa. Suomen suurin kusetus ja henkilötietovarkaus ei sen sijaan hetkauta ketään.... Kymmenet tuhannet suomalaiset lähettelivät passikopioitaan ulkomaisille gangstereilla, kun vaadittiin tämä KYC, "know your customer".... Muuten ei päässyt luohimaan, splittaamaan eikä sioittamaan tähän "tulevaisuuden maksuvaluuttaan"... New Yorkissa valmistaudutaan lukemaan tuomioita, mutta Suomessa KRP on viimeiset kuusi vuotta hinkannut läskipersettään toimistotuoliin ja pohtinut, että olisko tässä jotain rikosta ehkä tapahtunut...?????
KYCkiä pukkaa, vastaamokin kalpenee...
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei varmaan ole massit veskassa...
Ruja tulee ja palauttaa Walruussin kunnian.
Ja tekee itse splitin.- Anonyymi
Missä on se balansoiva masterkaadi ?? t sioottaja
- Anonyymi
"Ei varmaan ole massit veskassa...
Ruja tulee ja palauttaa Walruussin kunnian.
Ja tekee itse splitin"
Ruja tekee etelän lämmössä enintään Banasplitin ja nauraa partaansa.
Kryptoprisessan synnytysmatka oli ottaa Veska täyteen rahaa ja kadota.
Pullottava maha oli täynnä 1000 euron seteleitä ja muistitikulla louhintakoneen koodi, joka louhii vaikka ei saa edes virtaa.- Anonyymi
On se...
On se Ruja Rujanevitz vaan aikamooinen mimmi, kyllä näin täytyy sanoa!
Pokkaa on, kuten monilla romaneilla.
Mutta onko elämä nyt mukavaa?
Ehkä, jos on psykopaatti. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se...
On se Ruja Rujanevitz vaan aikamooinen mimmi, kyllä näin täytyy sanoa!
Pokkaa on, kuten monilla romaneilla.
Mutta onko elämä nyt mukavaa?
Ehkä, jos on psykopaatti.Tri Rujo on VISIONÖÖRI.....Pian on Onecoinin pörssivaihde ja silloin epäilijöiden takapuolet tervataan....TERVALLA KYPSENNETÄÄN.
Ps. mikä onkaan sillon Onecoinin arvo....50€ vai 100€. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tri Rujo on VISIONÖÖRI.....Pian on Onecoinin pörssivaihde ja silloin epäilijöiden takapuolet tervataan....TERVALLA KYPSENNETÄÄN.
Ps. mikä onkaan sillon Onecoinin arvo....50€ vai 100€.Onecoin menee pörssiin listautumaan - JIIHAA!
Ja arvo RAKETOI!
Ostan LAMBON!
LAMBO!
LAMBO!
LAMBO!
LAMBO!
LAMBO!
LAMBO!
LAMBO!
LAMBO!
(Nyt vielä 1982 Fiat Ritmo, mutta kohta JYTISEE - PETOJEN SUKUA)
PETOJEN SUKUA!
PETOJEN SUKUA!
PETOJEN SUKUA!
PETOJEN SUKUA!
PETOJEN SUKUA!
PETOJEN SUKUA!
AIVAN! petoja ovat myös Bulgarian ikävät miehet, jotka juonen keksivät!
Karavaani kulkee ja koira haukkuu ja lopussa nauru seisoo ja se parhaiten nauraa joka viimeksi nauraa
MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHAHAHAAAA
Poijjaat!! Taasen!- Anonyymi
Hae jo itsellesi apua päälääkäriltä.
Anonyymi kirjoitti:
Hae jo itsellesi apua päälääkäriltä.
Hiihaa! On jo haettukin ja sen tähden tampiosetä saa hoitsuilta joka aamu, päivä ja ilta satsin sinisiä, punaisia, keltaisia ja ties minkä värisiä tabletteja. Kattaus on hyvä ja palvelu toimii!
MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHAAAAAA
Poijjaat!! Taasen!
- Anonyymi
Mistä tietää, että joku on kusetus, tässä vaaranmerkit:
1. Päivätuotto useita rosentteja tai jopa 300 euron tuotolla 10000 huomenna
2. Täälä mies huseeraa
3. Hampaat kiiluu kun puhuu
4. Kuitti mikä se on ja kuka jaksaa
5. Vyölaukku
6. Ihonväri (voi olla myös muutettu tummemmaksi, koska vaaleaihoinen kusettaa aina)
7. Konsertoiva Prepaid kortti
8. Tulossa, menossa, kohta avataan
9. Hitaat syö nopeat tai jopa nopeat syö hitaat
10. Juna menee kohta, et enään ehdi
11. Tulevaisuutta, johtaja on visonääri (tarkoittaa sun rahoillasi miljonääri)
12. Kotisivut on tehty hutasten ja yleensä kopoitu joltain toiselta
13. Rahansiirrossa suositaan WU tai jotain muuta rahansiirtopalvelua
14. Pozzi haluu käteistä tai antaa oman tilinumeronsa, rahat ovat kyllä tallessa, vain sinun yhteys omiisi rahoihin katoaa
15. Louhitaan, serverihalli, energiaa menee ja kuluu, ei pääse tutustumaan
16. Petteri on pelle kuuluu johtohenkilöiden kuorossa lausuma, Petteri ei ymmärrä
17. Laiho kyttää turhaan
18. Tää on niin hyvä bisnes, että rahasuvut vastustaa ja kohta koko pankkimaailma kaatuu, vuosisadan valuutta
19. Kateellisten juttuja
20. Myy tuottamaton sijoitusasunto ja saat kunnon tuoton.
21. Bitcoini nousi sentistä miljardiin, me raketoimme huomattavasti paremmin ja nopeammin
22. Rahoitus Nobel on jo melkein hanskassa, Forsbiessa iso juttu
23. Turvatalo, holvi rahalle, löytyy vakuus, saat kultakellon
Näillä puhelahjoilla konnat olis jo tavallisessa rehellisessä kaupankäynnissä huippumyyjiä, mikä siinä on, että pitää lähteä rikolliselle tielle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r345368Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4842484Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳271259JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t51075En tiedä miksi kerroin sinusta täällä
Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.16957Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!
Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http7934Nainen, tunnetko saman kuin minä
Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv41812HS - Yllätyskäänne Eagle S -tutkinnassa, Supo pitää onnettomuutena
HS:n mukaan esitutkinta joudutaan todennäköisesti keskeyttämään syyttäjän päätöksellä mikäli näyttöä tahallisuudesta ei193784Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv3764- 53747