Volvo 2007 I shift

Anonyymi

Hei. Olisin kysellyt sellaista kun tuli tuollainen volvo hommattua ja ilmoittaa että vaihdelaatikon lämmöt heti 150 astetta.
Ajattelin että lämpötila anturi rikki mutta kun en löydä laatikosta mistää sellaista, ehkä en vain tiedä missä tai mikä.
Olisiko kellään neuvoja.

8

887

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Millanenhan se mahtaa olla se "tuollainen" Volvo?

    • Anonyymi

      Miten se sinulle sen ilmoittaa? Laittoiko sähköpostia, tekstiviestiä vai soittiko?

    • Anonyymi

      Johto poikki

    • Anonyymi

      Käpy karboraatissa.

    • Anonyymi

      Niin juu volvo fh13 480 2007vm.
      Ilmoitus tulee koelautaan näytölle heti kun virrat laittaa päälle ja tietokoneella kun vikoja katsoo niin saa vaihdelaatikosta saman vian, eli lämpö 150 astetta.
      Piuhasta en tiedä tosiaan kun en löydä koko anturaa, se helpottaisi heti jos tietäisi mihin piilotettu, nopeuden tunnistin, paineilma ja öljynpaine anturat löytyy.
      Vaihdelaatikko on vesijäähdytyksellä ja siinä mistä vesi lähtee moottorista niin näyttäisi olevan samanlainen antura mutta olisi aika hölmöä että vaihdelaatikon antura olisi koneessa.
      Öljyt näyttäisi olevan kylmänän min ja max puolessavälissä.

      • Anonyymi

        Antaako se auton tietokone mitään koodia sille vialle vai ilmoittaa pelkästään sen lämpötilan?

        Kyllähän tuo sähköiseen vikaan viittaa selvästi. Joo, jos täällä ei kukaan osaa sitä anturan sijoitusta kerran neuvoa, niin soita johonkin korjaamolle missä pajotetaan volvoja. Vantaan "lippulaiva" Volvopajalle ei kannata soittaa, he eivät ainakaan minulle ole suostuneet neuvomaan mitään puhelimessa, vaan aina pitäisi auto viedä sinne.

        Toki sinunkin tapauksessa homma varmaankin etenisi parhaiten jos käytät sitä jollain sellaisella pajalla, missä on Volvo aiheisten keksintöjen vikakoodin lukuun tarkoitettu laitteisto?
        He voivat ainakin ensi töiksensä nollata ne vikakoodit, mikäli niistä ei saa suoraa varmuutta heti ongelmasta?
        Sitten näkisi, että heittääkö se heti uudestaan sen oletetun vian päälle? Oikeastansa summassa ei kannata alkaa osia haalimaan ja vaihtamaan.


    • Anonyymi

      Niin ja sen lisäisin vielä tuohon äskeiseen, että kannattaa varmaan myös vaihtaa ne laatikon öljyt , jos ei ole tietoa milloin ne on edellisen kerran vaihdettu?

    • Anonyymi

      Hei.

      Kiitos asiallisesta viestistä. Antaa auton tietokone jotain koodeja mutta nekin anturavikaa ja koskestus tai piuha. Näin minäkin ajattelin että en sinne lippulaiva pajalle mene :) Ehkä näin juuri pitää tehdä että johonkin korjaamoon missä ne tietää missä vika on.
      Tarkoituksena olisi tosiaan vaihtaa kaikki öljyt ja suodattimet kun mitään historiaa ei tullut auton mukana.
      Kiitos paljon, palaan asiaa kun saan selville vian :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2466
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      38
      1399
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      60
      1368
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1156
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1123
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1101
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1032
    Aihe