ÄÄNESTYS

mensch

Nyt on vuoden 2005 Mister KESÄHEILA-äänestyksen ehdokkaat valittu.
Äänestä heti suosikkiasi niin voit voittaa.
Pääpalkintona kulttuuriloma Keski-Maahan kahdelle. (Sis. yöpyminen Rivendellin neljän tähden hotellissa ja risteily Harmaista Satamista länteen pariksi viikoksi.)

Ja tässä ehdokkaat:

1. Raistlin Majere, velho Krynnistä.
Ensimmäinen ehdokkaamme kertoo parhaiksi puolikseen älykkyyden ja magian taidon. Harrastaa mielellään kasvien keräilyä sekä lukemista, ja veisi deittinsä treffeille mieluiten tutkimaan Palanthasin kirjastoa.

2. Drizzt Do´Urden, musta haltia Menzoberranzanista
Toinen ehdokkaamme viihtyy mieluiten hämärässä, mutta kykenee oleskelemaan ulkona myös päiväsaikaan.
Harrastuksikseen ehdokas mainitsee miekkailun ja oman itsensä tutkiskelun. Ja parhaimmat puolensa ovat hänen mielestään lihaksensa ja vaaleat hiuksensa.

3. Haplo, patryni, Nexus

Kolmas ehdokkaamme kertoo matkustelevansa usein ja harrastavan mielellään erilaisten kulttuurien tutkiskelua.
Pitää työtä huvitteluja tärkeämpänä ja myöntää olevansa melko huumorintajuton persoona.
Parhaimmiksi puolikseen ehdokas mainitsee tatuoidun vartalonsa, lojaaliutensa ja puolijumaluutensa.


4. Legolas Vihreälehti, haltia Synkmetsästä.
Neljäs ehdokkaamme on jousiammuntaa harrastava aatelisperheen poika.
Kertoo viettävänsä aikaa mieluiten ulkoilmassa ja pitää hevosista ja metsissä kuljeskelusta.
Deittinsä hän veisi mieluiten katsomaan Lòrienin taianomaista metsää.

5. Belgarion, Rivan kuningas
Viides ja viimeinen ehdokkaamme kertoo olevansa naimisissa, mutta olisi erittäin mielissään Kesäheila 2005- tittelistä.
Ehdokas pitää lapsista ja perhe-elämästä, sekä osaa kuninkuudestaan huolimatta pitää hauskaa.
Parhaimmiksi puolikseen ehdokas nimeää voiton pahasta jumalasta ja tietenkin kykynsä käyttää taikaa.

Äänestähän suosikkiasi niin olet mukana arvonnassa.

Hyvää kevättä!

28

1856

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ;;;

      Tää on kyllä aika hauska:)
      Ma äänestäisin Legolasta.

      • mahtava

        eikö saisi yhden viikon jokaisen kanssa!!!


    • Al-9260

      No Legolas tietty!!!! XDDD Sehän oli sööttiki tosa leffaski ku oli Orlando Bloom... :S XD
      Ja kirjaski aian mahtava... :b

    • piupaupou

      Eikös Raistlin ollut se ärsyttävä nuori kaveri, joka sylki aina verta?

      Pitäiskö noista valita vain yks? Oi voi...
      Sanotaan vaikka... öö... ää.. kakkonen tai kolmonen. (en tosiaankaan osaa valita vain yhtä!)

    • Nynaeve

      Mihin on jäänyt Tom Mäyräviiru, al'Lan Mandragoran, Matrim Cauthon, Reyn Khuprus ja Brashen Trell. Jokainen voittaisi yksinäänkin tuon koko alkuperäisen kesäheilaehdokasjoukon.

      • Lalaith

        Löytyyhän niitä muitakin ;) Tästä listasta taidan kannattaa Mäyräviirua. Ja saako lisätä Diarmuid dan Ailellin? ;D


      • Ajan Pyörän kannattaja!

        Niimpä! al´Lan Mandragoran, Rand al´Thor ja Matrim Cauthon on parhaat!!!


    • Tanya

      Sanotaan vaikka Legolas.

      (Legolas muuten johtaa)

    • hyväkäs

      Kesäheilan osallistujjia on aikas vähän :)
      Rupesko poikia ujostuttaan?

      Äänestän Haploa

      • Kuin myös

        äänestäisin.


      • Voehan_Vehenä
        Kuin myös kirjoitti:

        äänestäisin.

        Nuo muut on aika "nynnyjä".


    • Lalaith

      Äänestän Legolasta, mutta vain jos kyseessä on se kirjan heppu - leffan tyyppi on liian täynnä itseään. Se nimi on muuten Viherlehti ;) Jos sattuisin olemaan sekkailullisemmalla tuulella, äänestäisin Raislinia, muut epäkiinnostavia.

    • Black´s widow

      Annan ääneni Haplolle.

      Hänessä on sellaista bad-boy attitudea ja tiettyä vaarallisuutta, jotka tekee äijästä aika seksikkään.
      Ja pisteitä tietenkin kokovartalo tatuoinnista. ;)

      Raistlin on liian heiveröinen, Drizzt tylsä, Legolas liian vanha, ja Belgarion on ärsyttävä hujoppi.

    • Rei

      Mun täytynee sitten kai äänestää Drizzt Do'Urdenia, kun kukaan ei oo siitä vielä pitänyt... Onhan se ihan mukava heppu loppuseltaan, raukkaparka kaikkine henkilökohtaisine ongelmineen ja keski-iän (!) kriiseineen.

      Toisaalta olisin voinut äänestää Haploa, onhan se seksikäs ja kaikkee niin kuin joku jo mainitsikin! Mutta täytyy jonkun jelppiä tuota drow-rukkaa. Go, go, Drizzt!

    • Debbie_86

      Mun äänen saa Tom mäyräviiru! Ja tosta alkuperäisestä listasta ehdottomasti Legolas!

    • KasKas

      Drizzt ei ole kiva, mutta drowt noin yleisesti ovat, joten äänestän tätä meidän mustaa haltiaa

    • Aurelianus

      ... pliisuja tyyppejä.
      Drizzt tosin kehittäisi varmaan illallisen aikana pelkän valoisan persoonallisuutensa voimin paikalle pari häijyä jättiä, joiden kanssa kahinoidessa ilta sujuisi virikkeellisissä, joskin myös tapaturma-alttiissa merkeissä. Ja tyyppihän on lähes toinen Musashi.

    • Lintilla

      Haplon kannalle.Varmasti mukava mies sen tiesi jo kertomuksen alussa.

    • Pölypallo

      Missäs Cunninghamin Elaith?

      Noh, ääni Drizztille, isänsä tähden :)

      Millonkas tämä ratkeaa?

    • mie

      Olisin voinut äänestää Belgarionia, se on kiva heppu jne, mutta se sen vaimo tökkii sen verran, että ääni menee kyllä Legolas Viherlehdelle. Se on niin syvällinen tyyppi. Kyllä kyllä. Mikseis tässä ollu Belgarionin tarujen prinssi Kheldaria? Se olis saanu mun ääneni persoonansa perusteella.

    • Laurana

      Itse pidän myös jousiammunnasta ja olisi hyvä jos hän voisi opettaa minua.

      (Hei, ei Raistlin oon kiinnostunut "siinä mielessä" miehistä tai naisista)

    • jutsa

      No valitsin hänet koska olen aina halunnut katsomaan Lòrienia ja koska hän pitää samoista asioista kuin minä.

    • Weru

      Jos minä olisin tyttö niin suorastaan pyörtyisin Drizztin sapeleihin.

    • liisa

      Ääni menee Haplolle, se on vaan niin ihana! =)

      Tiukka kisa Haplon ja Legolasin välillä...siis koska ratkeaa?

    • Shai´tan

      Voi teijän kanssa! Tässä ei ole mitään hyvää! Valkeus teitä auttakoon! Verja ja tuhkaa, on pakko äänestää Belgarionia!! Olisittepa lukeneet David Eddingsiä edes vähäisen! Se on paras! Legolas?? Saa mennä Leego Landiaansa leikkimään!
      Ja pah! Taikaako muka belgarion osaa? Se on Tahto ja Sana! Voi teijän kanssa! Pitääkö itse Torak vetää haudastaan että te ymmärrätte? Mutta Belgarion Maailman yliherra ettäs tiedätte! Siinä on kesäheila. Ja vielä se miekkansa! Voimallisempaa esinettä saa hakea! Ja olla nyt todella hyvissä väleissä Eriond Jumalan kanssa!
      Siinä on toive kesäheila!

      • kommentti

        Miespuolisena henkilönä täytyy vähän ihmetellä joitakin valintoja. Listataanpa alle ehdokkaat kommentoituina.

        1. Raistlin Majere

        Ei kai kukaan loitsuitta lankea mieheen jonka treffiseura todennäköisimmin päätyy koekaniiniksi?! Alkuaikoina kaveri oli lisäksi siinämäärin sairas, että treffaillut saa pian vaihtua antibioottikuuriin.

        2. Drizzt Do´Urden, musta haltia

        Vaikka en rasisti olekaan, kuvittelen ettei useimpien ihmisnaisen suvunjatkamisviesti kohdistu mustaihoisiin suippokorvaisiin haltioihin. Sääli, ei kaverissa muuta vikaa ole.


        3. Haplo, patryni, Nexus

        Haplo suhtautuu ihmisrotuun perin ylimielisesti. Haluaako kukaan treffailla kaveria joka katsoo seuralaistaan nenänvarttamyöten?

        4. Legolas Vihreälehti

        Tähän pätee samat perustelut kuin Drizziin. Sopiva vain kokeilun haluisille.

        5. Belgarion, Rivan kuningas

        Vain henkilöille jotka eivät kyseenalaista avioliiton ulkopuolisia suhteita. Treffailukelponen vain ennen kuningasaikojaan.


      • kommentti

        "Mutta Belgarion Maailman yliherra ettäs tiedätte!"

        Vain läntisen maapläntin. Ei siis neuvostoliiton.


    • Mitherel

      Tottakai!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4849
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      124
      4413
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2871
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1699
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1690
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      104
      1675
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1603
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe