Oon epävarma pimppini takia

Anonyymi

Moi kaikki!

Mulla ois sellainen nolo ongelma, että en oo varma onko mun pimppi tarpeeksi tiukka jätkien mielestä. Mulla oli nuorempana huono kokemus, kun seurustelukumppani ei lauennut mun sisään kun sekstailtiin (oon nyt 24v). Sit se erosi minusta, mut ei suostunu kertomaan oikein syytä. Sanoi vaan, että me ollaan kasvettu erilleen ja blaa blaa blaa :( Mä kuitenkin luulen että se johtu mun pimpistä, että se ei ollut tarpeeksi tiukka. Oon ihan nätti enkä ole kovin läskikään.

Onko teillä jotain vinkkejä miten saisin pimppini tiukemmaksi? Auttaako geishakuulat? Alan olla aika epätoivoinen! Laitan nyt vielä tähän kuvan pimpistäni, niin voitte sanoa onko mitään tehtävissä: https://ibb.co/KX10zSK

Kertokaa rehellinen mielipide, mut ettehän ole ilkeitä pliis!

10

205

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitöäh ? Oikein sievä ja giihoittavan näköinen pikku vakonen. Karvatkin siistit ja huolitellut. Pykälistä pikku miinus. Ihme jollei kelpoo ?

• Anonyymi

Missäpäin pimppis on voisin koeajaa 😘

• Anonyymi

Ei se mutterin syytä ole jo ruuvi on liian pieni.

• Anonyymi

Ihan turhaa huolestua tuosta asiasta. Pimppi on sopivan kokoinen, jos sieltä mahtuu vauva tulemaan ulos. Jos naiminen ei tunnu sinusta, niin miehellä on liian pieni sinulle.

• Anonyymi

Samaa mieltä! Hyi helvetti!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa mieltä! Hyi helvetti!

Nämä kommentit ovat tasan sitä, millä tämän keskustelun trolli toivoikin. Provosoitukaa ja jatkakaa ihmeessä apinointianne.

• Anonyymi

Aloitus on provo.

• Anonyymi

Tuskinpa oli ihan oma plätty kuvassa.

• Anonyymi

Ois kiva työntää pää tuonne sun pilluun ja pyöritellä siellä sisällä :p

• Emmää tiiä mul on iso peenis

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      45
      2817
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      42
      2815
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      123
      2598
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      326
      1654
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1064
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1041
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      191
      884
    8. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      101
      752
    9. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      750
    10. Kuinka pitkiä olette?

Ap aloittaa, 177cm
      Sinkut
      99
      681
    Aihe