Muumimuki käytössä

2lesken

" Tehnyt useimmat lapsensa Väestöliiton muumimukissa” – naiselle tuomio Facebook-kirjoituksesta
Eilen klo 20:45/IL
Hämäläisnainen sai 20 päiväsakkoa kunnianloukkauksesta. Hän joutuu
maksamaan vanhalle vihamiehelleen 200 euroa korvausta sekä miehen yli tuhannen euron oikeudenkäyntikulut"

Kun luin tuon artikkelin, järkytyin.
Voiko nainen olla noin julma ja kaunainen miehelle.
Tuo jos mikä on halveksiva ja törkeä ilmaisu.
En ole koskaan kirjoittanut sanaakaan faceen, enkä kirjoita.
Jopas siellä on tasokasta keskustelua.
Pysyn täällä 24:ssä.

15

150

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Liittäisitkö jutun tänne, koska ei ole harmainta haisua asiasta.
      Beng

    • Anonyymi

      Joskus koti-inseminaatiosta käytetään tuttavallisemmin myös nimeä ¿muumimuki-menetelmä¿, mikä juontaa juurensa siitä, että muumimukeja on sateenkaaripiireissä käytetty menestyksekkäästi em. astioina. (Tosin lasitettu posliini ei kuitenkaan joidenkin näkemyksien mukaan ole erityisen suositeltava astian materiaali.)



      Metallista, styroksista tai alumiinista astiaa ei tule käyttää, sillä ko. materiaalit eivät ilmeisesti ole hyväksi siittiöille. Maineestaan huolimatta posliininen muumimukikaan ei välttämättä ole paras vaihtoehto.

      • "Muumimuki" sana näyttää olevan kaikille mysteeriä.
        Sitä sanaa käytetään kun tehdään inseminaato. Eli keinohedelmöitys.
        Mies antaa näytteen astiaan eli "muumimukiin"
        Kun lapsen teko on vaikeaa.
        Tai kun lesbopari haluaa lapsen.
        Syytettynä olevan nainen käytti facessa herjaavasti miestä kohtaan tätä ilmaisua.
        Sai syytteen herjauksesta.
        Tämä asia taitaa olla liian vaikea 60 vuorokauden palstalla. Ja tämäon slangisana
        Täytyy pysyä helpommissa aiheissa.


      • 2lesken kirjoitti:

        "Muumimuki" sana näyttää olevan kaikille mysteeriä.
        Sitä sanaa käytetään kun tehdään inseminaato. Eli keinohedelmöitys.
        Mies antaa näytteen astiaan eli "muumimukiin"
        Kun lapsen teko on vaikeaa.
        Tai kun lesbopari haluaa lapsen.
        Syytettynä olevan nainen käytti facessa herjaavasti miestä kohtaan tätä ilmaisua.
        Sai syytteen herjauksesta.
        Tämä asia taitaa olla liian vaikea 60 vuorokauden palstalla. Ja tämäon slangisana
        Täytyy pysyä helpommissa aiheissa.

        Korj.
        Ei 60-vuorokauden vaan 60-vuotiaiden


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        Korj.
        Ei 60-vuorokauden vaan 60-vuotiaiden

        Vai niin. Ja sinä palstan ainoa tietoviisas, joka kuitenkin turvautuu valmiisiin uutisiin. Kuzeppa muumimukiin.


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        "Muumimuki" sana näyttää olevan kaikille mysteeriä.
        Sitä sanaa käytetään kun tehdään inseminaato. Eli keinohedelmöitys.
        Mies antaa näytteen astiaan eli "muumimukiin"
        Kun lapsen teko on vaikeaa.
        Tai kun lesbopari haluaa lapsen.
        Syytettynä olevan nainen käytti facessa herjaavasti miestä kohtaan tätä ilmaisua.
        Sai syytteen herjauksesta.
        Tämä asia taitaa olla liian vaikea 60 vuorokauden palstalla. Ja tämäon slangisana
        Täytyy pysyä helpommissa aiheissa.

        käsintehtynä tulee laadukasta tavaraa
        njj


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vai niin. Ja sinä palstan ainoa tietoviisas, joka kuitenkin turvautuu valmiisiin uutisiin. Kuzeppa muumimukiin.

        Ano 18:30
        Äläpäs herjaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        käsintehtynä tulee laadukasta tavaraa
        njj

        njj
        Onko näyttöä?


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        njj
        Onko näyttöä?

        järkikin jo sanoo ilman kokemusta, että laadukkaampaa on, kun siihen
        ei kukaan ole ejukoloinut
        nj


    • Anonyymi

      Jospa pysyttäisiin mummimukeissa ja ukkimukeissa. Ei nuo pruikut ole tämän ikäluokan ongelma.

      • " 63-vuotias nainen julkaisi viime joulukuussa Facebook-aikajanallaan kirjoituksen, jossa tölväisi netissä aktiivista keski-ikäistä miestä. Hän väitti julkaisussaan, että mies on tehnyt suurimman osan lapsistaan ”Väestöliiton muumimukissa”.

        Mummuikäinen herjasi keski-ikäistä miestä tästä asiasta ja sai sakot.
        Kuuluu siis tälle palstalle.


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        " 63-vuotias nainen julkaisi viime joulukuussa Facebook-aikajanallaan kirjoituksen, jossa tölväisi netissä aktiivista keski-ikäistä miestä. Hän väitti julkaisussaan, että mies on tehnyt suurimman osan lapsistaan ”Väestöliiton muumimukissa”.

        Mummuikäinen herjasi keski-ikäistä miestä tästä asiasta ja sai sakot.
        Kuuluu siis tälle palstalle.

        Ai,,että tämmöistä.
        Mitäs meni tölvimään.
        Ketjun juttu on minulle aivan 'uutinen'.
        Beng


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai,,että tämmöistä.
        Mitäs meni tölvimään.
        Ketjun juttu on minulle aivan 'uutinen'.
        Beng

        Veteli kuivat muumimukiin, josta lesbo sörkki siimahäntiä. Voi herranpieksut sentäs!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Veteli kuivat muumimukiin, josta lesbo sörkki siimahäntiä. Voi herranpieksut sentäs!

        Ano 14:24
        Jotkut naiset haluaa lapsia, mutta ei miestä.
        Jotkut miehet haluaa lapsia, mutta ei näistä.
        Nämä on niitä sateenkaariperheitä.


      • Anonyymi
        2lesken kirjoitti:

        Ano 14:24
        Jotkut naiset haluaa lapsia, mutta ei miestä.
        Jotkut miehet haluaa lapsia, mutta ei näistä.
        Nämä on niitä sateenkaariperheitä.

        saatat olla oikeassa, jotkut näistä tykkää tekotatavasta, mutta ei vastuusta
        nj


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1633
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      655
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      18
      641
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe