Eipä ole meriittejä,

Anonyymi

Vaimoksesi. Sorry. Ihan rivityöläinen olen.

34

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oletpa tylsään ihmiseen ihastunut, jos noin.
      Mulle kelpaisi yksi mies oli töissä tai ei.

      • Anonyymi

        rakas,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        rakas,,

        rakkain?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        rakas,,

        heh heh heh.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        heh heh heh.

        tsemppiä ja jaksamista...


    • Anonyymi

      Kuka puhunut naimisiin menosta?

      • Anonyymi

        sähän sen otit puheeksi näköjään
        vastasin apn puolesta


    • Anonyymi

      Mikä on rivityöläinen? Minäkin taidan olla sellainen, jos se merkitsee jotain päivittäin toistuvaa palkkatyötä. Minä en taas ottaisi kumppanikseni henkilöä, joka tekee töitä epäsäännöllisesti ollen pitkiä aikoja työttömänätai muuten vain yhteiskunnan (meidän) varoilla elävä.

      • Anonyymi

        On teillä vaatimukset. Missä rakkaus. Ai niin, jossain muualla kuin pinnallisten palstoilla. Sivusta.


      • Anonyymi

        Rivityöläisellä tarkoitetaan yleensä muita kuin johtajia. Heitä, joita on paljon rivissä ikäänkuin. Mutta sitten kun rakastut niin lakkaat arvottamasta ihmisiä noin. Ja siihen asti kun et rakastu, on parempi oll yksin kuin suhteessa kulissin vuoksi. Sivusta tämäkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On teillä vaatimukset. Missä rakkaus. Ai niin, jossain muualla kuin pinnallisten palstoilla. Sivusta.

        Muakin tuo kommentti ihmetyttää. Nämä ihmiset ei tiedä elämästä mitään. Hän voi naida ihmisen, joka on suuri johtaja, kaikkien arvostama ja oho, yksi kaunis päivä tämä suuri johtaja onkin työtön. Sellaista elämä on oikeasti, mutta nämä lapsukaiset, kouluttamattomat juntit kirjoittelee täällä tuollaista paskaa.


      • Anonyymi

        Sinun varoilla elävä? Paljonko sinäkin niitä veroja muka maksat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun varoilla elävä? Paljonko sinäkin niitä veroja muka maksat?

        MEIDÄN verojamaksavien.


      • Anonyymi

        Kaikki ei aina sille työttömyydellekään tai pätkätyöllisyydelle voi oikein mitään. Suomessa on paljon pätkätyöläisiä ja pitkäaikaistyöttömiä. Pitkäaikaistyöttömissä on erilaisia ihmisiä, joissa on myös niitä, jotka oikeasti haluaisivat työhön mutta eivät pääse. Pitkäaikaistyöttömyyteen liittyy monia syitä. Kaikilla pitkäaikaistyöttömillä ei ole moniongelmaisuutta mutta joillakin on, mikä hankaloittaa työmarkkinoille pääsyä ja siellä jaksamista. Ylipäätään pitkä työnhaku ja työssä jaksaminen edellyttää sitä, että elämä on suht. kunnossa. Myös uudelleenkouluttautuminen vaatii riittävää motivaatiota, terveyttä ja päämäärätietoisuutta. En määrittele ihmistä työn kautta.


      • Anonyymi

        Teetkö itse kokoaikaisesti vai osa-aikaisesti säännöllistä työtä? Vaikuttaako arvostukseesi se, että toinen tekee osa-aikaista tai kokoaikaista työtä? Minkä ikäisenä aloitit kokoaikaisen tai osa-aikaisen säännöllisen työnteon? Oletko itse ollut koskaan kenenkään elätettävänä pitkiä aikoja, esim. elänyt puolison siivellä tai vastaavaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MEIDÄN verojamaksavien.

        Kuinka monta vuotta olet veroja maksanut? Kuinka paljon maksat veroja vuosittain? Minkä ikäisenä aloitit verojen maksun? Mitä olet saanut yhteiskunnalta tähän saakka "ilmaiseksi"?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MEIDÄN verojamaksavien.

        Mitkä on sinun yhteiskunnalta saatavien ja yhteiskunnalle antamasi panoksen suhde a) euroina, b) työvuosina ja c) viikkotyötunteina. Mikä on työsi rasittavuus omaan terveyteesi ja kuntoosi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muakin tuo kommentti ihmetyttää. Nämä ihmiset ei tiedä elämästä mitään. Hän voi naida ihmisen, joka on suuri johtaja, kaikkien arvostama ja oho, yksi kaunis päivä tämä suuri johtaja onkin työtön. Sellaista elämä on oikeasti, mutta nämä lapsukaiset, kouluttamattomat juntit kirjoittelee täällä tuollaista paskaa.

        Niin varmasti on superjuntti se, joka tämän aloituksen trollasi...


    • Anonyymi

      Ja minä kun en mitään meriittejä vaadi.

    • Anonyymi

      Mun vaimokseni ei kukaan ansaitse tietään. Se paikka on aina ollut varattuna yhdelle ainoalle. Kukaan muu ei sitä paikkaa saa, ei vaikka tekisi kuperkeikan ja takaperinvoltin yhtäaikaa. En odota hänen olevan täydellinen. Saa polttaa ruuan pohjaan, saa olla väsynyt, saa suuttua.

      • Anonyymi

        Kenelle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenelle?

        K:lle.


    • Anonyymi

      Itse en tuollaisia mieti. Kaikki työ on arvokasta ja työttömyyttäkään ei monikaan itse valitse.
      Minulle riittää että toinen hoitaa asiansa ja tulee omillaan toimeen.
      Elämästä ei koskaan tiedä mitä voi tulla vastaan. Hetkessä voi kaiken menettää vaikka olisi mikä tahansa johtaja.
      Ymmärrystä voisi olla ihmisillä enemmän.

      • Anonyymi

        Tämä on ihan totta. Kaikki työ on arvokasta. Soisin, että jokainen, joka haluaa tehdä töitä ja toteuttaa sillä tavalla kutsumustaan, saisi tehdä itselleen mielekästä työtä.


    • Anonyymi

      Oletko aloittaja tyytyväinen elämääsi? Koetko itsesi jotenkin alempiarvoiseksi kuin sen naisen, jolle viestität? Rivityöläisyydessä ei ole mitään väärää niin kauan kuin koet itse eläväsi itsesi näköistä elämää etkä kaipaa enempää. Se, että ihminen käy töissä, maksaa verot ja elättää itsensä, on aina hieno ja kunnioitettavaa. Ei sillä työn sisällöllä ole väliä, kunhan se on laillista työtä. Enemmän tuossa aloituksessasi tosiaan pohdin sitä, oletko itse tyytyväinen elämääsi. Miksi et olisi naisen arvoinen? Kertooko tuo aloitus kuitenkin siitä, että joko et ole elämääsi täysin tyytyväinen tai koet, ettet naiselle kelpaa?

      Jos haluat elämältä jotain muuta kuin "rivityöläisyyttä", tee muutokset elämässäsi ja tavoittele unelmiasi. Tee se kuitenkin itsesi vuoksi, ei sen vuoksi, että olisit toisen silmissä jotenkin parempi tai hyväksytympi. Jos se nainen on sinulle oikea, hän kyllä hyväksyy sinut tuollaisena kuin olet. Itse toivon kyllä, että jokainen tavoittelisi unelmiaan.

    • Anonyymi

      Kaikki rehellinen työ on arvokasta! Luota itseesi, olet ainutlaatuinen ja arvokas.

    • Anonyymi

      Haaste on kuin ikävä tarkoituksesta riippuen toki. Etsin sinkkuja levydivarista....

    • Anonyymi

      Eikä mulla sulhaseksi, ku oon vaan tällainen työtön ja yötön, ku nukun öisin.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mä toivon ettei kukaan ajattele noin! Terveisin työtön tohtori.

      • Anonyymi

        Ei varmasti mieti. Se missä ihminen on tällä hetkellä ei kerro ihmisen arvosta mitään, ei potentiaalista, eikä siitä missä ihminen on tulevaisuudessa.


    • Anonyymi

      Ei ole mullakaan mitään meriittejä. Akateemista tutkintoa ei meriitiksi lasketa. Ehkä jos väittelen joskus pierutieteiden tohtoriksi, se voisi meriitti ollakin. ;D

    • Anonyymi

      Ei sit. Huolin vaimokseni vain boss ladyn joka antaa mulle piiskaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1622
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1359
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1212
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1184
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1074
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      67
      828
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      815
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      184
      703
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      90
      698
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      644
    Aihe