ettei hän alkaisi vihata mua vaikka tietäisi ihastumisestani. Näin se ihminen sopeutuu pakon edessä. Ennen toivoin hänestä loppuelämän rakasta ja nyt ettei vaan vihaisi. Meissä ihmisissä ehkä paras piirre on tuo sopeutuvuus. Ihan sama mitä tapahtuu, kun siihen kuitenkin sopeutuu.
Olen alkanut toivoa
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Noin minäkin ajattelen eräästä. Mutta omalla kohdallani se on vain varmaa että toinen vihaa. Sen kanssa vain täytyy pärjätä. 😢
- Anonyymi
Oletko oikeasti ihan varma?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko oikeasti ihan varma?
Melko varma.
- Anonyymi
Minä olisin iloinen jos saisin tietää että on ihastunut koska minäkin olen.
En voisi koskaan vihata häntä.- Anonyymi
Samoin mä itse ajattelen. Olisin onnellinen siitä. Enkä koskaan vihaisi muutenkaan ketään sen takia, että ajattelee jotain nättiä musta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin mä itse ajattelen. Olisin onnellinen siitä. Enkä koskaan vihaisi muutenkaan ketään sen takia, että ajattelee jotain nättiä musta.
En suutu ikinä naiselle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En suutu ikinä naiselle.
Kiitos.
- Anonyymi
Tuskinpa hän ny sinua vihaisi vain sen takia että sinulla on tunteita häntä kohtaan.
- Anonyymi
Olisi kiva tietää keneltä aloitus on.
- Anonyymi
Naiselta on. Sen tarkemmin et saa tietää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naiselta on. Sen tarkemmin et saa tietää.
Lempäälän elli, otaksun?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lempäälän elli, otaksun?
Musta Lempäälä on aivan ihana sana. Voisin asua Lempäälässä ihan siksi, että se kuulostaa niin kivalta.
- Anonyymi
Vihaaminen on vihaamista.
- Anonyymi
Jep ja jep on jep.
- Anonyymi
Itse en enää koskaan kerro enkä näytä ihastumistani kenellekään. Juurikin siitä syystä että saa naurut ja vihan päälle.
- Anonyymi
Multa et saisi kumpaakaan, jos olisit hän. Ei kun siis, multa et saisi kumpaakaan olet kuka tahansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 532476
- 85904
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!11875- 49866
- 71751
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35731Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27640- 48555
- 67549
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap82547